Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:01

Jessica_1998 schreef:
Aan alle mensen op de dam.
Weken houdt iedereen zich aan de regels.
Mijn ouders die nu weer een beetje zelf boodschappen durven te doen, mn moeder haar therapie die weer langzaam wordt opgestart nu(ggz) en als die demonstratie het effect heeft waar ik voor vrees, ik mijn ouders weer de komende maanden niet kan zien omdat dat te risicovol is( ouders in risicogroep & ik werkend in een cruciaal beroep) mijn moeder haar therapie weer wordt stilgelegd en alles.
Kan hier echt wakker van liggen...

Mensen komen er vanzelf wel achter. Maar vind ook dat ze de mensen die zich nergens aan houden genoteerd moeten worden. En zodra ze besmet zijn geen hulp krijgen, want het is toch allemaal niet nodig?

Castilja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:06

Vind het zo frappant dat we wel allemaal onze mond houden zodra er een urenlange wachtrij voor de Ikea staat, mensen gewoon volop in het Vondelpark chillen en iedereen het strand op klettert met de eerste warme zonnestraal waardoor er ook topdrukte ontstaat. Nee nu is er een demonstratie tegen racisme en dan zijn we allemaal niet lekker in ons hoofd 'want corona'. :')

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:09

Castilja schreef:
Vind het zo frappant dat we wel allemaal onze mond houden zodra er een urenlange wachtrij voor de Ikea staat, mensen gewoon volop in het Vondelpark chillen en iedereen het strand op klettert met de eerste warme zonnestraal waardoor er ook topdrukte ontstaat. Nee nu is er een demonstratie tegen racisme en dan zijn we allemaal niet lekker in ons hoofd 'want corona'. :')

Dit vind ik hetzelfde, en kijk als je afstand houdt is het anders, maar op de foto's die ik heb gezien van de dam zijn er weinig mensen geweest die echt afstand hebben gehouden

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:12

Er zijn ook foto's waarop je ziet dat het wel lukte met de afstand, maar die zijn (goh, gek) minder prominent in beeld. Ik stond zelf te protesteren en het is me toch echt redelijk gelukt om niet samengepropt te staan en mensen waren heel vriendelijk als je vroeg iets meer afstand te nemen. Ook had iedereen mondkapjes om. :)

Ontopic; door mijn wakker schrikken van de plofkraak kon ik niet meer slapen, toen rond half 6 toch wel weer in slaap gesukkeld en ben nu een halve zombie. :+

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:14

Castilja schreef:
Er zijn ook foto's waarop je ziet dat het wel lukte met de afstand, maar die zijn (goh, gek) minder prominent in beeld. Ik stond zelf te protesteren en het is me toch echt redelijk gelukt om niet samengepropt te staan en mensen waren heel vriendelijk als je vroeg iets meer afstand te nemen. Ook had iedereen mondkapjes om. :)

Ontopic; door mijn wakker schrikken van de plofkraak kon ik niet meer slapen, toen rond half 6 toch wel weer in slaap gesukkeld en ben nu een halve zombie. :+

Dat is dan wel weer een stuk geruststellender :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:23

Twee dagen cursus over internationale regelgeving maar het Engels van die kerel is echt om te janken en dit gaat 2x 9u duren. ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:33

De glazenwasser zou tussen 8 en 12 komen. Had dus om 8uur een heel schoon en opgeruimd huis en was ook al aangekleed en alles. 3x raden, er is nu nog niemand geweest. Had gewoon meer dan 5 uur kunnen slapen. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:43

Maar het is nog niet eens 10 uur? Het is niet dat hij dan ineens te laat is met een tijdvak tot 12 uur?

Met de gordijnen dicht kan hij toch ook zemen? :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:47

Castilja schreef:

Ik denk dat dit hele topic al meerdere keren vol heeft gestaan over de lange rijen in de Ikea... of in de supermarkt.. of de drukte op het strand/in het bos/etc. Dus dat gaat helemaal niet op.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:50

Dat het nu al veel te warm is. :=

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:51

casperzazoe schreef:
Dat het nu al veel te warm is. :=

Precies! Om half 9 was het ook al echt warm

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:52

Ineke2 schreef:
Maar het is nog niet eens 10 uur? Het is niet dat hij dan ineens te laat is met een tijdvak tot 12 uur?

Met de gordijnen dicht kan hij toch ook zemen? :+

Klopt, dus ik had tot 10uur kunnen slapen ipv 7:15. _O-

En helaas heeft het bedrijf al twee keer mijn ramen overgeslagen. En een hoogwerker huren kan niet meer uit. Dus hij komt van binnenuit de buitenkan zemen. :+

En warm??? Ik zit met een trui aan en de ramen dicht omdat het zo koud is. _O_

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:59

Castilja schreef:

Vind het zo frappant dat jij die berichten gemist hebt …

Ik slik verder echt mijn mening in want 'huidskleur'.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:00

En ik heb nog geen 5000 mensen bij elkaar in een stadscentrum gezien hoor, sinds de corona uitbraak. Vind 50 mensen in de rij bij de ikea toch wat anders dan 5000 (!!!) mensen op elkaar gedrukt op een plein.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:05

Dat ik een mail privé naar een docent stuur, en dan vervolgens antwoord krijg in een groepsmail. Ja hè, als ik dat wilde had ik het wel naar de rest van de groep gemaild hè :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:06

Een heerlijk redelijk verse hondendrol met de kantjemaaier geraakt.
Ik ehh ja wil nu wel even douchen....
Het schoot alle kanten op %)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:08

Citaat:
En helaas heeft het bedrijf al twee keer mijn ramen overgeslagen. En een hoogwerker huren kan niet meer uit. Dus hij komt van binnenuit de buitenkan zemen.

Dat is k*t -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:14

hagelslag schreef:

Haha oh jeetje...

Troost: Mijn opa had vroeger een keer dat de slang van de giertank knapte. Dus die werd onder de gier gespoten. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:15

MarlindeRooz schreef:
hagelslag schreef:

Haha oh jeetje...

Troost: Mijn opa had vroeger een keer dat de slang van de giertank knapte. Dus die werd onder de gier gespoten. :=

Heel eerlijk, ik ruik liever naar gier als naar hondenkak. Hondendrollen zijn echt mega goor.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:31

Nog steeds niet naar huis mag, en dat ze nog maar 1 optie hebben wat misschien zou kunnen werken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:32

Nou kan je me pissig krijgen. _O-
De glazenwasser was er dus net. Behalve dat hij enorm naar zweet en tabak stonk (geurkaars staat nu aan. :r ) zei hij ook "ja dacht ga echt niet eerder beginnen dan 9:30 want die studenten slapen graag uit".

HAD DAT EVEN DOORGEGEVEN. }:0

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:32

Oh, lekker. Ze hebben hier de straat afgesloten maar hebben ons als bewoners niet ingelicht. :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:36

MarlindeRooz schreef:
Nou kan je me pissig krijgen. _O-
De glazenwasser was er dus net. Behalve dat hij enorm naar zweet en tabak stonk (geurkaars staat nu aan. :r ) zei hij ook "ja dacht ga echt niet eerder beginnen dan 9:30 want die studenten slapen graag uit".

HAD DAT EVEN DOORGEGEVEN. }:0

Tikkie! O:) Maar bizar zeg... Juist als je bij iemand in huis moet zijn en je geeft een tijdvak door, laat het dan ook weten als je iets anders bedenkt. Kijk, als ze bezig zijn en geen inschatting kunnen maken hoe lang alles duurt snap ik zo'n tijdvak echt wel. Maar nu vind ik het nogal, eh, apart.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:38

Zou het bijna doen, sowieso schadevergoeding voor mijn aangetaste neusharen. _O-

Ga vanmiddag wel direct de binnenkant van mijn ramen schoonmaken. Kan ik er eindelijk weer doorheen kijken. :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:43

MarlindeRooz schreef:
En ik heb nog geen 5000 mensen bij elkaar in een stadscentrum gezien hoor, sinds de corona uitbraak. Vind 50 mensen in de rij bij de ikea toch wat anders dan 5000 (!!!) mensen op elkaar gedrukt op een plein.

Me too!!! Helemaal omdat met 50 prima afstand te houden is (hence de lengte van de rij) maar je met 5000 man op ene plein dat echt niet gaat lukken.