Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Criminal Minds en Bones hadden dat enorm, ook met seksualiteit: man/vrouw missionaris waarbij de man de leiding neemt is oké, alles daarbuiten niet. Vraagt een man aan een vrouw of ze genoten had, dan betekende dat dat hij onzeker was. Zo vaak voorbij zien komen. Terwijl ikzelf juist een enorm grote advocate ben voor communicatie tijdens en na seks omdat dat veel narigheid kan voorkomen. Nee hoor, miljoenen kijkers tegelijk waarbij dat omzeep geholpen wordt omdat Criminal Minds zegt dat je dan onzeker bent... Of een Bones die aan het begin van de aflevering opkomt voor mensen die niet-vanilla seks hebben maar het aan het eind van de aflevering toch eens is met Booth dat er toch echt wel iets mis is met die mensen. Daar kan ik echt boos om worden.c_alsemgeest schreef:Qimm schreef:Jaaaa, ik was ook zooo boos over Penny. Ze was zó stellig dat ze geen kinderen wilde. Bam, zwanger en helemaal blij. Gadver![]()
Zelfde met Bones *moppert*
Ja de ommezwaai van Penny vond ik ook vreselijk.
.

dat was dan weer jammer.
Duhelo schreef:Zijn er sterilisatiemethodes waarbij je ook je menstruatie niet meer hebt?
Mijn man is gesteriliseerd, ik heb nog een spiraaltje, maar overweeg die weg te halen. Echter heb ik weinig zin in al het hormonaal gedoe, onregelmatig zijn tijdens menstruaties etc...
, verhoogd risico op hart- en vaatziekten, Alzheimer op jongere leeftijd en osteoporose.
Dus doorslikken en geen menstruatie Hoera, maar wel 20 kilo erbij