friendly schreef:Ik ben ook benieuwd wanneer ik mijn 1000poot binnenkrijg. Maar ze zal het nu wel retedruk hebben. Gok dat er heeeeeeeel veel bestellingen zijn binnengekomen gister en eergisteren. Plus dat ze ook nog een beetje de voorraden op de site up to date moet houden...
Doet zij het eigenlijk helemaal alleen? Als ik zo haar site bekijk en de hoeveelheid variatie lijkt het mij een enorme drukke job. Alleen al de site up to date houden, voorraden regelen (merken etc), bestellingen, pre-orders en wijzigingen. Mèn, ik zou er spontaan moe van worden. En dan vergeet ik vast nog wel veel. Hoop niet dat ze ook nog een job ernaast heeft zoals WME bijvoorbeeld. Vind het wel knap hoor. Een eigen zaak runnen en dan ook nog zo'n succesvolle.
Ik ook.
Wij hadden hier een sieraden meisje die deed eerst allees alleen maar ze heeft nu een hele mooie shop http://www.wirwrkralen.nl maar nu doet ze het wel samen met haar moeder en broer. Vind het zo knap met die kralen om dat lopend te houden en zo,n mooie winkel heeft ze.
Maar het is heel lastig in je uppie met ook een fysieke winkel volgens mij is dat niet te doen.