Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:dat dat mag zeg!!!!
En als het nu om iets erg belangrijk medisch ging maar dat zie ik er ook niet echt in.
Lisitano schreef:Ik heb wel ooit een artikel gelezen dat zij goed voor hun dieren zorgen. Niet zoals het gemiddelde proeflab in elk geval.
Opzich vind ik het wel voor een goed doel. Helaas zijn dieren daar wel vaker de dupe van. Ik vind het wel lastig om daar één mening over te vormen eigenlijk. Het artikel in het AD vind ik onhandig geschreven. Vriend heeft dit project gevolgd en het zit toch wel heel anders in elkaar dan leuk aapjes laten video gamen in hun brein.
Lieffiefi schreef:Even over Elon Musk:
Ik wil eerst zeggen dat ik rechtop in bed zat toen ik dit hoorde op de wekkerradio met de bijbehorende gedachten die ik niet uit typ omdat ik dan zeker een bokt ban heb.
Maar wat ik dus ook hoorde, en overal mis, is dat hij dit (ook) doet voor mensen bij verlammingen en dwarslaesie.
Ik haat dierproeven. Ik wil alle dieren redden.. zo ben ik. Dus die aapjes gingen me aan het hart.
Alleen nuanceert het wel iets...
Verder: laat die aapjes aapjes zijn...
Merlen schreef:Een koppel heeft ruzie met de overbuurman waarop deze een pistool gaat halen en hen neerschiet.
Ik dacht eerst dat het nep was omdat hij meermaals schiet maar de slachtoffers nog even door gingen met schelden.
https://m.facebook.com/niet100officieel ... &source=48