Na een stop en wat minder leuke situaties verder toch weer de stap genomen om te gaan daten.
Ik probeer mijn cirkel te doorbreken met de manier/ eigen gedrag in het daten etc.
Zelf kan ik heel makkelijk alles laten vallen voor iemand, extreem te love bomben (hoe je dat ook zegt), 24/7 willen/ moeten appen enzo.
Nu na wat Tinder geswipe toch een match en na een kort gesprek vroeg die al om af te spreken dusja dacht waarom niet wat heb ik te verliezen.
Het app contact is niet super veel en vrij vlak opzich maar hij stuurd dan wel iedere x hartjes/ kusjes poppetjes en dat die naar onze date uit keek enzo (snap er niks van maar zal wel aan mij liggen

We hadden om 4uur afgesproken om te gaan wandelen vervolgens ben ik daar had hij dus 5uur in zijn telefoon staan terwijl die, de dag ervoor nog had gevraagd 4uur toch? en okay ik dus beetje zo van wat heb ik nu weer voor iemand...
Uiteindelijk is hij toch gekomen en hebben we gewandeld maar echt een super leuke jongen om te zien In tegenstelling tot op de app hebben we 2uur lang non-stop gepraat over vanalles.
Hij is al een langere tijd aan het daten is maar heeft nog niet echt iemand heeft gevonden.
Ik was met mijn sportwagen en hij vroeg of die alsjeblieft een rondje mee mocht rijden

We stemde beide in voor een 2e date nu stelde die voor om bij hem thuis film te gaan kijken van de week.
Nu weet ik niet zo goed kan dat al voor een 2e date of is dat echt een no-go...
Ik vind daten sws lastig en door alle klote situaties enorm onzeker

Mocht dit niks worden welke apps naast Tinder zijn er nog meer aan te raden?