Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alja schreef:JudithGigi schreef:Wil bij een stal gaan kijken, maar de communicatie loopt op z'n zachts gezegd ellendig
Zou ik er jij voorbaat al niet aan beginnen….
_San87_ schreef:Themba schreef:Kosten van vergunning bij de gemeente voor verbreden oprit. En nu nog wachten wat de kosten zullen worden voor verlagen stoeprand enz
Oh houd op schei uit over vergunningen. Drama.
DuoPenotti schreef:Alja schreef:
Zou ik er jij voorbaat al niet aan beginnen….
Kan ook kort door de bocht zijn.
Heb op een stal gestaan waar de eigenaar echt een paarden mens was. De paarden hadden het er geweldig goed.
Mensen mens was hij niet. Dus communicatie was ook niet zijn sterkste punt. En liet hij ook liever door zijn dochter doen. En ik als pensionklant heb zelfs wel eens mensen rond geleid.
Daar moet je dan wel ff doorheen kunnen prikken
Themba schreef:_San87_ schreef:
Oh houd op schei uit over vergunningen. Drama.
Zo echt he. Hier eerst een voortoets gedaan. Zelfs onderling bij de gemeente kregen ze geen eenduidig antwoord. Uiteindelijk afgewezen maar 4 dagen later werd het toch toegewezen. Oke prima. Ga je de vergunning aanvragen gaat daar ook nog weer 6 tot 8 weken overheen.
DuoPenotti schreef:Alja schreef:Zou ik er jij voorbaat al niet aan beginnen….
Kan ook kort door de bocht zijn.
Heb op een stal gestaan waar de eigenaar echt een paarden mens was. De paarden hadden het er geweldig goed.
Mensen mens was hij niet. Dus communicatie was ook niet zijn sterkste punt. En liet hij ook liever door zijn dochter doen. En ik als pensionklant heb zelfs wel eens mensen rond geleid.
Alja schreef:JudithGigi schreef:Wil bij een stal gaan kijken, maar de communicatie loopt op z'n zachts gezegd ellendig
Zou ik er bij voorbaat al niet aan beginnen….
denisesilver schreef:[ Afbeelding ]
appelflap drie keer gebruikt. Niets geks meegedaan. Been beschermer zelf werkte voor geen meter, dus maar met een bandage aan willen leggen, ineens plak aan mijn handen. Gelijk in de kliko gedonderd. Wordt hier toch hopeloos van. Heb gelukkig nog twee gel packs liggen. Als daar nog iets van kapot gaat, ga ik gewoon werken met ijsklonten. Dan maar zo.
_San87_ schreef:iirrssjjee schreef:Wasmachine kapot... Ding is nog geen 3,5 jr oud! En uiteraard geen garantie meer... Koop je een goed/duur merk, krijg je dit.... Pffff toendertijd bij BCC gekocht, dus kan ook niet ermee bij de winkel terecht
Zou alsnog de fabrikant aanschrijven. Aardig wat merken hebben langere garantie dan 2 jaar.
SpikkelFire schreef:denisesilver schreef:[ Afbeelding ]
appelflap drie keer gebruikt. Niets geks meegedaan. Been beschermer zelf werkte voor geen meter, dus maar met een bandage aan willen leggen, ineens plak aan mijn handen. Gelijk in de kliko gedonderd. Wordt hier toch hopeloos van. Heb gelukkig nog twee gel packs liggen. Als daar nog iets van kapot gaat, ga ik gewoon werken met ijsklonten. Dan maar zo.
De ice vibe coolpack (dus zonder dat trillen) vind ik zelf heel fijn werken! In de vriezer leggen en direct om het been doen. Geen bandage nodig. Been is daarna helemaal koud.
Alja schreef:DuoPenotti schreef:Kan ook kort door de bocht zijn.
Ik schrijf ook dat IK er niet aan zou beginnen.
Want ik vind zoiets erg belangrijk
imaudy schreef:Alja schreef:]
Ik schrijf ook dat IK er niet aan zou beginnen.
Want ik vind zoiets erg belangrijk
Ja, beter lezen DuoPenotti![]()
Mijn visiehet zegt niet altijd wat als de communicatie niet goed verloopt. Iemand kan laks zijn. Maar daarentegen ook juist makkelijker zijn met andere dingen.
DuoPenotti schreef:imaudy schreef:
Ja, beter lezen DuoPenotti![]()
Mijn visiehet zegt niet altijd wat als de communicatie niet goed verloopt. Iemand kan laks zijn. Maar daarentegen ook juist makkelijker zijn met andere dingen.
Jullie ook beter lezen.![]()
Ik zeg KAN.
En volgens mij is als iets kan dat niet een feit maar een mogelijkheid