Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nee! Bedankt voor de tip, die is ook wel leuk en geen knoop maar touwtjes dus dat is
Wat gek dat ik die niet tegenkwam zeg!
Daar ga ik achteraan! Kan nog net met maat 98, senks!![]()
Ook helemaal verliefd op deze schoenen die ik tegenkwam, die kleurencombinatie![]()
Ik heb ook al wat tegen sterrenmaar ondanks dat zou ik deze als ze zouden passen en enigszins soepel zouden zijn echt direct gekocht hebben
[ [url=m/PEkZUM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ryder schreef:Hebben jullie nog tips voor fijne spijkerbroeken voor jongens (maat 104)? Hij droeg altijd broeken van Name It, die vielen mooi breed bovenaan (ZL is groot en breed) maar je merkt nu dat maat 104 niet meer berekend is op een luier. En ik kan hem niet zindelijk toveren... spijkerbroek van C&A valt mooi over de billen maar zakt weer af. Iemand nog ideeen?
SuperLiesje schreef:pmarena schreef:Nee! Bedankt voor de tip, die is ook wel leuk en geen knoop maar touwtjes dus dat is
Wat gek dat ik die niet tegenkwam zeg!
Daar ga ik achteraan! Kan nog net met maat 98, senks!![]()
Ook helemaal verliefd op deze schoenen die ik tegenkwam, die kleurencombinatie![]()
Ik heb ook al wat tegen sterrenmaar ondanks dat zou ik deze als ze zouden passen en enigszins soepel zouden zijn echt direct gekocht hebben
[ [url=m/PEkZUM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar zijn deze schoenen van?