Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Het gaat me niet alleen om het maagd-zijn hoor, maar vooral het verschil in levenservaring.. Ik heb een lange relatie gehad, samengewoond en getrouwd geweest. Hij helemaal niks van dat alles, ik denk dat dan de verhouding ook gewoon niet helemaal klopt ofzo.
karuna schreef:Ok dan, vage reactie tenzij hij het echt vriendschappelijk bedoelde. Ook die mannen heb je er tussen zitten, maar dan wel met medeweten van vriendin in kwestie lijkt me
karuna schreef:Pff wat een eikel. Maar ja er zijn ook andere mannen die niet aleen aan sex denken. Alleen die als vrijgezel vinden is idd lastig.
listiglistje schreef:Helaas hebben mannen veel meer testosteron en jachtinstinct dan vrouwen,
dus veel mannen zijn op zoek naar spanning en avontuur.
Ik denk ook dat ze sex en liefde los zien van elkaar.
Ik denk dat dit los staat van Hoe leuk iemand is.
Deze mannen hebben wel bepaalde normen en waarden laag op hun prioriteiten lijstje staan.
listiglistje schreef:Helaas hebben mannen veel meer testosteron en jachtinstinct dan vrouwen,
dus veel mannen zijn op zoek naar spanning en avontuur.
Ik denk ook dat ze sex en liefde los zien van elkaar.
Ik denk dat dit los staat van Hoe leuk iemand is.
Deze mannen hebben wel bepaalde normen en waarden laag op hun prioriteiten lijstje staan.
Nummus schreef:Relaxed schreef:Het gaat me niet alleen om het maagd-zijn hoor, maar vooral het verschil in levenservaring.. Ik heb een lange relatie gehad, samengewoond en getrouwd geweest. Hij helemaal niks van dat alles, ik denk dat dan de verhouding ook gewoon niet helemaal klopt ofzo.
Zou dit kunnen zijn waarom ik ook niks krijg? Ik kan er geen flikker aan doen dat ik die levenservaring niet heb, maar ja...
Hilde wat een klootzak. Tóch precies hetzelfde zoals ik het heb meegemaakt!!!! Die was ook zó leuk. (Nou ja alleen niet van plan z'n vriendin te bedriegen.