Rienn schreef:Ga eens wieberen!
Sorry eeeeen weekje maar.
Vanochtend op schiphol was het trouwens best spannend met die wind en dan opstijgen. Aardige turbulentie gehad. Volgende week mag het wat rustiger zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Jeetje, ik vond mijn schouderbladen al vreselijk. Kan me voorstellen dat je beroerd bent. Ik had het ook in de zomer met echt warm weer.
Dat je er maar snel vanaf mag zijn!
Robin schreef:Rienn schreef:Ga eens wieberen!
Sorry eeeeen weekje maar.
Vanochtend op schiphol was het trouwens best spannend met die wind en dan opstijgen. Aardige turbulentie gehad. Volgende week mag het wat rustiger zijn.
Shirley schreef:'t Is hier ook heerlijk:
Lekker fris, zonnig en een klein windje
En voordat jullie denken dat ik Agossie's nieuwe baan negeer: 'k had m'n nichtje privé uiteraard al uitgebreid gefeliciteerd
Agossie schreef:Ik heb het op mijn hele lichaam en flinke plekken ook. De dokter vond het zulke "mooie" plekken op mijn heup dat ze er een foto van gemaakt heeft om die te gebruiken in haar lessen aan studenten.
Net weer een nieuwe op mijn arm erbij... zucht. Voeten, benen, knieën, heupen, liezen, rug, handen, armen, oor, hoofdhuid en één ooglid. Ik heb een zalf met lidocaïne gekregen, dat verzacht en verdooft.
Het kan overigens komen door de weersveranderingen. Dus als we nu een tijd gewoon dit weer houden met langzaam frisser wordende dagen en nachten, ben ik een happy camper.