Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Eapy heel veel sterkte....
Ik erger me aan de regen. Totaal niet verwacht (niet weerbericht gevolgd) dus eerst Vannacht om half 1 de vliegendeken nog wezen af doen op stal:= en nu zou ik de ochtend met iemand mee gaan mennen, maar het regent. Aan ene kant wil ik niet in de regen gaan. Andere kant moet t wel door gaan want anders ben ik voor Jan banketstaaf veelte vroeg wakker geworden door de wekker
Zebrastreep schreef:Laatste vakantiedag
purny schreef:Dat de hele boel weer ontregeld is ivm prinsjesdag. Ik bedoel ik snap best dat je een traditie wilt voortzetten maar ga gewoon niet de boel in het weekend ontregelen. Ik vind het sowieso een grote poppenkast 1 keer per jaar...
En dan ben ik nog beschaafd.
DuoPenotti schreef:purny schreef:Dat de hele boel weer ontregeld is ivm prinsjesdag. Ik bedoel ik snap best dat je een traditie wilt voortzetten maar ga gewoon niet de boel in het weekend ontregelen. Ik vind het sowieso een grote poppenkast 1 keer per jaar...
En dan ben ik nog beschaafd.
Met je eens. 1 grote poppenkast.
En Prinsjesdag met een demissionair kabinet vind helemaal niet kunnen. Ook niet op lopende zaken.
Ze zijn niet voor niets gevallen.
MarlindeRooz schreef:Ik zoek een vakantiehuisje... vind ik een leuke maar er staat dit bij:
"Het appartement heeft een kleine vangst: onze directe buurman schreeuwt soms heel hard. Daarnaast beledigt ze de meeste dorpelingen zodra ze ze ziet. Helaas heb ik na mijn eerste AirBnb-reservering onlangs vastgesteld dat het mijn gasten ook lijkt te beledigen! Als je denkt dat dit een probleem voor hem kan zijn, moet je het appartement helaas niet huren. Als je er echter mee woont, kun je gewoon deze vrouw en haar Frans sprekende beledigingen negeren, je kunt hier een paar heerlijke dagen doorbrengen, vooral omdat de meeste dorpelingen en de andere buren extreem liefdevolle en open mensen zijn:)"
Uhm no thanks