Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel apart om op date 3 al zulke gesprekken te moeten voeren wel maar na m'n ex die nogal moeite had met communiceren en duidelijk zijn is dit wel echt een verademing
Misschien juist een teken dat deze iets leuker is dan de rest
?
Dus de volgende dag sollicitatie gestuurd. Gesprek werd alleen meteen wel een beetje akward, beetje gek om persoonlijke dingen te vragen aan iemand waar je misschien mee om tafel komt te zitten voor een sollicitatiegesprek. Dus hele weekend ook niet meer gepraat en zie nu dat ie me ook ontmatcht heeft
Ben nu alleen wel heeeeel benieuwd of ik iets van die sollicitatie ga horen
sta er even niet zo positief in ofzo. Daarnaast natuurlijk voor het weekend afgesproken met die man die niet direct mijn type is maar wel erg goed mee klikt, ik wil wel kijken wat dat eventueel wordt als we elkaar wat vaker hebben gezien
knappe kroeg man heb ik afgezegd gisteren, ik weet het niet, had er even geen zin in, gek eigenlijk, maar voelde gewoon lekker om even alleen te zijn.
lekker in de negatieve flow even
Hij nodigde me vorige week nog uit voor kerstdiner met zijn familie en oud+nieuw dus ik heb het gevoel dat hij wel zou willen, maar dat het gewoon niet zo in hem zit om super aanhankelijk of wat dan ook te doen als we niet bij elkaar zitten. Weet niet waar het aan ligt, cultuur? Of toch een narcist? I don't know. Ik heb dit weekend echt geprobeerd meer diepgaande gesprekken te voeren, maar hij draait het verhaal altijd heel erg snel om naar zichzelf. Voelde me weinig gehoord. Ik ga in ieder geval maar weer andere plannen maken met kerst en o+n 
Dat gaat niet werken, levert op de lange termijn alleen maar frustraties op.
Mhh heb wel app contact met die waarmee ik nummers heb uitgewisseld, hij is erg geïnteresseerd en gezellig. Maar ik zit alweer net zoals knappe kroeg man dat ik hem te leuk vind voor mij en denk, wat moet je met mij, je kunt iedereen krijgen! Ik denk dat ik het maar bij mijn poezen hou
Berdien schreef:Misschien heeft hij je wel ontmatcht omdat hij zo onder de indruk was van je sollicitatie dat hij alleen nog maar zakelijk contact wil Relaxed? Positief blijven denken! Gelukkig niets naars met je scharrel.
Morgen ff afwachten, in de bevestiging stond 2 werkdagen

Wel lastig als je weggaat, maar het krijgt vanzelf vorm allemaal.