Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marley93 schreef:Polestars vind ik zo mooi he, ik zie ze wel eens op de snelweg rijden, dan zit ik gewoon te kwijlen
Ik ben blij dat ik zoveel geld bespaar door online mijn boodschappen te doen (hoera voor Picnic, haha). Ik maak nagenoeg geen impulsaankopen meer, echt chill.
xPabloBokt schreef:Hemels merk ja, wij rijden nu een Polestar (dus eigenlijk een Volvo) en het is zo'n enorm degelijke en ook prachtig afgewerkte wagen. Echt de beste auto die we tot nu toe hebben gehad.
Hier blij omdat ik eindelijk de schone was heb opgeruimd en de vuile weer in wasmanden in de rij heb staan voor de wasmachineen nu lekker aan school werken. Ben omringd door mijn plantjes, word er helemaal blij van.
xPabloBokt schreef:marley93 schreef:Polestars vind ik zo mooi he, ik zie ze wel eens op de snelweg rijden, dan zit ik gewoon te kwijlen
Ik ben blij dat ik zoveel geld bespaar door online mijn boodschappen te doen (hoera voor Picnic, haha). Ik maak nagenoeg geen impulsaankopen meer, echt chill.
Wij ook nog steeds.
Het is echt een toevalligheidje dat we deze konden krijgen via de Athlon flexlease waar mijn verloofde zijn nieuwe werkgever mee werkt, voor nagenoeg dezelfde maandlasten als de VW T-Roc die we hiervoor reden (het is er een uit 2020, dus nog een stuk minder bijtelling). Anders hadden we er ook nu geen gereden
Picnic is fijn! Zowel om voor te werken als te laten bezorgen
Moestuin schreef:xPabloBokt schreef:
Wij ook nog steeds.
Het is echt een toevalligheidje dat we deze konden krijgen via de Athlon flexlease waar mijn verloofde zijn nieuwe werkgever mee werkt, voor nagenoeg dezelfde maandlasten als de VW T-Roc die we hiervoor reden (het is er een uit 2020, dus nog een stuk minder bijtelling). Anders hadden we er ook nu geen gereden
Picnic is fijn! Zowel om voor te werken als te laten bezorgen
Wanneer trouw je eigenlijk ongeveer? Want ik zie altijd verloofde staan