Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
c_alsemgeest schreef:Heeft iemand een idee waar de afkorting STS voor staat in een zadel? (Empire avanti).
Het staat naast de inch maat.
AnnemiekvM schreef:Waarschijnlijk loop ik achter qua mode maar de laatste tijd, met de warme dagen, zag ik een aantal meiden over straat lopen in een korte broek met daarboven alleen een bh topje. Op insta zag ik het zelfs bij een aardig bekend paardenaccount tijdens het rijden.
Ik vind het zelf voor over straat best wel schaars. Valt dit onder mode?
Natuurlijk is iedereen vrij om te dragen wat die wil, maar het viel mij de laatste tijd op.
Jet schreef:c_alsemgeest schreef:Heeft iemand een idee waar de afkorting STS voor staat in een zadel? (Empire avanti).
Het staat naast de inch maat.
Ik zou even contact opnemen met Empire: https://empiresaddles.com/contact/#faq-section en het hun vragen.
Kaplaars schreef:Wat kan ik voor product gebruiken om het effect van de heatless curls langer te behouden?
Ik heb haar tot aan mijn broeksband en de krullen zijn zeer snel weer uitgezakt.
Wat is de truc?
Jet schreef:c_alsemgeest, dat is vreemd, dat het er niet ingeslagen is en ook vreemd dat ze niet op je mail reageert. Ik hoop dat iemand anders het weet.
Suzanne F. schreef:fleurtjeuh schreef:Heeft Glock nog Moorland paarden staan?
Dat was toch een sponsor vroeger? Geen eigenaar?
Sheran schreef:Waar zijn de buitenboordbeugels gebleven? Ik werk in het VO maar heb er nooit meer één gezien sinds mijn eigen middelbare school. Waar zijn ze heen? Hebben ze een opvolger? Heeft iemand ze allemaal gestolen en een huis ermee gebouwd? Zijn ze naar een geheim buitenboordbeugelgenootschap?
MacavityL schreef:Hoe kan het dat als er een stroomstoring is (hele postcode gebied plat), mobiel bellen/sms het wel doet, maar 4G internet niet?