Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:38

Nou.. volgens mij krijg je op het laatst wel weer dezelfde mensen heb ik het idee wel vaker gehad... Misschien te vaak NOPE geswiped :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:44

Ja klopt daar snap ik ook niks van.. Krijg ik iemand echt al voor de 4de keer...

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:02

ik kreeg iemand wel 7 keer.. Iedere x weg geswiped en toen dacht ik: tsja je komt zovaak.. als t moet? dus rechts gewiped, niet eens een match! waarom komt ie dan zovaak langs XD

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:21

DanielleB schreef:
Je kunt het dan ook gewoon niet meer gebruiken :Y)

2maal kwam er een dame tussen door.. Terwijl mijn voorkeur en instellingen daar niet op geselecteerd zijn :+

Tsja..je moet wat als je je verveeld. En foto's swipen geeft prima vermaak! ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:23

Hahah is ook zo hoor.. als ik me verveel, swipe ik even :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:40

Ik krijg nu al zo'n 20 keer in 2 dagen dezelfde jongen voor m'n neus. Nee dankje.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:51

dat kan ik me ook ngo herinneren dat somiige heren meermaals terug kwamen. Zou dit met de locatie kunnen verband houden? of hebben zij betaald om meermaals terug te komen, dan zijn het echt zielige types...

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:55

Ik heb dus pas in een vlaag van chagrijnigheid mijn hele account verwijderd. Probleem daarvan is dat ik nu niet terug kan want dan krijg ik eerdere date fails ook gewoon weer opnieuw in het rijtje. Liever niet :+
Als ik weer terug in Nederland ben ga ik wel weer een poging wagen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:36

Jibbel schreef:
xAlice schreef:
Zelf inmiddels al 2.5 jaar tinder downloaden, verwijderen, downloaden, verwijderen... :')

_O- _O- Goh...Doe ik noooit.. O:)

Ook totaal niet herkenbaar hier _O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:38

Ga binnenkort uit werktijd naar de Mac met iemand hahah! Gewoon voor de gezellig... Wel zin in iets gezeldschap, ook al is t niet in relatievorm ;)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:55

Hebben jullie nou ook echt normale gesprekken er tussen zitten?
Ik heb echt serieus pas 3 mannen gehad die normaal een gesprek hadden met me, de rest beginnen allemaal gelijk over een one night stand etc.

Ook was er gister een leuke match, maar meneer viel gelijk met de deur in huis en vroeg aan me wat als je nou een serieuze relatie met me zou hebben, zou je paard of je man dan op plek 1 komen staan?
Ik heb heel wijs geantwoord dat als iemand echt zo serieus is en een relatie aan gaat met mij dat die niet moet verwachten dat ik tussen hem of mijn paard ga kiezen. Je accepteert het of niet.
Nou dat ga ik nooit snappen kreeg ik als antwoord, dus deze match ook maar weer opgeheven.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:58

Nou daar was ik inderdaad ook een beetje bang voor...
Inderdaad, 1 iemand: hoi hoe gaat het, zullen we foto's wisselen? Uhmmmm nee... dus die heb ik ook verwijdert, helemaal geen zin in... Dat vind ik wel het nadeel van dit soort dingen

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:59

Ik heb heel veel normale gespreken... de mannen die over seks beginnen kan ik echt op 1 hand tellen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:04

Sure_lee schreef:
Ik heb heel veel normale gespreken... de mannen die over seks beginnen kan ik echt op 1 hand tellen.

miss ligt het een beetje aan de leeftijdscategorie?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:08

Ik ben zelf 27. Ik selecteer wel echt op 25/31 ongeveer. Jonger hoef ik niet, ook qua levenservaring en inderdaad de reden waarom ze Tinder gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:10

Ik krijg juist van de meeste 25+ seksuele verzoeken :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:10

Maar weet je, het is toch prima dat ze daar meteen over beginnen? dan is het voor beide partijen direct duidelijk wat de ander wil of zoekt en als dat op elkaar aansluit is het prima en als dat niet op elkaar aansluit dan wens je elkaar succes in de zoektocht en kijk je verder.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:11

Alja schreef:
Sure_lee schreef:

miss ligt het een beetje aan de leeftijdscategorie?

Ik heb een leeftijd categorie op 22 tot 30 staan...Wel swipe ik zelf veel 22 jarige weg, en kies ik meer voor de oudere....

(Ik ben zelf 23 trouwens)
Laatst bijgewerkt door DeniesRos op 04-01-17 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Goof schreef:
Maar weet je, het is toch prima dat ze daar meteen over beginnen? dan is het voor beide partijen direct duidelijk wat de ander wil of zoekt en als dat op elkaar aansluit is het prima en als dat niet op elkaar aansluit dan wens je elkaar succes in de zoektocht en kijk je verder.

Oh absoluut hoor. Soms gaan de opmerkingen wel erg ver maar ik begrijp het heel goed en vind het ook zeker niet erg.

DeniesRos

Goof schreef:

Dat is zeker waar!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:40

De categorie waarin ik zoek is 30-40.
En klopt hoor Goof. Maar ik denk dat ik Tinder ook een stuk minder leuk zou vinden als de meeste mannen meteen over seks beginnen.

Hebben jullie hier al weleens jullie profiel gedeeld? Misschien kunnen we elkaar tips geven?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:47

Ik ben jou toevallig gister tegen gekomen Sure_lee was die mannen allemaal zo zat dat ik ook maar vrouwen had aangevinkt :+

maar ik heb er nu zo n flauwe tekst van Agnes Hoekstra instaan en ik denk altijd dat mannen dat niet lezen maar gewoon kijken naar de fotos maar je wilt niet weten hoeveel mannen beginnen over die tekst.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:49

Alja schreef:
Ik ben jou toevallig gister tegen gekomen Sure_lee was die mannen allemaal zo zat dat ik ook maar vrouwen had aangevinkt :+

maar ik heb er nu zo n flauwe tekst van Agnes Hoekstra instaan en ik denk altijd dat mannen dat niet lezen maar gewoon kijken naar de fotos maar je wilt niet weten hoeveel mannen beginnen over die tekst.

Ja natuurlijk lezen we dat. Tekst en cleavage, dat is het belangrijkste :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:54

Ik kreeg ook destijds niet veel seksverzoeken. Misschien ook het type waar je op valt? Kreeg het weleens namelijk en dat waren ook wel de 'echte typetjes'

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:14

Alja schreef:

Haha wat grappig! Ik ben jou nog niet tegen gekomen volgens mij!

Ik kijk bij de mannen iig wel naar de teksten. 1 foto en geen tekst gaat bij mij sowieso de verkeerde kant op...