Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 11:16

Reparaties en goed onderhoud is dan wel weer erg fijn.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 11:21

Dat iedereen vindt dat ik het spannend moet vinden om dinsdag de sleutel van mijn nieuwe stek te krijgen.
En als ik dan nee zeg, zo'n dikke knipoog en "komt nog wel hoor". Nee. Gewoon nee. Ik heb al op mezelf gewoond, ik weet hoe het is, ik vind het niet spannend. Ga op iemand anders lopen projecteren. >;)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 11:29

Drukte, hectiek en een hoofd dat echt overloopt.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 11:40

Jullie hebben beide een punt, Sicayes en San... _O- Een gedeelde douche/wc vind ik in principe niet heel erg, dat had ik op mijn vorige kamer ook. De nieuwe kamer zag er alleen ook redelijk donker uit. Nu was het 10u in de ochtend, ik weet niet hoe het zit met de lichtinval door de dag heen. De straat waar ik nu zit is niet druk maar de akoestiek is er erg vreemd.
Mijn huidige kotbaas is dan wel erg nalatig maar aan de andere kant geeft hij wel veel vrijheid. (Ik denk dat ik die frustraties ook even moet laten bezinken.)

In principe is afwachten nog een optie. De kamer waar ik nu zit heb ik ook 'lastminute' in september gevonden. Tijdens de vakantie komen er waarschijnlijk heel wat kamers vrij maar ik haat het om af te wachten. (Nu kan ik hier natuurlijk gewoon nog een jaar blijven, dus ik probeer me er niet te druk om te maken.)

(Ik wil mogelijk een poging wagen voor een residentiekamer. Ik vraag me af of ze mij en mijn skink echt buiten zouden gooien moesten ze erachter komen. :+ )

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 11:55

Snelle reparatie e.d. is zeker fijn, maar omdat DezeNaam zei 'lijkt' had ik dat niet vastgesteld als feit dat de nieuwe kotbaas ook werkelijk beter is dan de ander.

Lastig wel inderdaad, zo'n keuze. :') als ik het zo 'lees' zou ik zeggen blijf bij je huidige kot. Maar ik heb natuurlijk geen real life inzicht in beide locaties.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 12:17

Lekker blijven zitten ik lees teveel twijfels bij je.

Komt wel iets op je pad.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 12:55

Ze zetten je er echt uit als ze er achter komen DezeNaam is mijn ervaring. Of het dier moet weg. De vraag is of ze er achter komen. Bij ons leefden wel wat dieren waaronder zelfs parkieten :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 16:38

DezeNaam schreef:
Jullie hebben beide een punt, Sicayes en San... _O- Een gedeelde douche/wc vind ik in principe niet heel erg, dat had ik op mijn vorige kamer ook. De nieuwe kamer zag er alleen ook redelijk donker uit. Nu was het 10u in de ochtend, ik weet niet hoe het zit met de lichtinval door de dag heen. De straat waar ik nu zit is niet druk maar de akoestiek is er erg vreemd.
Mijn huidige kotbaas is dan wel erg nalatig maar aan de andere kant geeft hij wel veel vrijheid. (Ik denk dat ik die frustraties ook even moet laten bezinken.)

In principe is afwachten nog een optie. De kamer waar ik nu zit heb ik ook 'lastminute' in september gevonden. Tijdens de vakantie komen er waarschijnlijk heel wat kamers vrij maar ik haat het om af te wachten. (Nu kan ik hier natuurlijk gewoon nog een jaar blijven, dus ik probeer me er niet te druk om te maken.)

(Ik wil mogelijk een poging wagen voor een residentiekamer. Ik vraag me af of ze mij en mijn skink echt buiten zouden gooien moesten ze erachter komen. :+ )

Ik zou het adres opzoeken op google maps, daarop kan je zien aan welke kanten de ramen zitten (noord oost zuid west). Daaruit kan je ongeveer opmaken of je bijvoorbeeld in de ochtend zon op het raam hebt, of later op de dag.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 17:04

First world problem: ik wilde lekker in het zonnetje gaan zitten maar was vergeten dat ik de zonnebrand na vorige zomer heb weggegooid. En zonder bescherming lijkt mij dat geen goed idee met mijn rossige huid. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 17:05

Jolien87 schreef:
First world problem: ik wilde lekker in het zonnetje gaan zitten maar was vergeten dat ik de zonnebrand na vorige zomer heb weggegooid. En zonder bescherming lijkt mij dat geen goed idee met mijn rossige huid. -O-

Met geen enkele blanke huid is t slim zonder bescherming, momenteel... de zon doet goed dr best.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 17:23

_San87_ schreef:
Jolien87 schreef:

Met geen enkele blanke huid is t slim zonder bescherming, momenteel... de zon doet goed dr best.

Klopt hoor, de zonkracht is enorm verraderlijk.

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 18:50

Over de kassa problematiek: Ik betaal tegenwoordig pas als ik m'n boodschappen heb ingepakt. Dat gehijg in elkaars nek haat ik ook. Soms zorgen ze ervoor dat je met 3 personen staat in te pakken Dikke doei.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 19:15

Jolien87 schreef:

Afbeelding
Het resultaat van een domme ik, die dacht wel even 2 uurtjes te kunnen gaan fietsen vanmorgen, zonder smeren uiteraard :+

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 19:29

Paarden en dan vooral de dierenarts rekening.... we weten weer waarvoor we werken :$

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 19:45

Aan die verschrikkelijk asociale tokkige randdebielen die hier bij ons in het bos afval dumpen. En dan ook echt vanalles!! -:(- -:(- -:(-
Hoe f*cking aso kun je zijn???

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:16

Ik ben blij met het mooie weer. Jammer alleen dat dat betekent dat mijn buurkinderen die een iets andere bedtijd hanteren weer tot laat in hun tuin voetballen tegen hun schuurtje :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:20

Mijn oma is overleden...

Het is goed zo ze heeft eindelijk rust en geen pijn meer. Heel snel gegaan maar we zijn ergens opgelucht en aan de andere kant heel verdrietig.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:25

Gecondoleerd, Zebrastreep. :knuffel:

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:26

Zebrastreep schreef:
Mijn oma is overleden...

Het is goed zo ze heeft eindelijk rust en geen pijn meer. Heel snel gegaan maar we zijn ergens opgelucht en aan de andere kant heel verdrietig.

Gecondoleerd :knuffel:

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:33

Ahw gecondoleerd Zebrastreep. :knuffel:

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:40

Gecondoleerd Zebrastreep Y;(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:43

Gecondoleerd!! :(:)