Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Heb er ivm backorder best lang op moeten wachten, maar he, ze zijn onderweg!
denisesilver schreef:Ik heb gisteren twee uur zitten stoeien met een nogal pittige mail die ik naar onze manager moest sturen. Nu zag ik daarstraks dat mijn directe collega teruggestuurd had naar mij "Goed verwoord!" Wat nou kantoorbaan niet spannend

black_kelpie schreef:Een heel voorzichtige blij hier want er kunnen de komende weken nog dingen mis gaan, maar mijn pup is vannacht geboren![]()
wat voor eentje?_San87_ schreef:Ooooeeeh, mijn nieuwe HK Living mokken komen vandaag. Heb er ivm backorder best lang op moeten wachten, maar he, ze zijn onderweg!
ook helemaal mijn smaak, geniet er van! Bellatrix schreef:Gefeliciteerd!
Duimen dat alles voorspoedig gaat.
Telpeva schreef:Oooh leuk!wat voor eentje?
Ik ken de moeder vanaf pup en ik ben heel gek met haar, dus dat ik een mini-me van haar krijg is echt heel gaaf. Telpeva schreef:black_kelpie schreef:Een heel voorzichtige blij hier want er kunnen de komende weken nog dingen mis gaan, maar mijn pup is vannacht geboren![]()
Oooh leuk!wat voor eentje?
_San87_ schreef:Ooooeeeh, mijn nieuwe HK Living mokken komen vandaag. Heb er ivm backorder best lang op moeten wachten, maar he, ze zijn onderweg!
Van diezelfde serie die je een paar maanden terug eens op de foto had gezet? Die vond ik toen ook al zo mooiook helemaal mijn smaak, geniet er van!
.
Bloodymary schreef:Dat blijft bijzonder, kleine snelle beestjes! Laatst zat er hier een bij de vijver in de tuin. Zo mooi, die kleuren.