Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:Ik heb maandagavond iets besteld via mp bij een webshop, heb het morgenochtend nodig dus heb in de mail duidelijk gevraagd of ik het voor vandaag binnen zou kunnen hebben, dat was geen probleem.. Zodra het geld er op stond zouden ze het meteen versturen. Dus het geld overgemaakt, dat ook gemaild en nu heb ik het dus nog niet binnen.. Ik baal wel want imo had ik het gister al binnen kunnen hebben als ze het dinsdag verzonden hebben (dezelfde bank) ik hoop dat ik het vandaag nog binnen krijg en anders vanmiddag toch maar naar de winkel voor de zekerheid..
iirrssjjee schreef:MarvanTom schreef:Pffft, ff een Ikea-kast verkocht, maar dat duurde langer dan verwacht.
Op zondagmiddag erop gezet, gelijk een beller.
Ze zou het direct op komen halen, moest even vervoer regelen en zou ze bellen wanneer ze onderweg ging.
Klonk betrouwbaar, maar ze moet nu nog bellen...![]()
Vervolgens weer iemand die geen vervoer had, daar 2 dagen voor nodig had en of we het niet konden komen brengen. Nee.
Maar vandaag, een beller: kom er nu aan met zoon als sjouwer en bus, maar moest uit Zoetermeer komen.
Ik dacht nog: helemaal uit Zoetermeer voor een Ikea-kast...
En voila: daar was ze, dus zo geregeld binnen 5 minuten.
En de Ikea-lamp is verstuurd naar iemand die zijn 2e kapot had gegooid; dezelfde situatie als wij.
Was goed aangekomen, huiselijke eenheid weer herstelden hij zou ervoor zorgen dat deze heel zou blijven!
Wij zijn ook naar Den Haag gereden voor een 2e hands ikeakast! Scheelde ons mooi €550,- met een nieuwe!
PrinceAmos schreef:dees_daan schreef:Ik heb maandagavond iets besteld via mp bij een webshop, heb het morgenochtend nodig dus heb in de mail duidelijk gevraagd of ik het voor vandaag binnen zou kunnen hebben, dat was geen probleem.. Zodra het geld er op stond zouden ze het meteen versturen. Dus het geld overgemaakt, dat ook gemaild en nu heb ik het dus nog niet binnen.. Ik baal wel want imo had ik het gister al binnen kunnen hebben als ze het dinsdag verzonden hebben (dezelfde bank) ik hoop dat ik het vandaag nog binnen krijg en anders vanmiddag toch maar naar de winkel voor de zekerheid..
Bij een paarden webshop?
MarvanTom schreef:Grote paniek hier!!!
Vandaag zou er een bedrijf komen om mijn ouders huis te ontruimen.
Duurde al 2 weken voor een afspraak, maar zeiden ze: geen probleem!
Ze zijn gewoon niet gekomen...![]()
Drukdrukdruk met andere dingen. WTF?!?
En het huis moet voor 1-9-2015 opgeleverd worden ivm verkoop!
Ik ben dus nu in alle staten: hoe respectloos kan je zijn als bedrijf om je niet aan de gemaakte afspraken te houden?
Zit er iets tussen voor iemand hier of weet je iemand?
Laat het me zsm weten!
Alsjeblieft!
http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/kasten-dressoirs/m953910344-klassiek-dressoir.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
Hierboven een link waarmee je de rest van mijn ads kan vinden.
Prijs kan me niets meer schelen!
Courses schreef:Geen kringloop o.i.d in de buurt?
Heeft Rotterdam (net als Utrecht) niet een gratis op te halen pagina voor omgeving Rotterdam? Misschien kun je het daar op kwijt(En even een hele stevige klacht indienen, liefst online op een publiekelijke pagina)
Courses schreef:Ja volkomen begrijpelijk … Wat een gedoe zeg. Is er niet een ander bedrijf die het misschien wel wil leeghalen? Rotterdam moet toch wel 't een en ander te vinden zijn daarvoor?