Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:41

MarlindeRooz schreef:
Pas over een maand (!!!) kan er iemand komen voor m’n lekkende afvoer. Geen probleem joh wie heeft er nou een wasbak nodig in de keuken?

En ik heb nota bene een speciaal abonnement waar ik extra huur voor betaal zodat ik dit soort kleine klusjes uit kan besteden. Ik heb de afvoer zelf al opengemaakt en het is super schoon. Maar er is gewoon een ring defect die niet goed meer afsluit en daarom lekt.

Mijn vader bellen kan ook maar die heeft het druk genoeg en ik betaal gewoon zodat dit soort dingen geregeld worden.

Of ik moet zelf alles eruit draaien. Waarvoor ik een speciale tang moet kopen. Want het zit super strak vast. Dan terug naar de bouwmarkt voor de juiste ring. En dan alles in elkaar en dan HOPEN dat het goed is. Wat prima is als ik energie had daarvoor. -O-

Thanks voor de reminder! Al weken is de lamp bij de voordeur kapot, maar vergeet het telkens te melden. Net dus gedaan en ze komen volgende week al.

Hopelijk is jouw afvoer ook snel verholpen, balen dat ze pas over een maand zouden kunnen komen..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:49

Ik had zo graag kaartjes gewild voor Lady Gaga, ben al 16 jaar fan maar helaas dit jaar niet gelukt. Nu kreeg ik appjes met ben je er vanavond ook :(

Nou ja had toch niet gekund, dan had ik denk ik mij weer een paar dagen enorm slecht gevoeld.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:34

denisesilver schreef:
Gefeliciteerd!

Ik ga zo eindelijk naar het strand. Heel de vakantie voor me uitgeschoven, omdat ik gewoon weet dat ik honderd keer moet plassen. Met heen rijden en als ik er ben :')

Ik dacht, ik rijd gewoon door naar het strand, daar zijn ook wc’s. Ja, alleen waren die dus dicht omdat de strandtent dicht is t/m 4 december +:)+
Dus lekker op mijn gemak gewandeld, not. Maar verder gelukkig wel leuk gehad. Nog een zeehond van heel dichtbij gezien (2 meter afstand of zo). Had een vrouw al voor gebeld en beestje wordt in de gaten gehouden.

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:08

Laag vaseline er tussen doen!
Open draaien, vaseline smeren, dicht draaien.

MarlindeRooz schreef:
Pas over een maand (!!!) kan er iemand komen voor m’n lekkende afvoer. Geen probleem joh wie heeft er nou een wasbak nodig in de keuken?

En ik heb nota bene een speciaal abonnement waar ik extra huur voor betaal zodat ik dit soort kleine klusjes uit kan besteden. Ik heb de afvoer zelf al opengemaakt en het is super schoon. Maar er is gewoon een ring defect die niet goed meer afsluit en daarom lekt.

Mijn vader bellen kan ook maar die heeft het druk genoeg en ik betaal gewoon zodat dit soort dingen geregeld worden.

Of ik moet zelf alles eruit draaien. Waarvoor ik een speciale tang moet kopen. Want het zit super strak vast. Dan terug naar de bouwmarkt voor de juiste ring. En dan alles in elkaar en dan HOPEN dat het goed is. Wat prima is als ik energie had daarvoor. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:11

DGM schreef:
Laag vaseline er tussen doen!
Open draaien, vaseline smeren, dicht draaien.

MarlindeRooz schreef:

Thanks! Ik krijg het alleen al niet open! Maar ga morgen met een tang en hulp nog eens proberen haha.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:21

Net ging er een alarm af, weet niet of het brandalarm was of de co2 melder. Was maar kort. Hebben de batterijen vervangen van de co2 melder, hopelijk was het voldoende.
Brandalarm lijkt me sterk want zit gewoon op de bank tv te kijken.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:24

Uitgenodigd door een familielid om mee uit eten te gaan, leuk kunnen we bijpraten,maar nu gaat ook het volwassen kind met Down mee die alle aandacht van de moeder opzuigt.De moeder behandelt het kind ook als een baby, denk aan voeren enz . Als de moeder er niet is kan ze alles zelf. Ook kan er alleen maar over bloemen, vlinders en zonneschijn gepraat worden anders is het eng. Ik heb nu al geen zin meer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:37

Ik heb m’n AirPods waarschijnlijk vrijdag op de parkeerplaats van het bos laten liggen. :+

Als de locatie klopt.