Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:01

Nou ik kom me ook wel weer ff melden, zal ook proberen wat actiever mee te lezen.

Na een stop en wat minder leuke situaties verder toch weer de stap genomen om te gaan daten.
Ik probeer mijn cirkel te doorbreken met de manier/ eigen gedrag in het daten etc.
Zelf kan ik heel makkelijk alles laten vallen voor iemand, extreem te love bomben (hoe je dat ook zegt), 24/7 willen/ moeten appen enzo.

Nu na wat Tinder geswipe toch een match en na een kort gesprek vroeg die al om af te spreken dusja dacht waarom niet wat heb ik te verliezen.
Het app contact is niet super veel en vrij vlak opzich maar hij stuurd dan wel iedere x hartjes/ kusjes poppetjes en dat die naar onze date uit keek enzo (snap er niks van maar zal wel aan mij liggen :') ).

We hadden om 4uur afgesproken om te gaan wandelen vervolgens ben ik daar had hij dus 5uur in zijn telefoon staan terwijl die, de dag ervoor nog had gevraagd 4uur toch? en okay ik dus beetje zo van wat heb ik nu weer voor iemand...
Uiteindelijk is hij toch gekomen en hebben we gewandeld maar echt een super leuke jongen om te zien In tegenstelling tot op de app hebben we 2uur lang non-stop gepraat over vanalles.
Hij is al een langere tijd aan het daten is maar heeft nog niet echt iemand heeft gevonden.
Ik was met mijn sportwagen en hij vroeg of die alsjeblieft een rondje mee mocht rijden _O-

We stemde beide in voor een 2e date nu stelde die voor om bij hem thuis film te gaan kijken van de week.
Nu weet ik niet zo goed kan dat al voor een 2e date of is dat echt een no-go...

Ik vind daten sws lastig en door alle klote situaties enorm onzeker :')

Mocht dit niks worden welke apps naast Tinder zijn er nog meer aan te raden?

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Ik ben sowieso geen voorstander van de eerste paar dates bij iemand thuis. Voor mijn gevoel zit daar toch al snel een smaakje seks aan vast :D

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:19

Zertab schreef:
Ik ben sowieso geen voorstander van de eerste paar dates bij iemand thuis. Voor mijn gevoel zit daar toch al snel een smaakje seks aan vast :D

Ja, dat dus…
Heb het zelf ook nog nooit gedaan dus vandaar dat ik het hier maar vraag misschien overdenk ik het.
Had zelf voorgesteld om naar het strand te gaan met dit warme weer maar daar kreeg ik niet echt een antwoord op ja ‘we kijken wel’ zo iets ofzo :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:29

Ligt eraan hoe erg hij erop hamert en hoe het voelt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:35

De eerste date doe ik altijd in het openbaar. Daarna kijk ik hoe het aanvoelt met iemand.

Het ligt ook aan je intenties idd. Als het niet serieus was dan sprak ik idd wat sneller thuis af dan nu ik serieus date. Met m'n huidige date heb ik de 4e date voor het eerst thuis afgesproken.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:42

Zonnetje81 schreef:
Ligt eraan hoe erg hij erop hamert en hoe het voelt.

Na mijn idee niet echt maar ga hem wel vragen denk ik om er iniedergeval eerst nog een date in het openbaar te doen.

capopjekop schreef:
De eerste date doe ik altijd in het openbaar. Daarna kijk ik hoe het aanvoelt met iemand.

Het ligt ook aan je intenties idd. Als het niet serieus was dan sprak ik idd wat sneller thuis af dan nu ik serieus date. Met m'n huidige date heb ik de 4e date voor het eerst thuis afgesproken.

Hij zegt dat het niet met die intentie is, Maja zeggen en werkelijk is natuurlijk ook een verschil.

Mijn vertrouwen is echt naar de kl*te geholpen door het verleden waardoor het soms lastig is ff mijn gedachtes rust te geven.

Kwam net deze tegen op TikTok:
https://vm.tiktok.com/ZGdaMdRrT/

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:44

Zeg je dat je het nog prettiger vindt om nog ergens anders af te spreken.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:45

Mensen kunnen zoveel zeggen idd. Dus goed dat je naar daden kijkt.

Als het voor jou beter voelt om nog een paar keer in het openbaar af te spreken dan moet je dat vooral doen. Dan merk je snel zat wat zijn intenties zijn.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:29

Zen reactie was positief (gelukkig).
Hij vond het geen probleem, dus gaan we van de week gewoon chillen aan het strand met dit warme weer :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:32

Mooi!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:02

Goed gedaan en veel plezier.