Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 14:55

Verhuizen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 15:45

_San87_ schreef:
Verhuizen.

Het is dat ik weet dat je net een nieuw huis heb, anders zou ik vragen de kat of de baby :')

Ik kijk er nu naar uit, maar vrees dat het overhuizen van het weekend ook wel genoeg ergernissen met zich mee brengt :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-23 15:47

Kantoortuinen.

Had ik dat vandaag al gezegd? Volgens mij wel of ik heb het getypt en niet verstuurd.

Kan nergens een plek vinden waar ik alleen kan zitten om te werken en mijn koptelefoon verdraag ik op het moment ook niet.
Het is intens rumoerig op kantoor en ik kan me dus al de hele middag niet concentreren op mijn onderzoek.
Werk morgen thuis maar ik moet om 11.00 bij de huisarts zijn en om 13.00 bij de podotherapeut.

Iedereen begint ook steeds rumoeriger te worden want er gaat zo een hele bups naar Paaspop.

Echt argh soms zou ik willen dat ik geen autisme had -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 15:59

xPabloBokt schreef:
Kantoortuinen.

Had ik dat vandaag al gezegd? Volgens mij wel of ik heb het getypt en niet verstuurd.

Kan nergens een plek vinden waar ik alleen kan zitten om te werken en mijn koptelefoon verdraag ik op het moment ook niet.
Het is intens rumoerig op kantoor en ik kan me dus al de hele middag niet concentreren op mijn onderzoek.
Werk morgen thuis maar ik moet om 11.00 bij de huisarts zijn en om 13.00 bij de podotherapeut.

Iedereen begint ook steeds rumoeriger te worden want er gaat zo een hele bups naar Paaspop.

Echt argh soms zou ik willen dat ik geen autisme had -O-
Je hoeft echt geen autisme te hebben om helemaal krankjorum te worden in een kantoortuin. Dat is voor niemand een gezonde of productieve werkplek. :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 15:59

Niet per se een ergernis, maar elke keer als ik zie dat meiden waarmee ik bevriend was op de middelbare samen leuke dingen doen, voel ik me echt in de steek gelaten. Kijk, ik snap dat je soms uit elkaar groeit en dat je moet proberen de contacten te onderhouden als je niet bij elkaar in de buurt gaat studeren, dat heb ik ook geprobeerd, maar op een gegeven moment komt dat zo van een kant.

Buiten het feit dat een destijds goede vriendin gewoon glashard in mijn gezicht heeft gezegd dat ze niet verwacht dat we elkaar nog zien na de zomer van middelbaar naar HBO. Is al ruim 6/7 jaar geleden, maar doet nog steeds zeer.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 16:07

Werken op je vrije dag. Gelukkig maar 4uurtjes maar toch.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 16:34

denisesilver schreef:
_San87_ schreef:
Verhuizen.

Het is dat ik weet dat je net een nieuw huis heb, anders zou ik vragen de kat of de baby :')

Ik kijk er nu naar uit, maar vrees dat het overhuizen van het weekend ook wel genoeg ergernissen met zich mee brengt :')

Ik haat het echt grandioos :)). Het resultaat niet, maar damn. Kan leukere dingen bedenken.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 16:47

net bij de supermarkt een oude dame (tegen de 90 of zo ) voor me. Die mega langzaam haar boodschappen inpakte. En dan de cassiere die het snelheidsrecord moest halen. Plempt eerst die vrouw haar boodschappen er in 30seconden doorheen, en daarna mijn boodschappen ernaast. Maar ik kon er niet bij want die vrouw stond daar te teuten en aan de achterkant van het kassablok stond zo'n verkoop ding voor kaarten etc. Dus ik wacht soort-van geduldig. Cassiere noemde wel 5x het bedrag omdat ze door wou terwijl ik dus nog totaal niet bij mijn spullen kon.
Goed, oude vrouw was eindelijk vertrokken.
Ik wil mijn spullen inpakken en toen stonden de spullen van de persoon na mij er al en hij had ook al betaald. Ik kon nog net een aantal van mijn producten uit zijn stapel vissen anders was ik ze kwijt geweest. Cassiere was al bijna begonnen met de persoon daarachter.. Echt dit is toch geen doen zo. En dit was niet bij de aldi...
Bij thuiskomst zag ik dus wel dat de koekjes en chips vermorzeld zijn door dit gedoe.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 16:50

Dat andere mensen vinden dat zij mogen bepalen of ik iets erg vind of ergens mee zit.

Ik ben zuinig op mijn spullen. Nu had je meander anders gekookt. Super lief natuurlijk. Maar er zit nu een kras in mijn keramische pan. En het plastic stukje van de spatel is gesmolten omdat diegene hem op de rand van de pan had gelegd.

Ik zat ermee. Al even.
Later toch moed verzameld en het aangekaart.
“Ach joh, het zijn maar spullen. Alles gaat een keer kapot” “dat was misschien ook gebeurd als je het zelf had gebruikt” “het ging toch niet expres” etc.

Misschien wel, misschien niet.
Ik zit ermee
Moest moed verzamelen (iets met confrontaties)
En nu wordt het gebagatelliseerd.

Waarom kun je niet gewoon voorzichtig zijn met andermans spullen?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 17:06

Zijn vaak ook de mensen die zelf altijd extreem voorzichtig zijn met hun spullen. Ik ken een verhaal van iemand die haar goede pannen verstopte voor haar man en kinderen, zodat zij ze niet konden verkl.., maar dat is ook wat.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 17:25

Luxor
Herkenbaar
Ik zou daar ook verdrietig om zijn.
Ben je jaren zuinig op iets. En nee een volgende keer zou het je ook niet overkomen zijn. Want daar ben je te voorzichtig voor.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 17:41

Een ongelukje kan wel gebeuren maar dat het vervolgens niet wordt gemeld, er geen excuses worden aangeboden, er geen oplossing wordt gezocht en je er zelf achteraan moest gaan... Daar zou ik ook link van worden Luxor :\

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 17:49

Luxorvalkje schreef:
Dat andere mensen vinden dat zij mogen bepalen of ik iets erg vind of ergens mee zit.

Ik ben zuinig op mijn spullen. Nu had je meander anders gekookt. Super lief natuurlijk. Maar er zit nu een kras in mijn keramische pan. En het plastic stukje van de spatel is gesmolten omdat diegene hem op de rand van de pan had gelegd.

Ik zat ermee. Al even.
Later toch moed verzameld en het aangekaart.
“Ach joh, het zijn maar spullen. Alles gaat een keer kapot” “dat was misschien ook gebeurd als je het zelf had gebruikt” “het ging toch niet expres” etc.

Misschien wel, misschien niet.
Ik zit ermee
Moest moed verzamelen (iets met confrontaties)
En nu wordt het gebagatelliseerd.

Waarom kun je niet gewoon voorzichtig zijn met andermans spullen?

Ik begrijp je helemaal! :j
Mijn moeder had ooit een keer voor iemand een appeltaart gemaakt als dank en had - om het netjes te houden - de taart op het bakblik laten staan. Had de ontvanger met een scherp mes tig keer gesneden en gehakt (lees: de taart was meer een cake dan zo'n hard ding uit een pakje, dus dat vele snijden en hakken was niet nodig). Ze kreeg het bakblik volledig beschadigd terug. Ze was er erg van ontdaan, want of het nu wel of geen duur bakblik was, het ging haar om het principe.
Zelf heb ik dat met boeken uitlenen. Ik ben er zelf erg zuinig op, maar heb ze wel eens helemaal verbogen, met ezelsoren of koffievlekken en koekkruimels teruggekregen. Ik leen dus ook geen boeken meer uit.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 18:48

Ik kan niet afwassen dat weet ex en wat krijg ik, vieze broodtrommels en bekers terwijl hij ze komt brengen.
Ik kan ook niet wassen/drogen, dus krijg ik ook de natte zwemkleding 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 18:51

wyoming schreef:
Ik kan niet afwassen dat weet ex en wat krijg ik, vieze broodtrommels en bekers terwijl hij ze komt brengen.

Jouw ex is echt de grootste debiel op aarde.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 18:59

Dat ik als enige nog in de bibliotheek op de uni zit om te studeren en er een jongen bij komt zitten, gaat hij exact tegenover mij zitten en op het toetsenbord van de computers hier (van die toetsenborden met diepe toetsen, die zo lekker veel geluid maken) rammen. Dat laatste kan je weinig aan doen, maar waarom ga je in hemelsnaam pal tegenover me zitten terwijl er meer dan genoeg ruimte is. Laat me gewoon in mijn bubbel zitten.

Nu zit hij sowieso al in mijn allergie, hij kwam laatst uit het niets bij mij en mijn mentoranten staan terwijl ik een mentorbijeenkomst gaf en begon te vragen of zij ook net hun tentamen hadden gehad. Op zo'n manier alsof wij openstonden voor een gesprek, terwijl we in een behoorlijk gesloten kring zaten. Daarnaast zit hij niet in het jaar van de mentoranten en ook niet in mijn jaar en ken ik hem vaag van een eerdere bijeenkomst, maar is er verder totaal geen link om een nonchalant gesprek te starten te midden van een bijeenkomst. :') Toen zei ik ook dat ik een bijeenkomst aan het geven was en bleef hij ongemakkelijk staan. :roll:

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 19:39

Dat mijn arm net ineens heel rood werd aan een kant en ontzettend begon te jeuken :\ Het leek op een allergische reactie, dus op de terugweg maar even histaminetabletjes gekocht. Maar waar ik nou exact allergisch voor ben? Knorr Risotto? :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 19:43

Heel irritant ik ben natuurlijk zoals altijd een wachtwoord vergeten van een site die ik nodig ben en ik krijg geen mail om mijn wachtwoord te veranderen , en ja het email adres klopt.

Krijg er een beetje moordneigingen van. Andere mailtjes komen wel binnen. Mijn mailbox zat net wel helemaal vol en ik kreeg daarom niks binnen of kon niks verzenden maar dat probleem is inmiddels verholpen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 19:58

Na 2 mooie zonnige dagen gehad, en vandaag in de regen moeten lopen/werken..

En na 1,5 dag eindelijk koppijn vrij geweest te zijn, en nu einde van de dag zit ik weer met hoofdpijn.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 20:12

wyoming schreef:

Lekker vies terug meegeven.

Wat een weer zeg...

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 20:13

Pff ik heb roodlicht gekregen op m’n afstudeer project.
Het is geen drama want ik krijg nu extra begeleiding maar ik moet me nu echt 100% focussen op afstuderen anders is er een kans dat ik het niet ga halen.

Ik heb nog nooit zo’n poedersuiker verjaardag gehad.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 22:24

Ondanks alles een fijne verjaardag gewenst Plop :(:). Komt wel goed, afstuderen is zwaar.

Ik erger me aan een collega, maar nu ik weer aan het werk ben is dat dagelijkse koek. Lichtpuntje; hij had zijn toets niet gehaald die we verplicht moeten halen voor we een vaste aanstelling kunnen krijgen _O-. Maar omdat we zulke grote tekorten hebben zou het me niet verbazen als die regel versoepeld wordt uiteindelijk helaas. Dat is wel weer een ergernis :')

En ik erger me aan mijn ex. Hij heeft geen vervoer morgen voor een afspraak bij de hypotheekadviseur waar ik vooral aanwezig zit te zijn omdat HIJ (ex) mij gaat uitkopen. Heeft nog geen contact of iets opgenomen met de adviseur vanmorgen, dat moest ik hem nog maar even tippen, en net om 9u appt hij of ik hem echt niet kan komen halen. Nee. Jij naait mij, jij wilt ineens geld van mij terwijl ik veel meer heb geïnvesteerd op alle vlakken én je gaat wonen in het huis waar ik me voor het eerst in 20 jaar thuis gevoeld heb. Nee ik kan je niet halen en dat antwoord veranderd niet.
voor de moraalridders op me af komen; auto is een gevoelig onderwerp financieel gezien, ik moet ervoor en erna nog werken én ik heb geen zin om nog een uur extra met mijn narcistische ex in mijn ruimte te moeten zitten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 22:37

Groot gelijk Loeky, je ex ziet zelf maar hoe hij er komt.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 23:23

Erger me aan de krimpflatie bij de verse broodjes van de Albert Heijn! Kocht vandaag een pistoletje filet americain…die zijn serieus bijna 1/3 kleiner geworden vlgs mij dan een paar weken geleden. En de prijs is natuurlijk gelijk gebleven…boeven.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 23:30

De hond van de buurman, het lijkt wel een wolf, jankbeest