Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Anoniem schreef:Bij de supermarkt zag ik gekookte eieren die een tht hebben tot 02/09. Hoe kan dat? Wat is er met die eieren gedaan om ze zo lang houdbaar te maken?
Ik durf gekookte eieren na een week na koken al niet meer te eten.
Indy_Mouse_9 schreef:Mogen de dames en heren van de politie (in risico situaties) aan het werk met los lang haar? Het lijkt me zo'n zwakte punt. Of worden ze daar misschien in getraind?
xRaisin schreef:aquapets? Ik had er ook een vroeger, maar ik vond m heel vervelend
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 5703928510
Janine1990 schreef:theadora99 schreef:Hebben talen die niet werken met onze letters (Japans, Arabisch, dat soort talen) ook verschillende lettertypes? Zoals wij arial hebben, maar ook Calibri, comic Sans of zelfs handwriting.
Goeie! En waarom lijken alle Duitsers hetzelfde handschrift te hebben?
Vealosz schreef:Of ouderen....
Janine1990 schreef:Vealosz schreef:Mijn oma en de oma van mijn vriend hebben gewoon exact hetzelfde handschrift. Gewoon eng haha.
Dat is gewoon fateEen teken...
Janine1990 schreef:theadora99 schreef:Hebben talen die niet werken met onze letters (Japans, Arabisch, dat soort talen) ook verschillende lettertypes? Zoals wij arial hebben, maar ook Calibri, comic Sans of zelfs handwriting.
Goeie! En waarom lijken alle Duitsers hetzelfde handschrift te hebben?