Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Echt onvoorstelbaar hoe grote bewezen risico-factoren die meer dan een druppel zijn niet bespreekbaar zijn maar vaccineren heilig is.
Lijkt inderdaad relatievormen wel Cer. Slecht één is heilig en kritische zijn of iets anders denken wordt op een hoop ver weg gegooid.
Net religie en de vermeend hoger moraal van gelovigen. Heel interessant als dit botst wanneer de dogmas botsen; niet jezus maar vaccineren redt.
Waarom lopen er eigenlijk nog draden over Covid19 op Bokt als er maar één waarheid is?!
Mizora schreef:En heus, ik vind het sneu voor de mensen van Urk die dachten beschermd te zijn door groepsimmuniteit te hebben bereikt in combinatie bidden aan god. Maar het laat wel heel duidelijk zien dat vaccineren een positief effect heeft gecombineerd met het CTB.
Huertecilla schreef:Sizzle schreef:Ik heb uiteindelijk ver buiten mijn regio nog letterlijk 1 huisje kunnen vinden voor 5 personen…..en die heb ik nu
![]()
Vast veel voorpret nu endan gewenst.
storrum schreef:Mizora schreef:En heus, ik vind het sneu voor de mensen van Urk die dachten beschermd te zijn door groepsimmuniteit te hebben bereikt in combinatie bidden aan god. Maar het laat wel heel duidelijk zien dat vaccineren een positief effect heeft gecombineerd met het CTB.
Daarentegen is in Ommen 87 % van de mensen gevaccineerd en daar is het bijna net zo erg als in Urk. Dus vertel het maar... ik weet het niet meer.
[ [url=m/aKOBVI.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MxyL99.png]Afbeelding[/url] ]
Mizora schreef:Wil je bij screenshots aub ook linkjes plaatsen, dan is het direct duidelijk welke bron erbij hoort.
storrum schreef:Mizora schreef:Wil je bij screenshots aub ook linkjes plaatsen, dan is het direct duidelijk welke bron erbij hoort.
Hierbij het linkje, ik denk dat ik het verkeerd gezien heb inderdaad.
https://twitter.com/roelgrif/status/145 ... 50/photo/1
bigone schreef:Het aparte is dat de groep AZ blijkbaar veel minder ( de helft) antistoffen heeft dan de groep 66 tot 75 die met Pfizer is geprikt. Daarboven weten ze niet aangezien die geen bloed doneren. Dus zou het logischers zijn om de zorg, Janssen en az prikkers het eerst te pakken.
Sizzle schreef:Vayo, dat kan wel toch? Je moet het echter gewoon zelf betalen.
Popstra schreef:Ik ben het eens over het feit we zelf ons best moeten doen gezond te leven om zo een goede weerstand te hebben en sterk te blijven en dat daar best aandacht aan besteed kan worden. Echter denk ik dat Covid zo een motherf*cker virus is dat die gezonde mensen er ook best makkelijk onder kan krijgen.
En je dus echt beter gevaccineerd kunt zijn voor extra bescherming.
veerledec schreef:Maar als je nu kijkt op het dashboard naar de ziekenhuis en ic bezetting en opnamen en dat vergelijkt met vorig jaar begin november, dan zie je dat we qua positieve testen ongeveer gelijk lopen met vorig jaar. Wellicht wat minder testbereidheid, maar effect 85% vaccinaties is lastig te herleiden hieruit. Ziekenhuisopnamen en ic beiden ongeveer de helft van wat het vorig jaar was. Hebben we dan zoveel meer besmettingen (ongetest)? Anders zou je toch verwachten circa 75% minder uit te komen qua ziekenhuis en ic?