Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:52

Kairos schreef:
Steeph schreef:
Cellen selecteren (eventueel met ctrl + klik (wanneer cellen verspreid zijn over document) of shift + klik (voor alle cellen vanaf je eerste aangeklikte cel tot je tweede aangeklikte cel))
Daarna ctrl + i

Nou ja, ik moet zeg maar de grootheid niet schuin en de eenheid wel en ze staan in dezelfde cel (uitlegskills enzo).
Ohja ik erger me ook aan mijn uitlegskills. Dit is niet de eerste keer dat het uitleggen niet soepel gaat vandaag.

Cel met tekst aanklikken, in de balk boven je sheet selecteren wat je italic wil hebben, ctrl + i

Edit: of gewoon je grootheid en je eenheid verdelen over twee cellen en de eenheid-cel italic maken. Dan kun je met je waarden ook doorrekenen zonder ze opnieuw in te moeten voeren (en daardoor eventueel afrondingsfouten te hebben)
Laatst bijgewerkt door Steeph op 26-03-18 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:54

Maar het grappige is dat als ik (A) selecteer en dan op enter druk alles schuin wordt x)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:52

Amira_ schreef:
Dat mn broertje al vanaf 20:20 onder de douche staat. Ik weet niet waarom maar ik word zo ontzettend kwaad van hoelang hij altijd doucht |o

Ik heb ook zo’n broertje en vooral als ie met zn vriendinnetje is. Zitten 2 uur in bad.. mn moeder heeft al struggles met het betalen van alle rekeningen en dan doet ie dit ook nog even lekker elk weekend. Plus dat zijn vriendinnetje ontzettend onbeschoft is, zegt nooit dankjewel en houd nergens rekening mee want alles is normaal. God god wat erger ik mij aan die twee af en toe.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:23

Kairos schreef:
Het feit dat ik in de 4e nog steeds loop te klungelen met excel. Krijg niet het ene wel italic in een cel en het andere niet. Zuchtt.

In een cel geld de opmaak in principe voor de gehele cel. Het is wel mogelijk om dit op een deel van een cel te doen, maar dit is wel heel erg bewerkelijk. Zoals je al hebt gemerkt.
Maare, wil je ook gaan rekenen met die waarden? Kijk dan eens naar de celopmaak voor valuta en ga die dan bewerken via custom. Dan moet het wel lukken, krijg je waarde en eenheid in één cel èn kan je er mee rekenen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 04:21

Vroeg opstaan {:)-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 06:00

Dat ik mijn man heb horen vertrekken en nu wakker lig. En ik lag er al zo lekker vroeg in :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 06:43

Aan die asociale collega’s die ik heb. Moest ik niet zwanger zijn was ik al lang weg. Bende sukkels bij elkaar. _-:( 8)7

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 06:52

De vriend van mijn buurvrouw die echt een gehoorapparaat nodig heeft , omdat hij de enige is die ik hoor in ons appartementencomplex. Hij schreeuwt dus ipv praten . _-:(

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 07:13

SavannahNx schreef:
Amira_ schreef:
Dat mn broertje al vanaf 20:20 onder de douche staat. Ik weet niet waarom maar ik word zo ontzettend kwaad van hoelang hij altijd doucht |o

Ik heb ook zo’n broertje en vooral als ie met zn vriendinnetje is. Zitten 2 uur in bad.. mn moeder heeft al struggles met het betalen van alle rekeningen en dan doet ie dit ook nog even lekker elk weekend. Plus dat zijn vriendinnetje ontzettend onbeschoft is, zegt nooit dankjewel en houd nergens rekening mee want alles is normaal. God god wat erger ik mij aan die twee af en toe.

Als je dan toch in bad gaat kun je er beter 2 uur lang gebruik van maken dan 5 minuten toch? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 07:20

Oh en dat mijn oudste paard weer luizen heeft. Nog nooit luizen gehad tot ik haar kreeg. Elk jaar in maart/april kan ik er de klok op gelijk zetten dat ze luizen krijgt :(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:39

Jildau ja maar dan ook 2 uur de kraan OPEN he. Anders koelt ie natuurlijk af. En daarbij zijn er meer mensen in huis die willen/moeten douchen dusja handig is het niet.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:41

Ik ben ALWEEEEER ziek, en heb de hele nacht iedereen inclusief mezelf wakker gehouden met hoesten. Hoorde mn vriend al wel 70 keer zuchten en omdraaien en beneden hoorde ik ook opa en oma zuchtend uit bed komen. Ja sorry hoor ik kan t niet helpen... Ben maar uit bed gegaan en heb niet geslapen :Z

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 11:12

Dat pakket naar verkeerde bestemming gestuurd is. _-:( _-:(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 11:15

Dat ik geen mail heb van DHL wanneer ik mijn pakket kan ophalen....

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 11:21

Aan mijn collega's. Groot briefje met 'defect' op de vaatwasser, 3 briefjes aan de muur 'zelf afwassen!' en 2x aan iedereen een e-mail. En nog steeds vertikken ze het om hun eigen rotzooi zelf af te wassen.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 11:36

SavannahNx schreef:
Ik ben ALWEEEEER ziek, en heb de hele nacht iedereen inclusief mezelf wakker gehouden met hoesten. Hoorde mn vriend al wel 70 keer zuchten en omdraaien en beneden hoorde ik ook opa en oma zuchtend uit bed komen. Ja sorry hoor ik kan t niet helpen... Ben maar uit bed gegaan en heb niet geslapen :Z

Ooh, ik wilde net precies hetzelfde gaan schrijven.
Begin februari bijna 1 week plat gelegen met een vervelende hoest. Nu alweer vanaf vrijdag ziek. Ik (oftewel mijn baas) heeft mazzel dat ik op vrijdagmiddag en maandag niet werk. Had gehoopt dat het niet zo erg zou zijn/worden dit keer, maar het lijkt juist erger te zijn. Ik zweet me nu ook nog eens kapot, pyjama kan dagelijks ververst worden.
En...lang leve de Tena Lady :o. Geen overbodige luxe met al dat hoesten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:12

Dat de kat van mijn vriend vlooien heeft.. hoop dat hij het niet naar mijn huis mee heeft genomen want mijn kat is vooralsnog gezond

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:22

Isabonny schreef:
SavannahNx schreef:

Ooh, ik wilde net precies hetzelfde gaan schrijven.
Begin februari bijna 1 week plat gelegen met een vervelende hoest. Nu alweer vanaf vrijdag ziek. Ik (oftewel mijn baas) heeft mazzel dat ik op vrijdagmiddag en maandag niet werk. Had gehoopt dat het niet zo erg zou zijn/worden dit keer, maar het lijkt juist erger te zijn. Ik zweet me nu ook nog eens kapot, pyjama kan dagelijks ververst worden.
En...lang leve de Tena Lady :o. Geen overbodige luxe met al dat hoesten.

Nou zo voel me net een oude zeehond die elk moment het loodje kan leggen :') Codeine is het enige wat mij helpt, maar de dokter geeft dat helaas niet zomaar, zeker omdat het de klachten wel onderdrukt maar niet bestrijd.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:48

Collega's die een deadline niet halen en pas op het moment van de nieuwe deadline het werk gaan delegeren naar anderen.
Anderen die vorige week voor hun deel wel netjes hun deadline hebben gehaald -:(-
Dus eigenlijk erger ik me plaatsvervangend. Zij mogen nu gaan haasten zodat ik mijn deadline kan halen terwijl iemand anders er met de pet naar heeft gegooid. En natuurlijk ben ik weer degene die erachteraan kan jagen omdat ik anders mijn deadline niet kan halen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:51

Dat ik voor de zoveelste nacht op rij nauwelijks 4u slaap heb gehad omdat zoonlief zo onrustig slaapt :( Voor hem natuurlijk ook echt vervelend, want hij heeft ook nog school elke dag al lijkt hij er niet enorm onder te lijden door de dag heen, maar als iemand zijnde die normaal echt 8u ononderbroken slaap nodig heeft om te functioneren, valt dit echt vies tegen haha. Vandaag, na dag 5 ofzo, loop ik dan ook echt met mega wallen rond - gelukkig hoef ik de deur niet uit - en zware hoofdpijn. Zo, dat was mijn klaagmomentje van de dag haha.

*insert sarcasm* Get kids they said.. It'll be fun they said.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:55

Troost je, ik heb geen kinderen en slaap al anderhalve week prut. Heb iedere nacht van die vage dromen die helemaal nergens over gaan en dan ben ik daarna meteen weer een uur of 2 wakker.

Ik ben ook echt kapot. Nog 3,5 dag werken en dan heb ik een week vakantie gelukkig!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 13:00

Robijntjah schreef:
Troost je, ik heb geen kinderen en slaap al anderhalve week prut. Heb iedere nacht van die vage dromen die helemaal nergens over gaan en dan ben ik daarna meteen weer een uur of 2 wakker.

Ik ben ook echt kapot. Nog 3,5 dag werken en dan heb ik een week vakantie gelukkig!

haha nou voordat we kregen te kampen met de slapeloze nachten van Milan, sliep ik ook al weken slecht dus het is al langer gaande, alleen niet zo extreem als de laatste dagen haha. Heb erg veel moeite om in slaap te komen, maal heel veel dingen over in mijn hoofd en ben ook erg onrustig door vanalles en nog wat.

Hoop dat die dromen snel wegtrekken. Met periodes heb ik hier ook last van; heel intens dromen en wakker worden in het zweet en gedesorienteerd zijn en dan weer niet meer in slaap komen. Gelukkig kun je wel even uitkijken naar een weekje vakantie, hopelijk even bijtanken dan! Milan heeft binnenkort 2 weken vakantie, maar dat is voor mij nog zwaarder haha dus ik kan pas echt uitkijken naar juli, als we een weekje naar Mallorca gaan. Daar zal ik pas echt energie kunnen gaan bijtanken xD

DeMaJai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 13:13

Dat de werkgever je verkeerd begrijpt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:04

Mn vriend die zo overdreven doet over de financiele situatie van zijn opa en oma terwijl mijn moeder het met twee kinderen met nog minder moet doen..

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 17:29

Afbeelding
Ik moest bij deze foto even aan sommigen van jullie denken :')

Aan mn keelpijn + die vervelende hoest die er gezellig bij komt kijken, leuk joh! >;)