Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:Alja schreef:Bij mijn naaister zou dat 5 euro kosten
Serieus?eerlijk geloof ik dat niet. Je hebt je rits die je moet kopen, kapotte rits er uit halen en nieuwe er in stikken. Voor 5 euro kan zoiets onmogelijk.
Hier rekent men daar 20 euro voor.
Blue_flower schreef:Als iemand van jullie jongens kleding vanaf maat 86 verkoopt, dan kijk ik graag eens rond op jullie account.
cursebreaker schreef:deedee19 schreef:Ik heb DPD al eeuwen uit staan. Nu koopt een Franse iets van mij met DPD... hoe dan???
Waarschijnlijk hierdoor
[ Afbeelding ]
Gelukkig zelf nog niet meegemaakt want ik wil DPD echt niet meer gebruiken. Dan annuleer ik de verkoop denk ik.
Saul schreef:Ik heb mijn eerste vinted ruzie. Mijn hemel die Fransen kunnen er wat van zeg.
Heb iets gereserveerd tot 2x toe verlengt. Steeds hoor ik niks. Toen was het ja maandag ochtend.
Nu is het dinsdag ochtend. Dus heb de reservering geannuleerd en de set er opnieuw opgezet met een ander item erbij en een hogere prijs.
Nou madame is helemaal in extase.
Schelden, zeggen dat ik de verjaardag van haar dochter verpest heb, ze noemt me een oplichter en ze gaat me tentoonstellen in de vinted kalebas?
Edit hij wordt nog mooier![]()
Ze heeft niks laten weten hè. Over dat de bank dicht ging![]()
[ Afbeelding ]
Edit nummer 2. Ze zegt geen zorgen. Mijn oom woont in Nederland die komt je halen.
Neuk je moeder. Whut?