besita schreef:https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211110 ... m_term=0-0
Dit jaar nog degene die Johnson gehad hebben
Volgend jaar ook een booster voor Pfizer , Az en moderna
Ook verplicht voor je QR code of vrijwillig?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211110 ... m_term=0-0
Dit jaar nog degene die Johnson gehad hebben
Volgend jaar ook een booster voor Pfizer , Az en moderna
Huertecilla schreef:Imandra; wat een dooddoener. De mensen met overgewicht/roken et al moeten dat ZELF doen. Wijs dáár een vinger naaripv het door bespreekbaarheidstaboe te beschermen.
Ongevaccineerden zouden een verklaring dat ze niet opgeneomen willen worden bij zich moeten dragen.
Waarom wordt dat niet opgemerkt mbt zelfveroorzaakte risicogroepen?
Huertecilla schreef:Na anderhalf jaar![]()
We hebben het over de druk op vaccineren en eindeloos hervaccineren versus gezonder leven. Overgewicht, roken et al is al vanaf het prilste begin als grote risico-factor geïdentificeerd doch blijkbaar is het taboe.
Nogmaals, na anderhalf jaar waarin overgewicht/roken écht wel aangepakt had kunnen worden door de meesten in die risicogroep...
Ondertussen is een meerderheid vóór sociaal uitsluiten van gezond levenden niet-risico groepen ter bescherming van ongezond levende risico-groepen omdat díe een overlopende druppel zijn in de emmer van de gezondheidszorg.
Vingerwijzen naar ieder kritisch denken, naar ánderen ipv in de spiegel kijken.
De consumptiemaatschappij en het totaal ongedisciplineerde bevrediging-NÚ geïllustreerd.
Imandra; wat een dooddoener. De mensen met overgewicht/roken et al moeten dat ZELF doen. Wijs dáár een vinger naaripv het door bespreekbaarheidstaboe te beschermen.
DuoPenotti schreef:Eens hoor, maar het is belangrijk om e.e.a. inhoudelijk te blijven weerleggen. Al is het maar voor de meelezersaub, niet weer die discussie van mensen die er geen zak van weten en denken dat het alleen maar gewoon ff stoppen is zonder andere problematiek te erkennen.
laat gaan laat gaan voordat we weer 10 pagina's verder zijn met dom gel.l
DuoPenotti schreef:aub, niet weer die discussie van mensen die er geen zak van weten en denken dat het alleen maar gewoon ff stoppen is zonder andere problematiek te erkennen.
Askja schreef:DuoPenotti schreef:Eens hoor, maar het is belangrijk om e.e.a. inhoudelijk te blijven weerleggen. Al is het maar voor de meelezersaub, niet weer die discussie van mensen die er geen zak van weten en denken dat het alleen maar gewoon ff stoppen is zonder andere problematiek te erkennen.
Daks schreef:Dat hoef van mij ook niet.HC en co?
Wie zijn co?
Wat bovenstaande betreft word het hier net als op Facebook.
Verder eens dat niet elke keer de discussie over overgewicht aangewakkerd moet worden.
Askja schreef:Daks schreef:Dat hoef van mij ook niet.HC en co?
Wie zijn co?
Wat bovenstaande betreft word het hier net als op Facebook.
Verder eens dat niet elke keer de discussie over overgewicht aangewakkerd moet worden.
Maar het zijn telkens dezelfde mensen die er wéér over beginnen, en ik vind het dan persoonlijk op zijn plek om tegengas te geven.
Dat is mijn keuze, negeren kan ook en ik kan het volkomen begrijpen dat mensen daartoe oproepen omdat ze deze discussie echt spuugzat zijn.
Ik weet ook niet wat de beste strategie is