purny schreef:Sizzle schreef:Krijg net de tandarts rekening, 15 euro pp (we waren met z’n 3-en) corona hygiene kosten. De corona kosten zijn hoger dan het basisbedrag voor de kontrolle en we moesten zelf het mondkapje meenemen
Ik heb een ander topic geopend over mijn tandartsrekening. Hierbij rekent infomedics 5 euro extra per termijn.
Ik moet voor 2 gaatjes vullen en verdoving 150 euro neerleggen
Ik neem aan dat je in termijnen betalen bedoelt? Dan kan ik er nog wel in komen, voor hen is het extra administratie en ze moeten langer op hun geld wachten.
Sizzle schreef:Ik vraag me af of die besmette persoon daar rechtelijke problemen mee kan verwachten door opzettelijk en bewust deel te nemen terwijl bekend is dat je besmet bent.
Iets meer logica zou wel schelen als je wilt dat mensen iets serieus nemen. Je mag nu uit de trein gegooit worden als je in je 1-tje in een lege wagon zit zonder masker maar als je een broodje eet in een vol-bezette 4 zit is het geen probleem
Misschien kan hij aangeklaagd worden als er nu mensen in isolatie moeten en daardoor inkomsten mislopen?
Hoe is het in Zwitserland eigenlijk? Hebben jullie al een Corona app?