Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Ten eerste ging mijn tentamen zo slecht dat ik gegarandeerd een onvoldoende heb. Al had het niet veel beter gegaan als ik wel meer geleerd had. Was gewoon moeilijk tentamen.
Daarnaast voel ik me rot. Deze week ga ik met mijn vriend praten over het wel of niet afspreken. Maar ik voel de bui al hangen, hij gaat me niet willen zien in de komende 12 maanden, dus waarschijnlijk ben ik volgende week single. Ik heb zo geen zin in dat verdriet..
xPabloBokt schreef:Lestrange01 schreef:Ten eerste ging mijn tentamen zo slecht dat ik gegarandeerd een onvoldoende heb. Al had het niet veel beter gegaan als ik wel meer geleerd had. Was gewoon moeilijk tentamen.
Daarnaast voel ik me rot. Deze week ga ik met mijn vriend praten over het wel of niet afspreken. Maar ik voel de bui al hangen, hij gaat me niet willen zien in de komende 12 maanden, dus waarschijnlijk ben ik volgende week single. Ik heb zo geen zin in dat verdriet..
Als hij dat niet wil, ben je beter af zonder. Knuffel
LaPluche schreef:Joe woont in een doosje op de grond, met een dikke wollen trui erin en een handdoek.
Hij wast zichzelf niet, zou dit door zijn slechte tanden kunnen komen?
[ [url=m/JvQBOj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joe in zijn doosje