Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:55

JudithGigi schreef:
Ik heb me laten overtuigen om het tweede boek uit een serie te lezen want "die is zoveel beter dan de eerste! Echt de beste uit de serie" (ik vond de eerste 3x niks).

Ik ben op een kwart en ik vind het poedersuiker :')

Ritueel verbranden ~~}>

melanie0906

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:59

Nee dat weet ik ik heb laatst toevallig de film over Amy Winehouse zitten kijken. Precies t zelfde probleem. Identiteit aan het zoeken en zoveel geld dat alles voor het oprapen ligt. Echt wel een heel tragisch einde..

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 09:04

melanie0906 schreef:
Lees net dat Liam Payne van One Direction dood is gevonden op de straat voor een hotel. Mijn fangirl hart is echt in stukjes gebroken :

Hier ook, vreselijk Y;(
Vooral het feit dat er foto’s gelekt waren van zijn lichaam. Vond dat zo erg.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 09:07

Pagina op fb waar ik lid van ben. Wordt gestrooid met plaatjes die met AI gemaakt zijn. Bleegghh
Denk erover om mijzelf er weer van af te gooien.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 09:31

Ik dacht dat one direction die Nederlandse band uit Den Haag was en vroeg me steeds af wat die man in Argentinië aan het doen was….

Denk dat ik weer onder mijn steen ga.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 09:36

Alja schreef:
Ik dacht dat one direction die Nederlandse band uit Den Haag was en vroeg me steeds af wat die man in Argentinië aan het doen was….

Nope. Was een Engelse boyband.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 09:39

Waar is de zon?Ik heb de winterjassen in de wasmachine zitten.Nu regen

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 09:39

Alja schreef:

Jij denkt aan Di-Rect _O-

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 09:41

Ik had ook zoiets van wie?!? Maar sneu is zo'n jonge dood natuurlijk altijd.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 11:02

nafkedemi schreef:
Pagina op fb waar ik lid van ben. Wordt gestrooid met plaatjes die met AI gemaakt zijn. Bleegghh
Denk erover om mijzelf er weer van af te gooien.

Ik heb dit ook, en ook een pagina voor een specifiek ras waar te pas en te onpas paarden aan worden geboden buiten dat ras.

Ik ben al twee dagen om 4/5 uur wakker geworden. Mijn straf denk, omdat ik eerder naar bed ga :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 11:08

Ik wilde géén stagiair.

Stagebegeleider van stagiair loopt de kantjes er vanaf. Sterker nog, ik moet van deze begeleider dingen gaan uitleggen hoe zaken x y z werken. ík wilde geen stagiair. Plus. Waarom moet die stagiair uitleg krijgen over míjn werk?

-:(-

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 11:18

Onnodig anonieme oproepen in bepaalde facebook groepen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 11:42

Froukje_J schreef:
Nog steeds onbereikbaar(vanaf zondag avond) en volgens odido moet ik nog steeds geduld hebben

Misschien even in gebreke stellen. :o

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 13:27

Mandarijn schreef:
Gebroken nacht gehad. Mijn hond kwam me steeds wakker maken, dacht dat ze buikpijn had maar ze wilde alleen maar steeds plassen buiten (dacht misschien blaasontsteking, maar ze drinkt niet meer dan normaal) en dat bijna ieder uur. Vanmorgen leek ze weer wat beter, maar ik maak me altijd gelijk zorgen. En dat ik dus vrij weinig slaap heb gehad maakt dat ook niet beter. :=

We hebben straks een afspraak bij de dierenarts, want ze plast ineens bloed. :( Hoop dat het niets ergs is, mijn overbezorgde brein schiet gelijk naar doemscenario's uiteraard.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 13:44

Beterschap voor je hond Manderijn :(:)

Vanmorgen telefoon. Was het de schoenmaker ( speciale aangepaste schoenen) ja mevrouw we hadden toch afgesproken dat ik de schoenen mee zou nemen en ze dan een week later klaar zouden zijn en u ze op kon gaan in het ziekenhuis?
Nou nee, er was afgesproken dat u mij zou bellen wanneer ze klaar zouden zijn.

Kortom ik ben dus voor jandoedel zo lang al aan het wachten ( 19 september die schoenen afgegeven en dan dus blijkbaar een week later al klaar )

Ga ik op de terugweg van mijn afspraak naar huis, tussendoor langs het ziekenhuis waar die schoenen zouden zijn. Zijn die daar niet te vinden, dus ik heb terug gebeld voicemail ingesproken en nu nog geen schoenen. Hele diepe zucht.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 14:06

Collega van mijn werk (uit de naaistudio) vindt zichzelf niet goed genoeg om mijn zadel te maken, maar heeft wel uitgelegd hoe het moet.
Nu wilt mijn vriend dus dat ik het zelf doe := ik weet 100% zeker dat ik het niet mooier kan dan een professional, maar ok

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 15:16

Verstandkiezen laten trekken, alleen kan die 600mg ibuprofen tabletten niet slikken. Dus maar weer bellen om te vragen voor poedervorm |o

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 15:30

Mijn batterij is op maar vanavond is de eerste avond in een week tijd dat ik kan rijden :\ :\

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 15:38

Wasmachine kapot... Ding is nog geen 3,5 jr oud! En uiteraard geen garantie meer... Koop je een goed/duur merk, krijg je dit.... Pffff toendertijd bij BCC gekocht, dus kan ook niet ermee bij de winkel terecht -:(-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 15:42

iirrssjjee schreef:
Wasmachine kapot... Ding is nog geen 3,5 jr oud! En uiteraard geen garantie meer... Koop je een goed/duur merk, krijg je dit.... Pffff toendertijd bij BCC gekocht, dus kan ook niet ermee bij de winkel terecht -:(-

Zou alsnog de fabrikant aanschrijven. Aardig wat merken hebben langere garantie dan 2 jaar.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 16:04

School van dochter die al aan de kinderen in de klas en ouders wil gaan vertellen dat ze weg gaat. Terwijl wij nog niet eens weten of ze is aangenomen op school van keuze en wanneer ze daar dan zou starten. (Als ze niet wordt aangenomen moeten we nog op zoek naar een andere school, maar alles in de omgeving zit zo goed als vol)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 16:06

Mandarijn hoe gaat het met je hond?

Wasmachine moet wel langer meegaan lijkt mij.

Mijn hechtingen zijn oplosbaar, ze lossen alleen niet op.
Maandag de huisarts maar bellen of hij of de assistente de lusjes af wil knippen.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 16:10

Telefoon al 2 week en 2 dagen geleden opgestuurd naar de verzekering voor reparatie. Vorige week nog gevraagd hoeveel dagen er stond nog voor de reparatie, kwam uit op dat het maandag of dinsdag klaar zou moeten zijn. Inmiddels is het donderdag einde van de middag en drie keer raden wie nog steeds niks gehoord heeft..

En daarnaast naar een vriendin geweest gisteren, we zouden er even tussenuit samen, uiteindelijk blijven plakken in haar kleine huisje wat dacht ik helemaal niet de planning was en wat voor mij niet heel chill was omdat zij een grote raskat heeft en ik ben allergisch dus top combinatie.
Normaal hebben we het altijd heel gezellig en leuk samen maar het was nu echt vrij heftig, ik kreeg amper de kans te praten ze kletste de hele tijd door en over me heen, vulde alles in wat ik wou zeggen of hoe ik ergens over dacht terwijl ik amper één zin had gesproken. Overal commentaar op en ik kreeg een hele speech dat ik via alternatieve geneeswijzen op zoek moet gaan naar iemand die me kan helpen met mijn reuma want ze kent zo veel verhalen dat reuma gewoon kan genezen en alles. Wat ik haar ook probeerde uit te leggen ze hield vol en vond dat ik er niet oke mee moest zijn dat het ziekenhuis mij "zomaar" vol propt met medicatie, die kijken namelijk toch niet verder dan hun neus lang is.
En toen ik zei dat er geen bewijs is dat het via een alternatieve weg te genezen is en dat ik het geld niet heb liggen om zo iets "uit te proberen" kreeg ik weer te horen dat het "bullshit" is dat ik zeg dat het niet bewezen is want dat er genoeg bewijs voor is.
Ik ben hartstikke voor om ook met bepaalde dingen het in de alternatieve/spirituele hoek te zoeken, maar kom op zeg ik heb een auto immuunziekte dat is niet zomaar even te "verhelpen".
Heb er echt veel moeite mee als mensen daar zo over praten tegen mij. Was zo akelig.
Ik wou er echt even tussenuit en we hadden het er al weken over en nu is het op zo'n domper uit gelopen dat ik echt thuis met een rot gevoel zit en even niet weet hoe leuk ik deze vriendschap nu nog wel vind.. :x

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 16:30

nou ik begin morgen wat vroeger om samen met een paar collega's extra werk te doen.
ik vraag aan mijn baas de lijst van wat ik zal moeten doen en nog iets.
nou ik kom daarstraks terug van mijn werk vandaag en vraag het aan de verantwoordelijke, ligt er niks klaar

leuk is dat...

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 16:35

Kosten van vergunning bij de gemeente voor verbreden oprit. En nu nog wachten wat de kosten zullen worden voor verlagen stoeprand enz