Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 16:35

Wil bij een stal gaan kijken, maar de communicatie loopt op z'n zachts gezegd ellendig :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 16:50

JudithGigi schreef:
Wil bij een stal gaan kijken, maar de communicatie loopt op z'n zachts gezegd ellendig :')

Zou ik er bij voorbaat al niet aan beginnen….
Laatst bijgewerkt door Alja op 17-10-24 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 16:54

Alja schreef:
JudithGigi schreef:

Zou ik er jij voorbaat al niet aan beginnen….

Kan ook kort door de bocht zijn.

Heb op een stal gestaan waar de eigenaar echt een paarden mens was. De paarden hadden het er geweldig goed.
Mensen mens was hij niet. Dus communicatie was ook niet zijn sterkste punt. En liet hij ook liever door zijn dochter doen. En ik als pensionklant heb zelfs wel eens mensen rond geleid.
Daar moet je dan wel ff doorheen kunnen prikken

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 17:04

Themba schreef:
Kosten van vergunning bij de gemeente voor verbreden oprit. En nu nog wachten wat de kosten zullen worden voor verlagen stoeprand enz

Oh houd op schei uit over vergunningen :x . Drama.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 17:19

_San87_ schreef:
Themba schreef:
Kosten van vergunning bij de gemeente voor verbreden oprit. En nu nog wachten wat de kosten zullen worden voor verlagen stoeprand enz

Zo echt he. Hier eerst een voortoets gedaan. Zelfs onderling bij de gemeente kregen ze geen eenduidig antwoord. Uiteindelijk afgewezen maar 4 dagen later werd het toch toegewezen. Oke prima. Ga je de vergunning aanvragen gaat daar ook nog weer 6 tot 8 weken overheen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 17:20

DuoPenotti schreef:
Alja schreef:

Heb op een stal gestaan waar de eigenaar echt een paarden mens was. De paarden hadden het er geweldig goed.
Mensen mens was hij niet. Dus communicatie was ook niet zijn sterkste punt. En liet hij ook liever door zijn dochter doen. En ik als pensionklant heb zelfs wel eens mensen rond geleid.

Ik schrijf ook dat IK er niet aan zou beginnen.
Want ik vind zoiets erg belangrijk

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 17:21

Themba schreef:
_San87_ schreef:

Zo echt he. Hier eerst een voortoets gedaan. Zelfs onderling bij de gemeente kregen ze geen eenduidig antwoord. Uiteindelijk afgewezen maar 4 dagen later werd het toch toegewezen. Oke prima. Ga je de vergunning aanvragen gaat daar ook nog weer 6 tot 8 weken overheen.

Het duurt grandioos lang en voor de stomste dingen moet je een vergunning aanvragen. En t kost ook nog eens een pleur geld.

Mooi verdienmodel, wel.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 17:26

DuoPenotti schreef:
Alja schreef:

Wij zijn bij een stal gaan kijken, communicatie ging al stroef en eenmaal daar bleek hij er niet te zijn (achteraf met goede reden overigens) en toen zijn we ook door een pensionklant rondgeleid. Voelt toch een beetje gek.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-24 17:31

Vind het eigenlijk wel grappig, maar bij onze buren wordt momenteel een hennepplantage opgerold :+

Al die jaren níks van gemerkt. Bizar :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 17:31

Alja schreef:
JudithGigi schreef:

Zou ik er bij voorbaat al niet aan beginnen….

De stal staat wel heel goed bekend, dus ik heb er opzich wel vertrouwen in, maar frustrerend is het wel :') we moeten ook maar zelf even rondkijken

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 18:03

Net bij de huisarts geweest omdat ik me maar niet beter ben gaan voelen. Nu een brief om een echo en een rontgenfoto te laten maken van mijn buik en dan moet ik daarna terugkomen om de uitslag te bespreken.

Huisarts gaf aan dat hij geen gekkigheid verwacht, maar dat het voor se zekerheid is en om me gerust te stellen. Allemaal op zich heel fijn, alleen de hypochonder in mij is er nu juist van overtuigd dat er wat mis is omdat dat allemaal moet ;( Want tja, iets in mij zegt dat hij hetzelfde zou zeggen als hij wel iets verwacht te vinden ;(

Heel fijn, angststoornissen

Kimberley_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 18:04

Dat ik op zoek moet naar een nieuwe bijrijder voor mijn merrie...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 18:41

Ik dacht dat we vandaag mooi weer zouden hebben... halve buitenrit regen en harde wind gehad. Was daarna weer goed verkleumd. Ondanks dat de temperatuur wel richting de warme kant was.

En weer last van mijn klachten ( vermoeidheid , koud , humeurig , verdrietig en even niet weten wat ik met mijzelf aan moet). Ik probeer nu wel meer te denken van het hoort daarbij en pas de tips toe. Dat geeft op zich al wel iets meer acceptatie dat ik mij zo even mag voelen.

Laatste dagen geprobeerd te denken aan veel uren slapen , in dit soort weken moet ik dan eerder denken aan 9 uur slaap dan de 7 uur slaap als ik deze week niet heb. Maar tegelijk kom ik ook weer moeilijk in slaap waardoor ik langer wakker lig dan normaal. Gisteren en vanmorgen werd ik ook wat 'raar' wakker. Kon ik maar in deze week gewoon een hele week slapen :') En dan weer wakker op het moment dat ik mij weer helemaal goed voel.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 19:30

Afbeelding
appelflap drie keer gebruikt. Niets geks meegedaan. Been beschermer zelf werkte voor geen meter, dus maar met een bandage aan willen leggen, ineens plak aan mijn handen. Gelijk in de kliko gedonderd. Wordt hier toch hopeloos van. Heb gelukkig nog twee gel packs liggen. Als daar nog iets van kapot gaat, ga ik gewoon werken met ijsklonten. Dan maar zo.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 19:44

denisesilver schreef:
[ Afbeelding ]
appelflap drie keer gebruikt. Niets geks meegedaan. Been beschermer zelf werkte voor geen meter, dus maar met een bandage aan willen leggen, ineens plak aan mijn handen. Gelijk in de kliko gedonderd. Wordt hier toch hopeloos van. Heb gelukkig nog twee gel packs liggen. Als daar nog iets van kapot gaat, ga ik gewoon werken met ijsklonten. Dan maar zo.

De ice vibe coolpack (dus zonder dat trillen) vind ik zelf heel fijn werken! In de vriezer leggen en direct om het been doen. Geen bandage nodig. Been is daarna helemaal koud.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 19:53

_San87_ schreef:
iirrssjjee schreef:
Wasmachine kapot... Ding is nog geen 3,5 jr oud! En uiteraard geen garantie meer... Koop je een goed/duur merk, krijg je dit.... Pffff toendertijd bij BCC gekocht, dus kan ook niet ermee bij de winkel terecht -:(-

Zou alsnog de fabrikant aanschrijven. Aardig wat merken hebben langere garantie dan 2 jaar.

Ik heb juist met de reparatie service van ze gebeld en ze benoemde dat dit buiten de garantie is...

@luuntje, ja ons ook. Ik draai ook maar 3 wassen per week.... dus niet eens overdreven vaak lijkt me? Online vind ik ook alleen maar 8-15 jaar gaan ze gemiddeld mee. Vaak wel na ongeveer 6 jaar een keer een reparatie.... Is toch nog wel een stuk later dan nog geen 3....

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 19:54

SpikkelFire schreef:
denisesilver schreef:
[ Afbeelding ]

De ice vibe coolpack (dus zonder dat trillen) vind ik zelf heel fijn werken! In de vriezer leggen en direct om het been doen. Geen bandage nodig. Been is daarna helemaal koud.

Deze zijn idd top. Gewoon de losse coolpacks kan je er zo om heen doen met het klittenband en kosten +/- €20.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 20:38

Dat ik inspiratieloos ben voor cadeautjes voor mijn vriend.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 21:08

Alja schreef:
DuoPenotti schreef:

Ja, beter lezen DuoPenotti :D

Mijn visie :+ het zegt niet altijd wat als de communicatie niet goed verloopt. Iemand kan laks zijn. Maar daarentegen ook juist makkelijker zijn met andere dingen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 21:13

imaudy schreef:
Alja schreef:
]

Mijn visie :+ het zegt niet altijd wat als de communicatie niet goed verloopt. Iemand kan laks zijn. Maar daarentegen ook juist makkelijker zijn met andere dingen.

Jullie ook beter lezen. :)
Ik zeg KAN.
En volgens mij is als iets kan dat niet een feit maar een mogelijkheid

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 21:29

Hoofdpijn %)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 21:32

DuoPenotti schreef:
imaudy schreef:

Jullie ook beter lezen. :)
Ik zeg KAN.
En volgens mij is als iets kan dat niet een feit maar een mogelijkheid

Jij bedoelt het is het algemeen. Alja betrekt het op zichzelf.
Maakt verder ook niet zoveel uit. Ik ben het met je eens dat het in het algemeen te kort door de bocht is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 21:45

Extreem pijnlijke elleboog. Voornamelijk de buitenkant.

Ze hebben vanmorgen bloed geprikt, maar ik denk niet dat het met elkaar te maken heeft(wel beide dezelfde arm)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 21:46

Ik erger mij er aan dat ik van alles kwijt ben.

En zelfs zalf dat ik van de huisarts heb gehad en wist dat ie nog niet op was/is..

Maar nergens te vinden, en hij lag op m'n bureau..

En als ik iemand in huis vraag of ie wat weg gegooid heeft,
dan is het altijd weet niet waar je het over hebt.

(Ik woon nog thuis, en mijn vader komt nog wel eens op mijn kamer)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 21:48

Kun je de deur niet op slot doen als je niet thuis bent?