Nu is het ook nog eens zo dat het gesprek heel gezellig is

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marocje schreef:Precies dat. En mijn vriend heeft het gewoon prima voor elkaar. Eigen huis, geen kinderwens. Goede baan. Maar veel van zijn leeftijdgenoten gaan nu settelen, stichten een gezin..
We zijn wel vaker daar nu maar das puur omdat de jongste vakantie heeft en het daar gewoon heerlijk is. Inmiddels ook kennis gemaakt met de Duitse kant (zijn vader is Duits, toffe man wat meteen klikte. Nu kennis gemaakt met zijn oma, oom en tante, zijn warm ontvangen)
Sterker, ze vonden het zo leuk dat ze ipv afgelopen dinsdag, volgende week pas weggaan zodat wij (dochter en ik) elkaar nog een keer konden zien en gaan dus vrijdag daar bbq-en.
Zertab schreef:Ik snap soms echt niet hoe Tinder de afstanden meet. Ik heb een match met iemand die 99km verderop woont. Zijn niet in elkaars buurt geweest en mijn afstand staat op maximaal 30 km...
Nu is het ook nog eens zo dat het gesprek heel gezellig is
Temeraire schreef:Selecteren ze niet alleen op afstand als je betaalt ofzo?
Volgens mij zag ik voorbij komen dat het een betaalde functie is.
Ik lees dus ook weer mee. Ik heb een tijd geen behoefte gehad aan daten maar heb het nu toch maar weer eens een kans gegeven.
Inmiddels lopen de eerste gesprekken. Als er weinig in het profiel staat is het soms zoeken naar onderwerpen. Het warme weer is alvast besproken
Zertab schreef:Zonnetje81 schreef:Ook betalend dan klopt het niet. Kan dat de ander op verder kijkt. En ze zoeken eerst binnen die straal en dan staat er dat ze ook er buiten kijken.
Het is geen betaalde functie. En ook dat laatste kan je uitzetten.
Zertab schreef:Zonnetje81 schreef:Ook betalend dan klopt het niet. Kan dat de ander op verder kijkt. En ze zoeken eerst binnen die straal en dan staat er dat ze ook er buiten kijken.
Het is geen betaalde functie. En ook dat laatste kan je uitzetten.
ben gewoon eerlijk. In feite is hij heel eerlijk. Blijkbaar voel je goed voor hem en ziet hij een kans voor een relatie in de toekomst. Dat is aftasten op een veilige manier. Als je dit zelf totaal niet voelt, gewoon zeggen en stoppen. Dat scheelt aan het lijntje houden.Citaat:Nou mijn afgelopen date was wel weer gezellig maar heb wel nog maals aangegeven het rustig aan te willen doen gezien die vandaag weer begon over film kijken bij hem thuis
En hij zei ook al gister gelijk van dat hij misschien een relatie met de tijd ook wel ziet zitten, dacht echt huh 2e date dat is wel snel.
Tevens toont minimaal intresse voor mijn gevoel, heb soms beetje error bij deze man maar ik ga het zien
pien_2010 schreef:ben gewoon eerlijk. In feite is hij heel eerlijk. Blijkbaar voel je goed voor hem en ziet hij een kans voor een relatie in de toekomst. Dat is aftasten op een veilige manier. Als je dit zelf totaal niet voelt, gewoon zeggen en stoppen. Dat scheelt aan het lijntje houden.Citaat:Nou mijn afgelopen date was wel weer gezellig maar heb wel nog maals aangegeven het rustig aan te willen doen gezien die vandaag weer begon over film kijken bij hem thuis
En hij zei ook al gister gelijk van dat hij misschien een relatie met de tijd ook wel ziet zitten, dacht echt huh 2e date dat is wel snel.
Tevens toont minimaal intresse voor mijn gevoel, heb soms beetje error bij deze man maar ik ga het zien
Dus hou het gewoon bij jezelf,wat jij voelt en oordeel niet over hem. Er zijn mensen die na een uur liggen te rollenbollen en daarna vertrekken voorgoed of jaren getrouwd zijn daarna bv.
Op het gebied van de liefde is alles goed wat goed voelt en dat is voor iedereen verschillend.
Amandavd schreef:Ik heb vrijdag weer eens een date, de laatste was in mei
Ik ga er met open mind in maar hij is 10 jaar jonger dan ik dus dat vind ik ergens wel een ding.
Happy_Hippie schreef:@pien, ja idd dit deed ik voorheen nooit maar probeer nu gewoon duidelijk aan te geven wat ik wel en niet wil.
@amandavd, en hoe was je ijsdate?
Ging echt stuk om dat eerste stukje
Suzanne F. schreef:Ik merk ook dat ik mannen van mijn leeftijd over het algemeen niet echt aantrekkelijk vind, meestal jonger. Alleen voor relatiemateriaal weet ik het niet. Vaak andere levensfase nog. En wat als ik ineens aftakel, dan zou ik bang zijn dat hij naar een jong ding zou gaan. Meer mijn eigen angst hoor maar dat zou me wel tegenhouden.