Maar beterschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:We gaan door met de verhuissaga…. Because why not. Gister kwam de bezorger echter zonder mijn order foutje in het distributiecentrum. Lieve man oprecht lieve man. Heb ondertussen mijn nummer bij Coolblue al 100x veranderd. EN NOG PRESTEREN ZE HET MIJN OUDE NUMMER TE NOTEREN BIJ DE ORDER DIE VANDAAG KOMT. Ik ga zo om 9 uur maar weer proberen niet mijn geduld te verliezen![]()
Voor de geïnteresseerden die mee willen doen:
[ Afbeelding ]
Daenerys schreef:Lau schreef:We gaan door met de verhuissaga…. Because why not. Gister kwam de bezorger echter zonder mijn order foutje in het distributiecentrum. Lieve man oprecht lieve man. Heb ondertussen mijn nummer bij Coolblue al 100x veranderd. EN NOG PRESTEREN ZE HET MIJN OUDE NUMMER TE NOTEREN BIJ DE ORDER DIE VANDAAG KOMT. Ik ga zo om 9 uur maar weer proberen niet mijn geduld te verliezen![]()
Voor de geïnteresseerden die mee willen doen:
[img=533x800]https://boktimg.nl/img/m/HCQhhU.png[/ img]
Wat ergerlijk zeg!! Ik bestel juist graag bij coolblue en heb echt alleen maar goede ervaringen. Zowel met bezorging/bezorgers als klantenservice en communicatie.
Hopelijk komt het gauw goed voor je!
juval schreef:man die altijd chagerijnig wordt als ik lekker krokante franse frietjes maak... hij moet enn zal prakken.
Roosch schreef:Ik was aan het opruimen en herindelen en voordat ik het wist heb ik een zooi aan nieuwe decoratie besteld voor in huis. Zomaar. Poef.
Telpeva schreef:Roosch schreef:Ik was aan het opruimen en herindelen en voordat ik het wist heb ik een zooi aan nieuwe decoratie besteld voor in huis. Zomaar. Poef.
Vind ik leuk
juval schreef:man die altijd chagerijnig wordt als ik lekker krokante franse frietjes maak... hij moet enn zal prakken.