Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Je hoeft echt geen autisme te hebben om helemaal krankjorum te worden in een kantoortuin. Dat is voor niemand een gezonde of productieve werkplek.Kantoortuinen.
Had ik dat vandaag al gezegd? Volgens mij wel of ik heb het getypt en niet verstuurd.
Kan nergens een plek vinden waar ik alleen kan zitten om te werken en mijn koptelefoon verdraag ik op het moment ook niet.
Het is intens rumoerig op kantoor en ik kan me dus al de hele middag niet concentreren op mijn onderzoek.
Werk morgen thuis maar ik moet om 11.00 bij de huisarts zijn en om 13.00 bij de podotherapeut.
Iedereen begint ook steeds rumoeriger te worden want er gaat zo een hele bups naar Paaspop.
Echt argh soms zou ik willen dat ik geen autisme had
denisesilver schreef:_San87_ schreef:Verhuizen.
Het is dat ik weet dat je net een nieuw huis heb, anders zou ik vragen de kat of de baby![]()
Ik kijk er nu naar uit, maar vrees dat het overhuizen van het weekend ook wel genoeg ergernissen met zich mee brengt
Luxorvalkje schreef:Dat andere mensen vinden dat zij mogen bepalen of ik iets erg vind of ergens mee zit.
Ik ben zuinig op mijn spullen. Nu had je meander anders gekookt. Super lief natuurlijk. Maar er zit nu een kras in mijn keramische pan. En het plastic stukje van de spatel is gesmolten omdat diegene hem op de rand van de pan had gelegd.
Ik zat ermee. Al even.
Later toch moed verzameld en het aangekaart.
“Ach joh, het zijn maar spullen. Alles gaat een keer kapot” “dat was misschien ook gebeurd als je het zelf had gebruikt” “het ging toch niet expres” etc.
Misschien wel, misschien niet.
Ik zit ermee
Moest moed verzamelen (iets met confrontaties)
En nu wordt het gebagatelliseerd.
Waarom kun je niet gewoon voorzichtig zijn met andermans spullen?