Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarenQ schreef:Als het vanaf het begin af aan al duidelijk was dat die kat er kwam en iedereen het er mee eens is, dan begrijp ik dat je het door wilt drukken.
Als dat niet zo is, dan niet.
MarlindeRooz schreef:Ergernis van de dag: Ik ben zonder overleg van trainingslid van team dames 4 naar wedstrijdlid van dames 5 gegaan. Zonder mail, telefoontje, overleg of wat dan ook. Ik kan ook geen gegevens meer inzien van mijn oude team zoals gewijzigde trainingsdagen etc.
Kwam hierachter omdat dames 5 mij belde van joh weet jij waarom jij opeens bij ons in zit.
Ik ben ZO klaar met die hockeyclub hier. Ik ken net een beetje mijn team en dan zou ik opeens naar een ander team moeten. No thanks.
[***] schreef:Iemand zet een foto van een gigantisch smerige badkamer op Facebook en is er trots op dat die badkamer nu voor het eerst in jaren is schoongemaakt. Ik ga al over mijn nek van de foto.
MarlindeRooz schreef:Die stomme club laat me waarschijnlijk niet in mijn oude team zitten maar gaat mij dwingen van team te wisselen. (dit zegt mijn trainer)
Als dat zo is ga ik echt een potje janken, moet ik weer 20 mensen opnieuw leren kennen en weer opnieuw wennen. Ik haat nieuwe mensen leren kennen.
MarlindeRooz schreef:Die stomme club laat me waarschijnlijk niet in mijn oude team zitten maar gaat mij dwingen van team te wisselen. (dit zegt mijn trainer)
Als dat zo is ga ik echt een potje janken, moet ik weer 20 mensen opnieuw leren kennen en weer opnieuw wennen. Ik haat nieuwe mensen leren kennen.
MarlindeRooz schreef:Dan heb ik letterlijk honderden euro's aan hockeyspullen gekocht (stick 100, schoenen 50, kleding 120, scheenbeschermers 25, sokken 20, bitje 7 etc etc) voor jan met de korte achternaam. Als dat niet zo was dan was ik direct gestopt.