Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:33

Mijn pa vanmiddag -.-

Mijn ouders hebben de vaatwasser gisteren niet aan gezet. Ding zat al helemaal vol. Dus die heb ik vanmorgen nog eens aan moeten zetten, en het aanrecht weer netjes gemaakt. Tijdens dat mijn ouders gingen eten, hebben ze het niet eens even uitgeruimd, dus nu staat al hun spul weer op het aanrecht. Mijn pa heeft gisteren boontjes klaar gemaakt, het blik ervan staat nog steeds op het aanrecht, om nog maar te zwijgen over al hun andere spul wat ze niet op hebben geruimd. Ze komen aanzetten met een grote lege doos bij mijn broer vandaan...staat nu nog random in de woonkamer. Mijn pa zijn parachute koffer staat in de woonkamer, moeder d'r bh ligt nog altijd op het ''tafeltje''en de eettafel ligt vol met hun spul. Wassen draaien doe ik maar weer vandaag, want anders komt daar ook weer geklaag over.
Tussendoor stofzuig ik nagenoeg dagelijks, zorg ik voor de honden (want de hond van mijn moeder had vanmorgen alweer nog geen eten gehad...dat is zeker nu ontzettend belangrijk, omdat hij een middeltje eroverheen moet krijgen om zo soepel mogelijk te blijven bewegen (hij heeft artrose)) en ga zo nog maar even door. Maar al die dingetjes die ik doe, worden voor de gein maar vergeten omdat ik achter de laptop zit.

Mijn pa sprak me er op aan ''want ik gaf hem het gevoel dat ik weer alleen maar op de bank zat''. Ja kerel, ik heb weinig van mijzelf op te ruimen, want dat doe ik meteen nadat ik het gebruikt heb. Krijg ik daarna een antwoord terug ''Ik ga hier over niet met jou in discussie, want jij wil toch altijd het laatste woord hebben''.

Weetje, laat dan ook maar. Ik krijg er écht de neiging door om enkel mijn spul op te ruimen, om ze eens goed te laten zien wat voor troep zij zelf achter laten -:(-

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:37

Aan mensen die chronisch zieke dieren liever weggeven en zo het probleem verplaatsen, dan dat ze er zelf zorg voor dragen of hun verantwoordelijkheid nemen en euthanaseren.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:38

Tigress schreef:
Mijn pa vanmiddag -.-

Mijn ouders hebben de vaatwasser gisteren niet aan gezet. Ding zat al helemaal vol. Dus die heb ik vanmorgen nog eens aan moeten zetten, en het aanrecht weer netjes gemaakt. Tijdens dat mijn ouders gingen eten, hebben ze het niet eens even uitgeruimd, dus nu staat al hun spul weer op het aanrecht. Mijn pa heeft gisteren boontjes klaar gemaakt, het blik ervan staat nog steeds op het aanrecht, om nog maar te zwijgen over al hun andere spul wat ze niet op hebben geruimd. Ze komen aanzetten met een grote lege doos bij mijn broer vandaan...staat nu nog random in de woonkamer. Mijn pa zijn parachute koffer staat in de woonkamer, moeder d'r bh ligt nog altijd op het ''tafeltje''en de eettafel ligt vol met hun spul. Wassen draaien doe ik maar weer vandaag, want anders komt daar ook weer geklaag over.
Tussendoor stofzuig ik nagenoeg dagelijks, zorg ik voor de honden (want de hond van mijn moeder had vanmorgen alweer nog geen eten gehad...dat is zeker nu ontzettend belangrijk, omdat hij een middeltje eroverheen moet krijgen om zo soepel mogelijk te blijven bewegen (hij heeft artrose)) en ga zo nog maar even door. Maar al die dingetjes die ik doe, worden voor de gein maar vergeten omdat ik achter de laptop zit.

Mijn pa sprak me er op aan ''want ik gaf hem het gevoel dat ik weer alleen maar op de bank zat''. Ja kerel, ik heb weinig van mijzelf op te ruimen, want dat doe ik meteen nadat ik het gebruikt heb. Krijg ik daarna een antwoord terug ''Ik ga hier over niet met jou in discussie, want jij wil toch altijd het laatste woord hebben''.

Weetje, laat dan ook maar. Ik krijg er écht de neiging door om enkel mijn spul op te ruimen, om ze eens goed te laten zien wat voor troep zij zelf achter laten -:(-

Tijd om op jezelf te gaan wonen geloof ik :+

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:51

HelmerG schreef:
Marcella schreef:
Dat ik mijn auto dicht gooi met de sleutel erin.

ohhh nee dat is ook echt zuur!

Huh maar dan gaat de autodeur toch niet meteen op slot?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:00

BarbaLala schreef:
Tigress schreef:
Mijn pa vanmiddag -.-

Tijd om op jezelf te gaan wonen geloof ik :+

Jup :+ Lag ook in de planning, tot ik dus in december ineens gedumpt werd :Y) Hele samenwoon plan van de baan, en nu zit ik hier dus nog bij mijn ouders in huis. Blijven sparen, en hopen dat er eens een huurhuis op mijn pad komt wanneer ik weer voldoende punten heb :))

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:06

Dat ze vorige week (na 5 jaar) folie op de glaswanden van de kantoren en vergaderzalen hebben geplakt en ik nu niet meer in m'n ooghoeken in het voorbij lopen kan zien wie er binnen zit.
En ik ben natuurlijk net te klein om er overheen te kijken :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:07

Dorus schreef:
Dat ze vorige week (na 5 jaar) folie op de glaswanden van de kantoren en vergaderzalen hebben geplakt en ik nu niet meer in m'n ooghoeken in het voorbij lopen kan zien wie er binnen zit.
En ik ben natuurlijk net te klein om er overheen te kijken :+

Oooohh herkenbaar probleem!! Op mijn nieuwe school zitten de ramen te hoog en de wanden te hoog afgeplakt.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:09

SavannahNx schreef:

Als je er niet meteen achterkomt...

Ik was bijvoorbeeld iets in de kofferbak aan het zoeken. Had mijn sleutels even opzij gelegd(dom)
Tijdens het zoeken gaan de deuren op slot. Ik gooi de kofferbak dicht en ooooh shoot...sleutels liggen er nog in |(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:10

NatasjavE schreef:
SavannahNx schreef:

Als je er niet meteen achterkomt...

Ik was bijvoorbeeld iets in de kofferbak aan het zoeken. Had mijn sleutels even opzij gelegd(dom)
Tijdens het zoeken gaan de deuren op slot. Ik gooi de kofferbak dicht en ooooh shoot...sleutels liggen er nog in |(

Echt? Ik wist helemaal niet dat autodeuren uit zichzelf op slot gaan :+ Heel zuur dan idd! Hoe heb je het opgelost?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:13

SavannahNx schreef:
Echt? Ik wist helemaal niet dat autodeuren uit zichzelf op slot gaan :+ Heel zuur dan idd! Hoe heb je het opgelost?

Moderne auto’s doen dat. :)

Ik heb de dealer gebeld en die heeft samen met de ANWB de auto geopend.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:18

Gelukkig maar!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:17

DHL echt balle bedrijf, zaterdag voor niks thuis gebleven. En vandaag ook weer voor niks, er word niet eens moeite gedaan om aan te kloppen/bellen. En er is wederom geen briefje achter gelaten. Ik heb maar gebeld en gezegd dat ze ze maar bij het DHL punt moeten afgeven. Echt irritant rot bedrijf.......

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:32

Aan mijn gebrek aan concentratie

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:50

Dat ik mn oplader van mn laptop ben vergeten thuis, en dat ik net lekker bezig was met huiswerk en die nu uitvalt plus dat ik morgen dus op school geen laptop heb want ik slaap bij mn vriend en die heeft een ander merk laptop. En zonder laptop mag je bij ons op school de les niet in :(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:55

SavannahNx schreef:
Dat ik mn oplader van mn laptop ben vergeten thuis, en dat ik net lekker bezig was met huiswerk en die nu uitvalt plus dat ik morgen dus op school geen laptop heb want ik slaap bij mn vriend en die heeft een ander merk laptop. En zonder laptop mag je bij ons op school de les niet in :(

Je hebt toch een laptop O:)
Gewoon even niet meteen melden dat je weet dat de accu al leeg is, of dat je al door hebt dat je de lader vergeten bent ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:13

Nog steeds geen pakket van DHL. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:16

Marcella schreef:
Nog steeds geen pakket van DHL. -O-

Same -:(-

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:21

Dat PostNL mijn pakket is kwijtgeraakt |(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:29

Dorus schreef:
SavannahNx schreef:

Je hebt toch een laptop O:)
Gewoon even niet meteen melden dat je weet dat de accu al leeg is, of dat je al door hebt dat je de lader vergeten bent ;)

Maar het is een beest van een ding dus ik dacht ik neem hem niet mee scheelt weer moeite haha. Maar idd goeie!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:25

Dat ik vandaag jarig ben, mijn lieve oma begraven heb vandaag omdat mijn oom het belangrijker vond om dit op mijn verjaardag te plannen zodanig dat hij morgen naar zijn buitenverblijf in Spanje kan.

De hele dag kreeg ik 'gelukkige verjaardag!' neen dus. Kl*te verjaardag met veel verdriet.

En dat mijn zoontje het nu ook nodig vindt om wakker te blijven ipv te slapen. |(

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:39

Het feit dat ik in de 4e nog steeds loop te klungelen met excel. Krijg niet het ene wel italic in een cel en het andere niet. Zuchtt.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:41

Kairos schreef:
Het feit dat ik in de 4e nog steeds loop te klungelen met excel. Krijg niet het ene wel italic in een cel en het andere niet. Zuchtt.

Cellen selecteren (eventueel met ctrl + klik (wanneer cellen verspreid zijn over document) of shift + klik (voor alle cellen vanaf je eerste aangeklikte cel tot je tweede aangeklikte cel))
Daarna ctrl + i

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:42

Aan m'n auto. Again ;(

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:43

Steeph schreef:
Kairos schreef:

Cellen selecteren (eventueel met ctrl + klik (wanneer cellen verspreid zijn over document) of shift + klik (voor alle cellen vanaf je eerste aangeklikte cel tot je tweede aangeklikte cel))
Daarna ctrl + i

Nou ja, ik moet zeg maar de grootheid niet schuin en de eenheid wel en ze staan in dezelfde cel (uitlegskills enzo).
Ohja ik erger me ook aan mijn uitlegskills. Dit is niet de eerste keer dat het uitleggen niet soepel gaat vandaag.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:50

Dat mn broertje al vanaf 20:20 onder de douche staat. Ik weet niet waarom maar ik word zo ontzettend kwaad van hoelang hij altijd doucht |o