Ik heb toevallig zelf vandaag mijn hoofdstel verkocht. Zelf te weinig verzendkosten berekend want had ten onrechte doorgegeven dat het door de brievenbus paste... Dat past het dus niet. Tja, mijn verlies, had ik maar beter moeten opletten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb toevallig zelf vandaag mijn hoofdstel verkocht. Zelf te weinig verzendkosten berekend want had ten onrechte doorgegeven dat het door de brievenbus paste... Dat past het dus niet. Tja, mijn verlies, had ik maar beter moeten opletten
Dat had niet per se gehoeven maar ik vind het wel super lief aangeboden! chelle_dora schreef:Nou... Eens kijken wat voor raar gespuis ik aantrek.. Ik heb een gezocht advertentie gezet op zowel de boktmarkt als op marktplaats.. Dus ben benieuwd
Nu komen we ergens haha! Da's mooi, kan ik een mooie verzameling aan gaan leggen haha!
, ik had ook een mooie verzameling aangelegd , maar
Zoals ik eerder al aangaf sta ik open voor een goed bod en heb ik deze vraagprijs gesteld met in mijn achterhoofd dat het uiteindelijk altijd minder wordt. Voor 200 euro gaat hij niet weg. Heb trouwens inmiddels een bod dat een stuk hoger is, dus even afwachten wat daaruit gaat komen.
Boden ze 30 euro.. Dan zou ik even op m'n achterhoofd krabben en lachen ja
Ik gebruik dit topic momenteel meer als algemeen-MP topic. Mwah Romyloverrr, ik heb geen zin om al mijn berichten uit dit topic te doorzoeken maar je zal vast gelijk hebben 
. Tja, soms zit het mee en soms zit het tegen helaas. Kirsha schreef:De verkoper van mijn boek mailde net terug dat hij de teveel betaalde verzendkosten terug gaat overmaken. En de koper van mijn hoofdstel mailt net dat ze de extra verzendkosten wil delenDat had niet per se gehoeven maar ik vind het wel super lief aangeboden!