Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:gerlindie schreef:Waarom gaat één stam van mijn drakenbloedboom dood, en is er iets wat ik eraan kan doen?
Hij staat op een zonnig plekje, en ik geef hem één keer in de week water
[ [url=m/lJgxl3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MLOxkO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoals eerder al is aangegeven: wel een Dracaena, geen drakenbloedboom.
Wat bedoel je precies met doodgaan? Ik vind beide stammen er vrij levend uitzien.
gerlindie schreef:Waarom gaat één stam van mijn drakenbloedboom dood, en is er iets wat ik eraan kan doen?
Hij staat op een zonnig plekje, en ik geef hem één keer in de week water
[ [url=m/lJgxl3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MLOxkO.jpg]Afbeelding[/url] ]
jumpyhorse schreef:Weet er iemand of er iets is (enzym/eiwit of iets dergelijke) dat wandelende takken en muggen gelijk hebben?
Muggenallergie weet ik al langer, al meerdere keren op spoed gezeten. Gisteren tijdens labo-bio zijn we er echter achter gekomen dat ik op wandelende takken ook reageer, en niet lichtjes(was de eerste keer dat ik er interactie mee had, beest heeft niet gebeten of stoelgang oid gehad dus dat is het niet)
Vraag me af of het iets is dat juist die 2, of misschien meerdere (alle?) insecten gelijk hebben. Leerkracht heeft nog nooit in de 25 jaar dat hij les geeft iemand erop zien reageren, die weet het ook niet... hij ging wel eens kijken maar mocht niet te veel verwachten
jumpyhorse schreef:Weet er iemand of er iets is (enzym/eiwit of iets dergelijke) dat wandelende takken en muggen gelijk hebben?
Muggenallergie weet ik al langer, al meerdere keren op spoed gezeten. Gisteren tijdens labo-bio zijn we er echter achter gekomen dat ik op wandelende takken ook reageer, en niet lichtjes(was de eerste keer dat ik er interactie mee had, beest heeft niet gebeten of stoelgang oid gehad dus dat is het niet)
Vraag me af of het iets is dat juist die 2, of misschien meerdere (alle?) insecten gelijk hebben. Leerkracht heeft nog nooit in de 25 jaar dat hij les geeft iemand erop zien reageren, die weet het ook niet... hij ging wel eens kijken maar mocht niet te veel verwachten
Kairos schreef:Waarom worden er in sommige rechtszaken op rechtspraak.nl bedrijfsnamen geanonimiseerd en staat soms het hele bedrijf inclusief adres erbij?
Nikass schreef:Ik heb een nieuwe mobiele telefoon (toestel) zelfde sim die ik al jaren gebruik.
Nu kan ik via mijn nieuwe toestel niet meer casten naar de tv. Waar gaat het mis?
Ik heb al gekeken naar wat je volgens de Google helpfunctie moet doen, maar kom er niet uit.
Edit: hij vraagt ook om een code van vier cijfers. Waar vind ik die?
Nikass schreef:Ik heb een nieuwe mobiele telefoon (toestel) zelfde sim die ik al jaren gebruik.
Nu kan ik via mijn nieuwe toestel niet meer casten naar de tv. Waar gaat het mis?
Ik heb al gekeken naar wat je volgens de Google helpfunctie moet doen, maar kom er niet uit.
Edit: hij vraagt ook om een code van vier cijfers. Waar vind ik die?