Prairy, ik was ook al bijna 2 weken aan het wachten haha. Eerst zat ik in Zwitserland en daarna moest ik steeds de hele dag werken. Vrijdag was ik eindelijk vrij dus toen kon het eindelijk.
Je hebt lekker ingeslagen! En dan was alleen van vandaag?

Wat betreft vriezer ben ik team lades. Omdat ik in een kist echt absoluut nooit meer overzicht houdt. Ik heb ze voorheen beide gehad maar zo'n kist wil ik echt niet meer.
Ik gebruik altijd dezelfde lades voor hetzelfde spul. De broodla voor brood, een la voor groente en fruit, een la voor vleeswaren, een la voor kipfilet en hamburgers, en de rest zit in de overige 3 lades.
Liesjuh, hier stonden er ook nog potten met rozemarijn, tijm en salie. 30% afgeprijsd ook nog! Ik had vrijdag geen ruimte meer in de kar (tweewekelijkse boodschappen) dus als ze er maandag nog staan gaan die ook mee.
Bij jullie ook sneeuw op de planning ja? Hoe hoog zitten jullie eigenlijk?
Ik verwacht niet gek veel sneeuw hoor. Er staat ook elke dag nog steeds een zonnetje bij en die zon is al enorm krachtig. Dus als er al wat valt dan is het ook zo weer weg. De resten van de vorige keer liggen er overigens ook nog, maar het smelt nu wel enorm snel.