Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama3 schreef:Vandaag een bod gekregen van 15 euro op m'n lederen Petries, ik heb terug gemaild of ze toevallig de aigle coupe rijlaarzen bedoelde die ik ook te koop heb staan. Is het bod ingetrokken
Sammie schreef:Ik vind dat soort reacties eigenlijk helemaal niet om te lachen, eerder diep triest. Vind het nogal wijsneuziger overkomen.. Dat je je energie in wil steken zeg. Als je een bepaald bedrag in gedachten hebt zet dan een bieden vanaf prijs in.
MarvanTom schreef:Pffft, ff een Ikea-kast verkocht, maar dat duurde langer dan verwacht.
Op zondagmiddag erop gezet, gelijk een beller.
Ze zou het direct op komen halen, moest even vervoer regelen en zou ze bellen wanneer ze onderweg ging.
Klonk betrouwbaar, maar ze moet nu nog bellen...![]()
Vervolgens weer iemand die geen vervoer had, daar 2 dagen voor nodig had en of we het niet konden komen brengen. Nee.
Maar vandaag, een beller: kom er nu aan met zoon als sjouwer en bus, maar moest uit Zoetermeer komen.
Ik dacht nog: helemaal uit Zoetermeer voor een Ikea-kast...
En voila: daar was ze, dus zo geregeld binnen 5 minuten.
En de Ikea-lamp is verstuurd naar iemand die zijn 2e kapot had gegooid; dezelfde situatie als wij.
Was goed aangekomen, huiselijke eenheid weer herstelden hij zou ervoor zorgen dat deze heel zou blijven!
Damelza schreef:Waar en hoe verkopen jullie je zadels? Ik heb al een tijdje een springzadel te koop staan. Overgekocht maar bleek mijn paard uiteindelijk toch niet goed te passen. Ben wel al flink in prijs gedaald en vandaag maar weer omhoog gegooid op mp en in wat FB-groepen gezet. Het enige wat ik krijg zijn biedingen van mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Dacht het zadel dinsdag verkocht te hebben, man mocht het zadel na betaling meenemen om te passen en paste het niet dan mocht het zadel terug. Hij zou het zadel de volgende dag passen. Nou dag erna niks gehoord dus maar een mailtje gestuurd of hij al wat wist en ze hadden helaas geen mogelijkheid gezien om het zadel goed te passen dus dat zouden ze vandaag doen en daarna mailen. Nou prima, had het het liefst natuurlijk binnen 24 uur willen weten maar oke ben ook de beroerdste niet. Vandaag dan toch een mailtje gekregen: Helaas voldoet het zadel toch niet aan de verwachtingen en hij wil het zadel graag weer terugbrengen. Nou oké prima, maar wel even om verduidelijking gevraagd waarom het zadel niet voldoet aan de verwachtingen. Past het niet of toch niet wat je zoekt? Toen hij het zadel kwam ophalen vond hij het namelijk allemaal prima.
Nu maar hopen dat er niks met het zadel gebeurt is, daar ben ik altijd zo bang voor.