Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:08

Ik heb er toch nog even een mailtje achteraan gegooid. Niet zozeer om het geld maar meer om te melden van 'hee, ik vind dit niet leuk' :o Ik heb toevallig zelf vandaag mijn hoofdstel verkocht. Zelf te weinig verzendkosten berekend want had ten onrechte doorgegeven dat het door de brievenbus paste... Dat past het dus niet. Tja, mijn verlies, had ik maar beter moeten opletten :P

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:29

Als ze voor een dier eigenlijk geen geld over hebben bij aankoop, vraag ik mij dat dus ook altijd af.
Dat heb ik toen met die american bulldog gehad (waar ik eerder over schreef). Daarvoor mailde ook een dame die de hond graag wilde hebben.
Ze kon geen geld bieden, maar wel een goed tehuis met 5 andere honden. Tevens had ze wel dat de hond gebracht werd, ze had geen eigen vervoer en het openbaar vervoer was te duur voor haar.
Ik heb dit toen geweigerd. Want als je geen geld hebt om uit te geven begin dan niet aan nog meer honden. Want dan kan je het ook niet betalen als ze ziek waren.
Nou dat was echt een schop tegen het verkeerde been, hahahaha die ging helemaal over de zeik _O-

Pfffff hier weer van die rare lage bieders, ik word er wel een beetje moe van. Een bod van € 20,- op een nieuwe Eurostar rijbroek...... 8)7

En iemand die wilde ruilen. Een nieuwe deken voor een hoofdstel.
Sorry ik heb er al 2, en qua maat ook te groot.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:42

Ik probeer al een aantal dagen wat springschoenen te bemachtigen. Het lijkt er echt op dat verkoper niet wil verkopen. Moet steeds heel lang op bericht wachten en meestal staat er ook nog geen antwoord op mijn vragen in. Aangezien mijn paard meester sloper springschoen is ga ik dus ook geen dure meer aanschaffen. Maar zo is t niet fijn zaken doen, denk dat ik ze dan misschien na de kerst eens binnen zal krijgen met deze verkoper. Dus weer op zoek naar andere.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:43

Oh Kiki dat is inderdaad ook wat. Ik ben het helemaal met je eens hoor! Groot gelijk heb je en ik snap dat ook niet dat iemand dan toch nog een dier erbij neemt. Maar goed ieder zijn eigen prioriteit.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:42

Ik heb mijn zadel + een aantal andere dingen in 1 koop verkocht, zo schiet het wel op met de verkopen. :)
Nog ff afwachten of het geld binnenkomt natuurlijk... maar het lijkt tot nu toe wel goed te zitten dus ik ga er vanuit dat het allemaal doorgaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:42

Nou... Eens kijken wat voor raar gespuis ik aantrek.. Ik heb een gezocht advertentie gezet op zowel de boktmarkt als op marktplaats.. Dus ben benieuwd :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:44

De verkoper van mijn boek mailde net terug dat hij de teveel betaalde verzendkosten terug gaat overmaken. En de koper van mijn hoofdstel mailt net dat ze de extra verzendkosten wil delen :D Dat had niet per se gehoeven maar ik vind het wel super lief aangeboden!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:49

chelle_dora schreef:
Nou... Eens kijken wat voor raar gespuis ik aantrek.. Ik heb een gezocht advertentie gezet op zowel de boktmarkt als op marktplaats.. Dus ben benieuwd :+

daar ja ik meteen maar eens op reageren.
ik heb hier hele leuke nieuwe liggen in maat cob voor 2,50 per stuk.
ik stuur je even een PB !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:51

Oh kijk :D Nu komen we ergens haha! Da's mooi, kan ik een mooie verzameling aan gaan leggen haha!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:56

ja :D , ik had ook een mooie verzameling aangelegd , maar
helaas toen ik ze allemaal gekocht had kon ik een paar weken later
niet meer longeren wegens geen plaats _O-

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:00

Ooo dat is een christ. Vind ik t persoonlijk ook wel redelijk, 200,- voor iets dat gebruikt is!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:01

ik ook :=
en dat bod van 17,50 of wat was dat toen
op dat barefoot hoofdstel wat je te koop hebt staan vond ik ook
niet echt een onzin bod.

persoonlijk vind ik 200 euro , en ook dat bod toen op dat hoofdstel een heel
net bod wat ik zou accepteren !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:02

haha.. Ja ik ga juist veel meer longeren.. :+ En dat werkt wel met een dekje.. Maar is toch niet zo fijn want ze gaat zo zweten onder dat dekje :')

En idd.. ik vind 200 euro voor een christ een heel net bod hoor.. Als ik er 300+ voor wil betalen koop ik hem persoonlijk liever nieuw namelijk... :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:05

Mogen jullie vinden natuurlijk :) Zoals ik eerder al aangaf sta ik open voor een goed bod en heb ik deze vraagprijs gesteld met in mijn achterhoofd dat het uiteindelijk altijd minder wordt. Voor 200 euro gaat hij niet weg. Heb trouwens inmiddels een bod dat een stuk hoger is, dus even afwachten wat daaruit gaat komen.

Romyloverrr, welk bod op mijn hoofdstel bedoel je precies? Ik heb met dat ding een hele lading biedingen gehad van mensen die daarna niet meer reageerden, maar 17,50 is er naar mijn weten nooit geboden?

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:07

dan zal het 15 euro zijn denk ik ?
het was in ieder geval een net bod vond ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:08

Dat is ook zo. Maar dan zijn het nog niet meteen rare mensen van marktplaats :+ Boden ze 30 euro.. Dan zou ik even op m'n achterhoofd krabben en lachen ja :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:11

Het is nou ook weer niet zo dat ik alle mensen die ik ooit heb genoemd 'rare mensen van MP' wil noemen :+ Ik gebruik dit topic momenteel meer als algemeen-MP topic. Mwah Romyloverrr, ik heb geen zin om al mijn berichten uit dit topic te doorzoeken maar je zal vast gelijk hebben :D

Punt is gewoon dat ik soms biedingen krijg ook van mensen waarvan ik weet dat ze het door gaan verkopen. Alles prima, maar dan probeer ik liever zelf dat geld eruit te halen :o

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:13

Nou het zit me ook echt niet mee deze week.

Heb ik een eskadron mint halster gekocht in maat cob, krijg ik hem binnen is het een maat pony...
En Elke had precies zo'n halster in maat cob te koop, maar die zal wel al verkocht zijn |(

Dus als iemand een eskadron teak mint halster in maat cob te koop heeft hoor ik het graag!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:17

Balen zeg!!

Maar Verkoop je je pony? :o

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:23

Yups, als je interesse hebt pb me maar :)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:47

Ik heb mijn 2 nieuwe pony halsters ook maar op mp en bm gezet. Verkoopster had geen cob meer maar ze vielen zeker weten groot en een d pony ging hem zeker passen. Twijfelde er enigzins aan maar er toch maar op gegokt. Helaas verkeerd gegokt :( . Tja, soms zit het mee en soms zit het tegen helaas.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 01:16

vinden jullie de prijs voor deze 0 grams regendeken maatje 125 eigenlijk te veel
of is hij goed zo ?
Laatst bijgewerkt door iefke op 18-11-13 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Directe link verwijderd

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 01:27

Kirsha schreef:
De verkoper van mijn boek mailde net terug dat hij de teveel betaalde verzendkosten terug gaat overmaken. En de koper van mijn hoofdstel mailt net dat ze de extra verzendkosten wil delen :D Dat had niet per se gehoeven maar ik vind het wel super lief aangeboden!

Wouw dat klinkt allemaal toch heel netjes. :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 01:27

Iets te veel ja... Ik heb zojuist een deken van 200 gram gekocht, waterdicht met halve hals voor 25 euro incl...

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 01:28

Ik kom er eigenlijk nu een beetje achter dat ik spullen op marktplaats verkopen niet geweldig vind.
Wil liever van alles af in een keer. :P
Ben gewoon veels te ongeduldig. :')