Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 22:19

Ik snap soms echt niet hoe Tinder de afstanden meet. Ik heb een match met iemand die 99km verderop woont. Zijn niet in elkaars buurt geweest en mijn afstand staat op maximaal 30 km...

Nu is het ook nog eens zo dat het gesprek heel gezellig is :+

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 22:51

Selecteren ze niet alleen op afstand als je betaalt ofzo?
Volgens mij zag ik voorbij komen dat het een betaalde functie is.

Ik lees dus ook weer mee. Ik heb een tijd geen behoefte gehad aan daten maar heb het nu toch maar weer eens een kans gegeven.
Inmiddels lopen de eerste gesprekken. Als er weinig in het profiel staat is het soms zoeken naar onderwerpen. Het warme weer is alvast besproken :+

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 22:53

Ook betalend dan klopt het niet. Kan dat de ander op verder kijkt. En ze zoeken eerst binnen die straal en dan staat er dat ze ook er buiten kijken.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:09

Marocje schreef:
Precies dat. En mijn vriend heeft het gewoon prima voor elkaar. Eigen huis, geen kinderwens. Goede baan. Maar veel van zijn leeftijdgenoten gaan nu settelen, stichten een gezin..

We zijn wel vaker daar nu maar das puur omdat de jongste vakantie heeft en het daar gewoon heerlijk is. Inmiddels ook kennis gemaakt met de Duitse kant (zijn vader is Duits, toffe man wat meteen klikte. Nu kennis gemaakt met zijn oma, oom en tante, zijn warm ontvangen <3)
Sterker, ze vonden het zo leuk dat ze ipv afgelopen dinsdag, volgende week pas weggaan zodat wij (dochter en ik) elkaar nog een keer konden zien en gaan dus vrijdag daar bbq-en.

Wat fijn zeg! :j

Zertab schreef:
Ik snap soms echt niet hoe Tinder de afstanden meet. Ik heb een match met iemand die 99km verderop woont. Zijn niet in elkaars buurt geweest en mijn afstand staat op maximaal 30 km...

Nu is het ook nog eens zo dat het gesprek heel gezellig is :+

Ik had precies hetzelfde laatst en beide snapte niet hoe dit kwam...

Temeraire schreef:
Selecteren ze niet alleen op afstand als je betaalt ofzo?
Volgens mij zag ik voorbij komen dat het een betaalde functie is.

Ik lees dus ook weer mee. Ik heb een tijd geen behoefte gehad aan daten maar heb het nu toch maar weer eens een kans gegeven.
Inmiddels lopen de eerste gesprekken. Als er weinig in het profiel staat is het soms zoeken naar onderwerpen. Het warme weer is alvast besproken :+

Oeh spannend! Al iets gepland of enkel nog lekker aan het babbelen?

Nou mijn afgelopen date was wel weer gezellig maar heb wel nog maals aangegeven het rustig aan te willen doen gezien die vandaag weer begon over film kijken bij hem thuis :')
En hij zei ook al gister gelijk van dat hij misschien een relatie met de tijd ook wel ziet zitten, dacht echt huh 2e date dat is wel snel.
Tevens toont minimaal intresse voor mijn gevoel, heb soms beetje error bij deze man maar ik ga het zien :+

Als goed is gaan we zaterdag naar pannenkoeken boederij dus ben benieuwd!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:53

Zonnetje81 schreef:
Ook betalend dan klopt het niet. Kan dat de ander op verder kijkt. En ze zoeken eerst binnen die straal en dan staat er dat ze ook er buiten kijken.

Het is geen betaalde functie. En ook dat laatste kan je uitzetten.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:12

Zertab schreef:
Zonnetje81 schreef:

En dan nog krijg ik mensen die 400 km verderop zitten die mij liken, ik snap ook niet hoe dat precies werkt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:36

Zertab schreef:
Zonnetje81 schreef:

Dan nog werkt het niet zo. Daarbij als anderen je ver weg liken komen ze sowieso in je voorstellen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:52

Citaat:
Nou mijn afgelopen date was wel weer gezellig maar heb wel nog maals aangegeven het rustig aan te willen doen gezien die vandaag weer begon over film kijken bij hem thuis
En hij zei ook al gister gelijk van dat hij misschien een relatie met de tijd ook wel ziet zitten, dacht echt huh 2e date dat is wel snel.
Tevens toont minimaal intresse voor mijn gevoel, heb soms beetje error bij deze man maar ik ga het zien
ben gewoon eerlijk. In feite is hij heel eerlijk. Blijkbaar voel je goed voor hem en ziet hij een kans voor een relatie in de toekomst. Dat is aftasten op een veilige manier. Als je dit zelf totaal niet voelt, gewoon zeggen en stoppen. Dat scheelt aan het lijntje houden.
Dus hou het gewoon bij jezelf,wat jij voelt en oordeel niet over hem. Er zijn mensen die na een uur liggen te rollenbollen en daarna vertrekken voorgoed of jaren getrouwd zijn daarna bv.
Op het gebied van de liefde is alles goed wat goed voelt en dat is voor iedereen verschillend.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:38

pien_2010 schreef:
Citaat:
Nou mijn afgelopen date was wel weer gezellig maar heb wel nog maals aangegeven het rustig aan te willen doen gezien die vandaag weer begon over film kijken bij hem thuis
Tevens toont minimaal intresse voor mijn gevoel, heb soms beetje error bij deze man maar ik ga het zien
ben gewoon eerlijk. In feite is hij heel eerlijk. Blijkbaar voel je goed voor hem en ziet hij een kans voor een relatie in de toekomst. Dat is aftasten op een veilige manier. Als je dit zelf totaal niet voelt, gewoon zeggen en stoppen. Dat scheelt aan het lijntje houden.
Dus hou het gewoon bij jezelf,wat jij voelt en oordeel niet over hem. Er zijn mensen die na een uur liggen te rollenbollen en daarna vertrekken voorgoed of jaren getrouwd zijn daarna bv.
Op het gebied van de liefde is alles goed wat goed voelt en dat is voor iedereen verschillend.

Heb je helemaal gelijk in!
Ik heb zelf veel oliebol meegemaakt waardoor ik het iets rustiger aan wil doen, dit weet hij ook (niet de eerste paar dates bij iemand thuis).

Ik hou hem zeker niet aan het lijntje hoor, ik wil hem eerst wat beter leren kennen op persoonlijk vlak :j
Kwa uiterlijk zit het voor mij sws goed.
Dit communiceer ik ooo allemaal met hem haha

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

Goed zo dat je dat hebt uitgesproken. Dan hou je het bij jezelf en geeft duidelijkheid. Fijn dat je me begrepen hebt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:15

Nou vanavond is mijn ijsdate, hoop dat ik niet wegsmelt in de auto want het is hottie.
Pun intended.

Tot nu toe klikt het over de app goed maar dat had ik de vorige keer ook en toen was er in het echt geen fysieke aantrekkingskracht.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:57

@pien, ja idd dit deed ik voorheen nooit maar probeer nu gewoon duidelijk aan te geven wat ik wel en niet wil.

@amandavd, en hoe was je ijsdate?
Ging echt stuk om dat eerste stukje

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:04

Amandavd schreef:
Ik heb vrijdag weer eens een date, de laatste was in mei :')

Ik ga er met open mind in maar hij is 10 jaar jonger dan ik dus dat vind ik ergens wel een ding.

Ik date nu ook met iemand die 10 jaar jonger is dan ikzelf. Ik zit daar helemaal niet mee eerlijk gezegd. En we merken het eigenlijk ook niet dat er een leeftijdsverschil is. Ik zie er ook wel jong uit voor mijn leeftijd, dat scheelt misschien ook.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:35

Mijn vriend is 15 jaar jonger :Y)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:40

Marocje schreef:
Mijn vriend is 15 jaar jonger :Y)
jij bent slimmer als ik. :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:43

Jouw man 15 jaar ouder toch?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:07

Happy_Hippie schreef:
@pien, ja idd dit deed ik voorheen nooit maar probeer nu gewoon duidelijk aan te geven wat ik wel en niet wil.

@amandavd, en hoe was je ijsdate?
Ging echt stuk om dat eerste stukje

Hahaha het viel mee in de auto, was gelukkig ook geen 35 graden meer.

Het was heel leuk! Hij had bloemen en chocola bij zich voor mij <3
We hebben een lekker ijsje gegeten, vibe was goed, veel gelachen maar ook wel serieus gesproken en hij komt vanavond hierheen om film te kijken na zijn werk dus ik ben in mijn nopjes <3

Zo ansich boeit het leeftijdsverschil mij ook niet, alleen ik ben natuurlijk 10 jaar ouder, ik weet 100% zeker dat ik geen kinderwens heb. Hij weet dat voor 90% zeker en aangezien mijn huwelijk onder andere is stukgelopen op een uiteenlopende kinderwens maakt mij dat wel een beetje huiverig.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:27

Ik merk ook dat ik mannen van mijn leeftijd over het algemeen niet echt aantrekkelijk vind, meestal jonger. Alleen voor relatiemateriaal weet ik het niet. Vaak andere levensfase nog. En wat als ik ineens aftakel, dan zou ik bang zijn dat hij naar een jong ding zou gaan. Meer mijn eigen angst hoor maar dat zou me wel tegenhouden.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:31

Marocje schreef:
Jouw man 15 jaar ouder toch?
yep, 15,5 jaar.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:49

Suzanne F. schreef:
Ik merk ook dat ik mannen van mijn leeftijd over het algemeen niet echt aantrekkelijk vind, meestal jonger. Alleen voor relatiemateriaal weet ik het niet. Vaak andere levensfase nog. En wat als ik ineens aftakel, dan zou ik bang zijn dat hij naar een jong ding zou gaan. Meer mijn eigen angst hoor maar dat zou me wel tegenhouden.

Als de liefde goed is, denk ik niet dat je daar bang voor hoeft te zijn. Misschien valt hij juist op vrouwen die ouder dan hem zijn, anders zou hij niet met je willen daten. Zo kun je het ook bekijken.

Ik heb overigens ondertussen mijn date al bijna 4 weken niet meer gezien, omdat hij een klus heeft die meerdere weken achtereen duurt (elke dag) waardoor we elkaar niet kunnen zien. Saai hoor..
Laatst bijgewerkt door Indiana79 op Vandaag, 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:54

Ik denk dat je dan altijd wel bang kan zijn dat hij weg gaat. Hoe vaak hoor je wel niet dat relaties na x aantal jaren toch stuk loopt. Maar als je daar bang voor bent, kan je nooit gelukkig zijn denk ik en een gezonde relatie hebben.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:23

Ik kom ook weer eens meepraten. Heb bumble weer aangemaakt. Heel veel matches gelijk en een paar gesprekken.
Vind het frappant dat mensen midden in een gesprek je match verwijderen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:53

xU_Blinghx schreef:
Ik kom ook weer eens meepraten. Heb bumble weer aangemaakt. Heel veel matches gelijk en een paar gesprekken.
Vind het frappant dat mensen midden in een gesprek je match verwijderen.

Ja, beter wordt het niet. Soms kom je leuke mensen tegen maar het is goed zoeken :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:07

Als je kijkt hoe die mentaliteit is veranderd de laatste 10 jaar. Nu is het echt wegwerp cultuur en inmiddels doe ik dat zelf ook met regelmaat. Want als je wel netjes een gesprek afsluit krijg je ook ooit een waterval aan onfatsoen over je heen.