Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik was ivm endometriose ook aan de pil, maar werd daar zo akelig van dat ik er mee gestopt ben. Doorslikken werkte niet tegen bloedingen, het was om de vier weken een verschrikkelijke ellende. Meer dan zonder pilVriend is gesteriliseerd dus weg met die rotpil.
Dat sterilisatie niet wordt vergoed vanuit het basispakket vind ik ook meer dan achterlijk.
Femke_Tweety schreef:1 van de redenen dat ik deze ronde volt gestemd heb.
Die hebben een vrij duidelijke paragraaf in hun verkiezingsprogramma over ieders recht op gratis anticonceptie..
[ [url=m/Jgtfp9.png]Afbeelding[/url] ]
Roosch schreef:Ik ben op vakantie en vanaf 8 uur in de ochtend renden hier spelende en gillende kinderen over de gang. Het is hier nu half tien en m'n vriend staat te douchen dus genoeg herrie en ik hoor het er nóg overheen komen. Ik hoor af en toe een moederstem dus moeke is er wel. En ik zit me zoooooo in te houden om die deur niet open te trekken en m'n smoel open te trekken want dit is echt zo vreselijk asociaal.
Roosch schreef:Ik ben op vakantie en vanaf 8 uur in de ochtend renden hier spelende en gillende kinderen over de gang. Het is hier nu half tien en m'n vriend staat te douchen dus genoeg herrie en ik hoor het er nóg overheen komen. Ik hoor af en toe een moederstem dus moeke is er wel. En ik zit me zoooooo in te houden om die deur niet open te trekken en m'n smoel open te trekken want dit is echt zo vreselijk asociaal.
fleurtjeuh schreef:Voor de dames die al gesteriliseerd zijn,
Zouden jullie een pb kunnen sturen met wat jullie kwijt waren en waar je het hebt laten doen? Ziekenhuis of kliniek?
Of zet het in het topic, ook goed
Dan weet ik een beetje waar ik op moet richten