Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:02

Nienke, je site wilt niet laden bij mij? Jammer

Hippo, nouja zeg... die zou je toch het liefste ff een flinke trap tegen hun hersens willen geven... bah.

Blingh, leuke shoplog!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:07

Hmm bij mij doet ie het nu voor de verandering wel, maar bereikbaarheid is niet echt optimaal de laatste tijd -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:10

Ja heb hem nu ook er op! Wat een schandalig product zeg!! Goed dat je er over schrijft!

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:19

Weet iemand hoe je een link plaatst waar je zeg maar tekst hebt waar ze dan op kunnen klikken? Heb van alles geprobeerd alleen de link blijft steeds volledig in beeld staan.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:23

[ url=link] tekst [/ url] en dan de spaties weghalen :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:44

Nou Yasmine, het is me gelukt. Ik heb deel 1 van de hashtag online staan. Ik heb nog veel meer dat ik er over kwijt wil, maar anders werd het wel heel lang. Mocht je trouwens willen dat ik je naam niet noem, dan hoor ik het graag, dan verwijder ik die.
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:01

Helemaal geen probleem dat je mijn naam noemt :) Ik ga zo lezen, maar alleszins super dat je ook je verhaal doet. Hoe meer hoe beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:09

Ook van mijn kant vandaag een reactie. Ik moet zeggen dat ik het ontzettend lastig vind. Ik heb iets meegemaakt wat een stúk heftiger is dan ik hier beschreven heb en hoewel ik het ergens zo graag gewoon op de blog wil gooien is er een heel groot deel van mij dat het gewoon simpelweg niet durft. Lastig. Hier in ieder geval mijn bijdrage, sowieso het eerste en misschien het laatste deel.
#WijOverdrijvenNiet

Ik heb je overigens ook meerdere malen genoemd Yasmine!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:28

Emma, er is een http://www.wijoverdrijvenniet.org site die we gemaakt hebben, en waar je anoniem je getuigenis kan insturen. Als je ze wil delen maar liever anoniem is dat misschien een oplossing?

Maar wat een ontzettend goede post heb je geschreven. En de voorbeelden die je geeft zijn zo treffend. "Dan moet je je maar niet zo kleden." Dat zijn dan nog de reacties waar ik het meest boos van word. Laatst was ik uit in een club en een vies ventje zat een kwartier lang mijn kont en die van mijn vriendinnen te begluren - ja, hij haalde er zelf z'n telefoon voor boven zodat hij de flash kon gebruiken om ons beter te bekijken. Ik ben zó boos op 'm geworden, en hij deed flauw van "ik doe toch niks fout? Ik raak je toch niet aan?" |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:32

Hm lastig, het verhaal is te lang en gecompliceerd om in een tweet te proppen en op m'n blog wil ik hem dus liever niet posten. Ga er nog even over nadenken!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:19

Natuurlijk, doen waar je je goed bij voelt :)

OMG! We waren net hoofdpunt op het journaal :wow: :wow: :wow:
Ongelooflijk wat je met een paar blogsters vanuit je woonkamer terecht kan brengen...

Afbeelding

Ugh. Foto wil niet draaien :')

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:48

*\%/*

Naboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 08:49

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 10:22

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 12:29

Ik ga naar artiesten waar geen gillende fan-girls zijn gelukkig. Ik heb ze bij Slayer en Metallica nog niet gevonden in ieder geval :D Verder erger ik me niet zo snel, als ik alles kan horen ben ik blij, kan ik wat zien is het mooi meegenomen. Als ik me van te voren al moet gaan opvreten dan kan ik beter thuis blijven want dan heb ik geen fijne avond meer ben ik bang.

Ik heb een tutorialop mijn waarin je ziet hoe je heel makkelijk nagels met een kant effect kunt maken.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 12:57

Ik ben gewoon om naar Groezrock en best heftige concerten te gaan waar veel wordt gestagedived en gecrowdsurft, dus ik ben van mening dat als je rustig wil staan en je je aan zo'n dingen stoort, je gewoon niet vooraan moet gaan staan. Stagedivers niet opvangen vind ik écht niet kunnen, want ik heb er al gevaarlijke dingen mee zien gebeuren. Het is standaard concertetiquette om mensen op te vangen die springen, tenminste waar ik naartoe ga.

Tazzey, ik ben wel erg benieuwd naar je aankondiging :D Wanneer komt hij?!

Nieuwe post vandaag, waarin ik een halvelingse poging doe om uit te leggen hoe het voelt om seksueel geïntimideerd te worden: Seksuele intimidatie: hoe voelt dat?

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:43

Ik heb de afgelopen week nogal een blogdip gehad en niets geplaatst of geschreven, maar vanaf komende week ga ik weer goed aan de slag :D

Yasmine, hoe gaaf! Ik vind het echt ontzettend goed dat dit zo viral gaat! Ik ben ook van plan om er nog een artikeltje aan te wijden, komende week :)

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 17:53

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 18:05

Biscuitje schreef:
Vandaag vertel ik over 'Romeo and Juliet'.

Ik ben je post nog aan het lezen maar er staat bij de beschrijving van de families dat Romeo verliefd werd op Romeo :P

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 18:15

NienkeV1994 schreef:
Biscuitje schreef:
Vandaag vertel ik over 'Romeo and Juliet'.

Ik ben je post nog aan het lezen maar er staat bij de beschrijving van de families dat Romeo verliefd werd op Romeo :P

:Y)

Edit: verbeterd! :')

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:30

Ik ben nog flink aan het ruziën met mijn nieuwe site, maar ondertussen is hij wel online: Een Leven Lang
De eerste twee posts staan er ook al op :)

Maar ik ben nog niet tevreden hoe het er allemaal uitziet. Ik voelde me wel blond toen ik erachter kwam dat ik zelf de css kon aanpassen :P

Nienke, ik vind je concert irritaties ook een beetje, tja, vanzelfsprekend? Het hoort er allemaal bij. Overal zijn irritante mensen. Ik vind dat in Rotterdam mensen sowieso snel in je personal space komen :P dus bijna 'normaal' (maar nog steeds wel irritant).

Biscuitje, grappig stuk over Romeo en Julliet :)

Jeetje Yasmine, volgens mij ben je nu beroemd in België! En sowieso in de blogwereld!

Jolien93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:17

Hoi!
Graag meld ik mij hier :)
Wow, wat een groot topic is dit al.
Ik heb niet alles doorgenomen hoor... zal het proberen vanaf nu een beetje bij te houden.
Zelf hou ik sinds kort een persoonlijke blog bij waarin ik op een leuke manier probeer te schrijven over mijn poging om af te vallen.
Het adres van mijn blog is: www.lekkergezond93.wordpress.com

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:30

Ziet er super goed uit Corrina, vind je artikel over de Mc Donalds erg leuk!

Welkom Jolien93! Je blog ziet er leuk uit.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:37

Welkom Jolien93!

Ik ga alles rustig bijlezen nu :)

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:18

Hoi, ik ben inmiddels weer bijgelezen (liep 5 pagina's achter). Daarnaast heb ik gereageerd op de meeste blogs. Weet alleen niet of het bij happy paardje helemaal goed is gegaan. Daar kreeg ik namelijk geen melding m.b.t. moderatie. Maar ik zag ook geen post verschijnen. Klopt dat?

Yasmine wat ga je goed! Hoop dat je wel een beetje kunt genieten van het succes door alle hectiek?

Ik heb vandaag een post over babymassage (met daarin een foto van mij dochter <3 <3 <3 )
http://beautyfanatic.nl/relax-mama-hoe- ... bymassage/