Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Free2 schreef:Esmee_98 schreef:Weet toevallig iemand hoe het komt dat ik geen vrienden kan taggen in een reactie op facebook?
Als ik bijvoorbeeld @naomi typ krijg ik alleen maar bekende mensen als Naomi Campbell, en niet de Naomi's uit mijn vriendenlijst..
Wat toevallig, ik had net precies hetzelfde en ik was me ook al aan het afvragen hoe dat kon..
Marrie_L schreef:In het nieuws hadden ze het erover dat ze helikopters gebruiken om de omvang van de vogelsterfte door de vogelgriep te bepalen. Nu vraag ik me af hoe dat in zijn werk gaat. Alle levende vogels maken toch dat ze wegkomen en zodra een vogel dood is en onder een boom/een paar bomen ligt, is hij toch niet te zien vanuit de helikopter?
Yunomi schreef:germie schreef:Waarom verwacht men dat een vrouw een bh draagt? Bij een man mogen harde knopjes wel, waarom bij een vrouw niet? Laat mensen toch vrij. Niet elke vrouw heeft een bh nodig of wil er eentje dragen.
Precies hetzelfde heb je nog geen maand geleden ook gevraagd...
Yunomi schreef:Over dat laatste, naar mijn idee is dat voor een man ook al verleden tijd. Gelukkig