Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:20

Lisitano schreef:
Ging jij nou ook nog een blog wijden aan de Duizendpoot DMH?

Pfff ik kap even met die site, word er dol van haha. Wat een hoop werk zeg. Ik denk niet dat ik het morgen af heb :') Ik heb ook nog een aantal posts staan maar ik wil ze op de nieuwe site pas online brengen. Rot HTML, allemaal gepuzzel brr.

Nee. Heb er nog totaal geen ervaring mee eigenlijk. Waarschijnlijk wel als ik eens wat koop maar zal meer in de aard zijn van: Dit merk is te bestellen bij ... voor €.,...

Kennen jullie dat gevoel? Een geur die er zo heerlijk uit ziet maar eenmaal op de brander je denkt :r Die teleurstelling :')

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:38

Balen van die kapotte jar zeg!!

Molenhoek wat fijn dat je hem mag omruilen, hopelijk bevalt de nieuwe beter!

Heb vanmiddag nog naar de branders staan kijken bij de Action maar toch maar niet meegenomen. Gebruik mijn andere elektrische ook bijna nooit..

Nu Egypt van WME op de brander en dat geurtje bevalt erg goed!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 00:29

Die teleurstelling die ken ik demolenhoek. Dan verheug je je ergens op en is het zo'n domper dat ie helemaal niet lekker is.
Wel fijn dat je EM mag omruilen! Hopelijk ruik je de andere dan wel goed. Maar ik moet eerlijk zeggen, ik ruik de melts van YC tot nu toe allemaal beter dan de jars.

Ik zag ergens BBW melts voorbijkomen? Hoe bevallen die? Heb er wel een keer een kaars van gehad, die was echt <3

Voor mij is de 1000poot bijna 2 uur rijden... Beeeetje ver, maar ik ben toch serieus aan het twijfelen om te komen. In Australië rijd ik ook rustig 1,5 uur ergens naartoe, waarom hier niet. Ben wel erg benieuwd ernaar.

Mijn pakketjes zijn allemaal verzonden :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:30

Haha maar gok dat het in Aus anders rijden is dan hier :))
Maar misschien kan het combineren ofzo.
Het is wel de moeite waard iig!

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:41

Misschien toch maar flink sparen en dan als ik weer nieuwe geurtjes nódig heb toch eens heen.
Valt best mee vanaf hier en als ik jullie allemaal hoor is het wel écht de moeite.

Gisteren stond de aflevering gepland voor vandaag, maar helaas uitgesteld naar morgen..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:47

Hoe ver is het voor jou Kirja?

Ik heb nog geen verzendbevestiging -O-

friendly

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:53

Ik ben ook benieuwd wanneer ik mijn 1000poot binnenkrijg. Maar ze zal het nu wel retedruk hebben. Gok dat er heeeeeeeel veel bestellingen zijn binnengekomen gister en eergisteren. Plus dat ze ook nog een beetje de voorraden op de site up to date moet houden...

Doet zij het eigenlijk helemaal alleen? Als ik zo haar site bekijk en de hoeveelheid variatie lijkt het mij een enorme drukke job. Alleen al de site up to date houden, voorraden regelen (merken etc), bestellingen, pre-orders en wijzigingen. Mèn, ik zou er spontaan moe van worden. En dan vergeet ik vast nog wel veel. Hoop niet dat ze ook nog een job ernaast heeft zoals WME bijvoorbeeld. Vind het wel knap hoor. Een eigen zaak runnen en dan ook nog zo'n succesvolle.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:57

Nee hoor, ze heeft ook personeel in dienst :) Maar het is zeker veel werk! Daarnaast ook nog een gehandicapt zoontje. Vind het ook enorm knap van dr.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:22

Skessa, voor mij is het zo'n 70km maar ik heb een vriendinnetje die 6 maanden per jaar in NL is en daar dan niet heel ver vanaf woont, kan ik dat mooi een keer combineren.

Verzend bevestiging heb ik ook (nog) niet maar zag het staan op mijn postnl account.

Volgens mij is ze ook echt wel 7 dagen in de week met haar zaak bezig, inderdaad erg knap naast de zorg voor haar zoontje.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:30

Kirja schreef:
Misschien toch maar flink sparen en dan als ik weer nieuwe geurtjes nódig heb toch eens heen.
Valt best mee vanaf hier en als ik jullie allemaal hoor is het wel écht de moeite.

Gisteren stond de aflevering gepland voor vandaag, maar helaas uitgesteld naar morgen..

Ja, ik ga het ook zo maar doen denk ik!
Eerst maar even alles opbranden, dan kan ik mooi even sparen! Volgende maand nieuwe telefoon, dus dat is ook een uitgave. In augustus auto apk waar ik ook even weer voor wil sparen...

Is er een geur eruit tja helaas dan... Kan altijd nog via MP of Marktplaats kijken!

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:37

Zo is dat Stamper, en er komt vast genoeg lekkers voor terug!

Hier moet de spaarrekening ook weer wat worden aangevuld. Genoeg DA kosten gehad de laatste tijd en er gaat vast nog meer komen aangezien hondje oud en gebrekkig word. Daarbij een serieus vochtprobleem in huis wat binnenkort problemen gaat opleveren dus dat gaat ook de nodige centjes kosten.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:43

Voor mij zo'n 90 km, dus het is goed te doen hoor :))

Goeie tip, keek net ook bij postnl en hij staat voor morgen *\o/*

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-16 12:45

Kirja schreef:
Verzend bevestiging heb ik ook (nog) niet maar zag het staan op mijn postnl account.

Ik zie dit wel vaker in het topic staan maar hoe dan? Dan moet het adres waar het naar verzonden wordt ingesteld staan en zet ie 'm er automatisch bij? Mij is dat nog nooit gelukt.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-16 12:52

We moeten het trouwens eens gaan hebben over het 2e topic.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:52

Wie het gaat openen bedoel je? Of iets anders?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:53

Ja klopt, gaat automatisch. Volgens mij moet je dan wel de app hebben?

De OP is toch prima zo? *\o/* Mss wat kleine aanpassingen?

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:58

Ik heb de app niet.. Log gewoon in op de site en dan staat het bij 'onderweg' ofzoiets..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:59

Oh dan weet ik het niet.... Mss vullen ze je email adres in ofzo? Ik weet eigenlijk niet :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:32

Bij mij is dat ook met de app inderdaad
Hoef enkel op vernieuwen te drukken, en het staat er dan bij! Ideaal eigenlijk! :)

Wat betreft OP; denk dat er wel hoop linkjes bij mogen?
Wat betreft wie het maakt, ik wil het eventueel ook wel doen hoor.
Maakt me allemaal niets uit! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:36

Misdchien leuk dat in het nieuwe topic iedereen een stash foto plaats? Kunnen we elk topic vergelijken :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:37

Nu bedenk ik me sat ik bij ycwinkel.nl nog een tegoeg heb staan van 12 euro... Klinkt voor een large erg aantrekkelijk.
MAAR..... of nu/binnenkort op maken, of later op het jaar ergens??! :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:38

DeMolenhoek schreef:
Misdchien leuk dat in het nieuwe topic iedereen een stash foto plaats? Kunnen we elk topic vergelijken :D

Jaaaa leuk! Alleen heb ik meer foto's nodig, maar daar kan ik dan mooi een collage van maken via fotoapp! :)

Kom maar op..... Als ik het moet doen! *\o/*

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:39

Mag dat wel dan? Is namelijk geen HK topic he.

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:39

Geurpost! Jummie. Tnx Alwiene.

Afbeelding

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:44

Wauw...dat handschrift! <3 Wilikoooooook!!! :P Kan dat echt niet hoor. Ja....als ik er een uur over mag doen... :P