Mijn zus is ook wat slanker, maar ik ben kleiner, dus uiteindelijk passen we wel weer in dezelfde maten. Niet alles van haar staat mij en andersom ook. We hebben ook hele andere kledingstijlen, maar bepaalde dingen dragen we heel graag van elkaar.
Ik heb twee broers! Dus hooguit oude shirts/truien om in de slapen of voor op stal neem ik over Mn moeder heeft wel dezelfde schoenmaat dus dat is wel chill
Tutti_Frutti
Geplaatst: 09-02-15 15:14
Lidewijke schreef:
Ik kreeg vroeger 70€ per maand, kwam hier wel mee toe maar moest toch niet te gek doen. Zeker schoenen tellen snel op!
Hier hetzelfde! Alleen voor een winterjas of laarzen kreeg ik een extratje. Redde dat prima!
Ik heb een tweelingbroer, dus ook voor mij werkt kleding ruilen niet
Ik heb nooit zakgeld gehad, af en toe wat kleren of een paar schoenen krijg ik wel. Mijn ouders kunnen het geld harder gebruiken dan ik, dus ik hoef het eigenlijk ook niet te hebben van ze.
Daarentegen heb ik vanaf mijn 14e altijd gewerkt, en genoeg verdiend. Ik spaar ook graag, en ik ben dan ook niet 'die ene vriendin die nooit geld heeft', nooit geweest ook. En ik koop best heel veel kleren
MyLittleLove
Geplaatst: 09-02-15 15:50
Ik krijg 50 euro kleedgeld en 30 euro zakgeld per maand. Maar ik heb mijn prioriteiten niet bij kleren liggen Aangezien ik 6x per week sport heb ik echt een verslaving aan reebok sportkleren en schoenen. Inmiddels 7 paar schoenen en ik zit nog te azen op een 8ste paar (cardio ultra's a la 110 eurie). Betekent ook wel dat ik daar een aparte kast voor heb
Maar ik wil echt wel gaan minderen, ik geef echt mega veel geld eraan uit. Ik koop natuurlijk ook normale kleren hoor, maar ik wil echt meer basics hebben, richting french wardrobe, zodat ik wat meer kan combineren.
Is inderdaad een net bedrag Goed uitkijken met schoenen kopen dus. Kan je wel aanraden om eens per winter een paar goede schoenen te kopen die ook warm genoeg zijn. Primark schoentjes houden het vaak niet zo lang vol
Ja precies! Ik hou heel veel van schoenen, dus daar moet ik wel een beetje mee oppassen inderdaad, maar ik denk dat het wel goed gaat komen primark schoenen koop ik sowieso niet zo vaak, vind ze voor geen meter lopen en vaak valt maat 40 als een maat 37 ofzo dus ik pas ook vrij weinig
Ik kreeg niks maar moest juist betalen toen ik nog thuis woonde
Heb nu ineens veel geld nu ik uit huis ben Ik werk 25 uur, geef 4 uur bijles en heb het hoogste bedrag aan basis + aanvullende beurs Dusssss nu kan ik wel alles kopen wat ik wil
lies_sparkle
Geplaatst: 09-02-15 18:44
Vans voor 50€ damesssssss
& als je je inschrijft voor de nieuwsbrief zijn ze nog maar 40€
Ik kreeg 60€ per maand. Kreeg dan nog apart een paar schoenen per seizoen en per jaar een jas (dus of zomer of winter). Werkte daarnaast ook nog een paar uur per week en heb het altijd prima gered.
nu werk ik fulltime dus betaal gewoon alles zelf en krijg niks meer van mijn ouders. Betaal ze dan ook nog kostgeld. Helemaal prima!
Evony
Geplaatst: 09-02-15 23:36
DewiRox schreef:
Hoe zit het met jullie h&m bestelling van voor het weekend eigenlijk dames? Bij mij staat hij al vanaf donderdag op 'onderweg'.
Kruipt uit mee lees hoekje. Die van mij ook
Anoniem
Geplaatst: 10-02-15 00:13
Mijn h&m bestelling komt morgen binnen tussen 1-3.
Mijne komt vandaag tussen 12:30-14:30. Ik moet toch werken tja.
Ik krijg 180 euro per maand als ik studeer, naja "krijg" dat is mijn stufi + mijn zorgtoeslag. Die mag ik houden. Ik krijg nu dus maar 80 euro oid, de rest werk ik voor.
En mijn zusje heeft een hele afgrijselijke kledingsmaak dus ik vind ook echt niks van haar kleding mooi, heel veel te kleine heupbroeken, strakke dingen of juist enorme donkere tenten.