Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 14:55

Als het vanaf het begin af aan al duidelijk was dat die kat er kwam en iedereen het er mee eens is, dan begrijp ik dat je het door wilt drukken.

Als dat niet zo is, dan niet.

Suliko

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:08

Trein gemist doordat hij opeens van perron veranderde, de trein erna had vertraging en nu is er een flink iemand naast me gaan zitten die, ondanks dat ik helemaal naar de hoek ben geschoven en klein ben, de hele tijd met zijn elleboog in mijn arm prikt terwijl die op zijn mobiel zit. >;)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:17

KarenQ schreef:
Als het vanaf het begin af aan al duidelijk was dat die kat er kwam en iedereen het er mee eens is, dan begrijp ik dat je het door wilt drukken.

Als dat niet zo is, dan niet.

Dit.
Ik ben hier komen wonen en ik wist dat er een kat kwam is iets anders dan ik ben hier komen wonen en nu opeens hoor ik dat er kat komt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:24

MarlindeRooz schreef:
16.6 graden in mijn kantoor, ik wil zo graag in een lekker warm kantoor werken. ;(

Ga maar nog meer kleding aantrekken.

Kom hierheen 22 graden zonder verwarming en zon nu op het raam dus gaat vast nog oplopen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:26

Welke zon -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:27

Ergernis van de dag: Ik ben zonder overleg van trainingslid van team dames 4 naar wedstrijdlid van dames 5 gegaan. Zonder mail, telefoontje, overleg of wat dan ook. Ik kan ook geen gegevens meer inzien van mijn oude team zoals gewijzigde trainingsdagen etc.

Kwam hierachter omdat dames 5 mij belde van joh weet jij waarom jij opeens bij ons in zit.

Ik ben ZO klaar met die hockeyclub hier. Ik ken net een beetje mijn team en dan zou ik opeens naar een ander team moeten. No thanks. |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:29

Die hier in Hendrik Ido Ambacht op het raam schijnt. {:}

22,8 Graden gooi zo balkondeur wel weer open. :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:30

Piep in mijn rechteroor geen idee waar die vandaan komt. Super irritant!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:32

MarlindeRooz schreef:
Ergernis van de dag: Ik ben zonder overleg van trainingslid van team dames 4 naar wedstrijdlid van dames 5 gegaan. Zonder mail, telefoontje, overleg of wat dan ook. Ik kan ook geen gegevens meer inzien van mijn oude team zoals gewijzigde trainingsdagen etc.

Kwam hierachter omdat dames 5 mij belde van joh weet jij waarom jij opeens bij ons in zit.

Ik ben ZO klaar met die hockeyclub hier. Ik ken net een beetje mijn team en dan zou ik opeens naar een ander team moeten. No thanks. |o

Maar als het niet leuk meer is ,waarom ga je er dan mee door ? Als je er geen plezier maar alleen onzekerheid en tegenzin waarom zou je dat jezelf dan aandoen?

Er is vast wel een leukere club te vinden. Misschien iets in de vorm van een vriendenteam die gewoon spelen voor de fun zonder druk en wedstrijden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:33

Nee zoveel opties zijn er niet hier. De andere optie is een enorme kakclub.

Waarom ik er mee door ga is omdat ik net voor honderden euro's aan spullen gekocht heb en omdat ik het hockeyen zelf erg leuk vind en mijn team ook. Maar de club en zijn slechte administratie verpest het echt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:39

Marcella schreef:
Die hier in Hendrik Ido Ambacht op het raam schijnt. {:}

22,8 Graden gooi zo balkondeur wel weer open. :')

Hier koud, grijs en nat met 15 graden, niks an :n

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:00

Net beter van covid, en volgens mij ben ik nu opeens verkouden?? En mijn gekneusde rib doet uit het niets verschrikkelijke pijn. Het bot niet eens zo, maar de spieren verkrampen steeds helemaal, ik voel ze gewoon tegen mijn wil samenspannen en hard worden. Maar... ik moet werken, van 16:30 tot 22:30, en lichamelijk zwaar werk. Maar goed, hierna twee weken vrij

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:07

Die rottige hamster die is zo bang voor mij. Hij is sinds kort gestopt met (heel hard) gillen als hij me ziet dus ik dacht ik pak hem eens op met een mok. Dat ging super goed tot hij een soort van hartaanval kreeg op schoot (nog wel veilig in de mok). Snel terug gezet en toen ontdooide hij wel een beetje.

Maar dat is toch hartstikke onhandig, als dit beest ooit naar de dierenarts moet wordt dat zijn dood. :')

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:15

Dat gillen was echt hilarisch! :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:21

Klopt. Het was eerst al wanneer ik alleen maar de kamer inliep. Echt grappig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:25

Iemand zet een foto van een gigantisch smerige badkamer op Facebook en is er trots op dat die badkamer nu voor het eerst in jaren is schoongemaakt. Ik ga al over mijn nek van de foto.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:25

MarlindeRooz schreef:
Klopt. Het was eerst al wanneer ik alleen maar de kamer inliep. Echt grappig. :')

Is daar ook beeldmateriaal van :')

En wat ontzettend jammer van je hockey-club , maar ik snap wel dat je niet naar een kakkers club wil , daar wordt je ook niet vrolijk van.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:26

Die stomme club laat me waarschijnlijk niet in mijn oude team zitten maar gaat mij dwingen van team te wisselen. (dit zegt mijn trainer)

Als dat zo is ga ik echt een potje janken, moet ik weer 20 mensen opnieuw leren kennen en weer opnieuw wennen. Ik haat nieuwe mensen leren kennen. |(

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:28

[***] schreef:
Iemand zet een foto van een gigantisch smerige badkamer op Facebook en is er trots op dat die badkamer nu voor het eerst in jaren is schoongemaakt. Ik ga al over mijn nek van de foto.

Sommige mensen hebben een psychiatrisch onderliggend probleem, daar is het poetsen van een huis een hele onderneming en een overwinning als dit "lukt".

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:36

Collega die gister de Spiegel vd vrachtauto stuk heeft gereden maar hij hoog en laag blijft volhouden dat hij het niet was....

En zelfs de planning ervan overuigt dat hij het niet was.

Even serieus...
Als de kaart nog niet eens erin zit en dan zie ik de facking schade....
Dan heb ik de schade niet gereden

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:38

MarlindeRooz schreef:
Die stomme club laat me waarschijnlijk niet in mijn oude team zitten maar gaat mij dwingen van team te wisselen. (dit zegt mijn trainer)

Als dat zo is ga ik echt een potje janken, moet ik weer 20 mensen opnieuw leren kennen en weer opnieuw wennen. Ik haat nieuwe mensen leren kennen. |(

Maar misschien kun je dan wel weer wedstrijden spelen?

Ik heb cursus en de docent gaat van de hak op de tak, het is gelukkig stof die ik al beheers dus ik zit hier ongegeneerd te haken. Maar ik erger me aan mezelf dat ik niet gemaild heb of ik gelijk door mocht voor deel 2

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:50

MarlindeRooz schreef:

Poeh, ik zou opzeggen. Echt zo asociaal om dit zo aan te pakken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:52

Dan heb ik letterlijk honderden euro's aan hockeyspullen gekocht (stick 100, schoenen 50, kleding 120, scheenbeschermers 25, sokken 20, bitje 7 etc etc) voor jan met de korte achternaam. Als dat niet zo was dan was ik direct gestopt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:54

MarlindeRooz schreef:
Dan heb ik letterlijk honderden euro's aan hockeyspullen gekocht (stick 100, schoenen 50, kleding 120, scheenbeschermers 25, sokken 20, bitje 7 etc etc) voor jan met de korte achternaam. Als dat niet zo was dan was ik direct gestopt.

Dat kan je niet verkopen oid?

Als hockey je nu zo ongelukkig maakt... Of een andere club in een ander dorp/andere stad?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:58

Stoppen is voor mij gewoon dit seizoen geen optie. En een andere club is geen optie, te veel verandering voor mij. Stoppen wil ik ook niet omdat ik dit gewoon wil doorzetten. Het kostte mij al extreem veel lef en moeite om na 8 jaar hockey weer op te pakken dus ik ga nu ook doorzetten.

En verkopen is niet echt te doen nee.