Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lestrange01 schreef:"I'm gay, bye."Oke dit gaat heel egocentrisch klinken, maar het is wel een oprechte ergernis. Ik ben de afgelopen maanden een stuk socialer geweest, ik ga naar feestjes, events etc. Tot zes maanden terug heb ik dat nog nooit van mijn leven gedaan. Dit heeft ertoe geleid dat ik nooit echt door heb gehad dat ik blijkbaar best wel leuk er uit zie. Waar ik ook heen ga in een sociale setting, als ik in m'n eentje ga dan komen mannen op mij af als vliegen. En in de dagen na een feestje etc, krijg ik veel berichten en verzoeken van mannen die mij hebben gezien.
Aan de ene kant super leuk, want het is vaak uit oprechte interesse en met respect, maar ik merk eigenlijk dat het me heel erg vermoeid. Ik ben iemand die, als ik iemand aantrekkelijk vind, zelf het "jagen" doet. Heel veel van die mannen vind ik aardig en wil ik best bevriend mee zijn, maar als ik aardig tegen ze ben dan denken zij vaak dat ik interesse heb. Dat is niet zo. En vaak als ik naar een feest oid ben geweest heb ik helemaal niet de energie om op al die berichten te reageren. Soms wil ik gewoon niet zo opvallen
Mkango schreef:Lestrange01 schreef:"I'm gay, bye."Oke dit gaat heel egocentrisch klinken, maar het is wel een oprechte ergernis. Ik ben de afgelopen maanden een stuk socialer geweest, ik ga naar feestjes, events etc. Tot zes maanden terug heb ik dat nog nooit van mijn leven gedaan. Dit heeft ertoe geleid dat ik nooit echt door heb gehad dat ik blijkbaar best wel leuk er uit zie. Waar ik ook heen ga in een sociale setting, als ik in m'n eentje ga dan komen mannen op mij af als vliegen. En in de dagen na een feestje etc, krijg ik veel berichten en verzoeken van mannen die mij hebben gezien.
Aan de ene kant super leuk, want het is vaak uit oprechte interesse en met respect, maar ik merk eigenlijk dat het me heel erg vermoeid. Ik ben iemand die, als ik iemand aantrekkelijk vind, zelf het "jagen" doet. Heel veel van die mannen vind ik aardig en wil ik best bevriend mee zijn, maar als ik aardig tegen ze ben dan denken zij vaak dat ik interesse heb. Dat is niet zo. En vaak als ik naar een feest oid ben geweest heb ik helemaal niet de energie om op al die berichten te reageren. Soms wil ik gewoon niet zo opvallen
Mkango schreef:Lestrange01 schreef:"I'm gay, bye."Oke dit gaat heel egocentrisch klinken, maar het is wel een oprechte ergernis. Ik ben de afgelopen maanden een stuk socialer geweest, ik ga naar feestjes, events etc. Tot zes maanden terug heb ik dat nog nooit van mijn leven gedaan. Dit heeft ertoe geleid dat ik nooit echt door heb gehad dat ik blijkbaar best wel leuk er uit zie. Waar ik ook heen ga in een sociale setting, als ik in m'n eentje ga dan komen mannen op mij af als vliegen. En in de dagen na een feestje etc, krijg ik veel berichten en verzoeken van mannen die mij hebben gezien.
denisesilver schreef:Maar ik neem aan dat Lestrange zich niet ergens in Centraal India bevindt. Bovendien is er geen woord van gelogen.Mkango schreef:]"I'm gay, bye."
Mannen zijn hardnekkig, en daarbij is dit ook niet overal het meest veilige zegmaar.
Kun je een neppe trouwring omdoen?
Suliko schreef:M_D_H schreef:Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen om naar het dorp te gaan...
Terwijl als ik een uur geleden gegaan was... was ik nu misschien wel al op de terugweg geweest...
Ik zou vlot gaan! Voordat kinderen en ouders klaar zijn met school en werk. Straks om 15:00 is het nog veel drukker!