MarlindeRooz schreef:Pas over een maand (!!!) kan er iemand komen voor m’n lekkende afvoer. Geen probleem joh wie heeft er nou een wasbak nodig in de keuken?
En ik heb nota bene een speciaal abonnement waar ik extra huur voor betaal zodat ik dit soort kleine klusjes uit kan besteden. Ik heb de afvoer zelf al opengemaakt en het is super schoon. Maar er is gewoon een ring defect die niet goed meer afsluit en daarom lekt.
Mijn vader bellen kan ook maar die heeft het druk genoeg en ik betaal gewoon zodat dit soort dingen geregeld worden.
Of ik moet zelf alles eruit draaien. Waarvoor ik een speciale tang moet kopen. Want het zit super strak vast. Dan terug naar de bouwmarkt voor de juiste ring. En dan alles in elkaar en dan HOPEN dat het goed is. Wat prima is als ik energie had daarvoor.
Thanks voor de reminder! Al weken is de lamp bij de voordeur kapot, maar vergeet het telkens te melden. Net dus gedaan en ze komen volgende week al.
Hopelijk is jouw afvoer ook snel verholpen, balen dat ze pas over een maand zouden kunnen komen..