Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Jullie hebben beide een punt, Sicayes en San...Een gedeelde douche/wc vind ik in principe niet heel erg, dat had ik op mijn vorige kamer ook. De nieuwe kamer zag er alleen ook redelijk donker uit. Nu was het 10u in de ochtend, ik weet niet hoe het zit met de lichtinval door de dag heen. De straat waar ik nu zit is niet druk maar de akoestiek is er erg vreemd.
Mijn huidige kotbaas is dan wel erg nalatig maar aan de andere kant geeft hij wel veel vrijheid. (Ik denk dat ik die frustraties ook even moet laten bezinken.)
In principe is afwachten nog een optie. De kamer waar ik nu zit heb ik ook 'lastminute' in september gevonden. Tijdens de vakantie komen er waarschijnlijk heel wat kamers vrij maar ik haat het om af te wachten. (Nu kan ik hier natuurlijk gewoon nog een jaar blijven, dus ik probeer me er niet te druk om te maken.)
(Ik wil mogelijk een poging wagen voor een residentiekamer. Ik vraag me af of ze mij en mijn skink echt buiten zouden gooien moesten ze erachter komen.)
Jolien87 schreef:First world problem: ik wilde lekker in het zonnetje gaan zitten maar was vergeten dat ik de zonnebrand na vorige zomer heb weggegooid. En zonder bescherming lijkt mij dat geen goed idee met mijn rossige huid.
_San87_ schreef:Jolien87 schreef:First world problem: ik wilde lekker in het zonnetje gaan zitten maar was vergeten dat ik de zonnebrand na vorige zomer heb weggegooid. En zonder bescherming lijkt mij dat geen goed idee met mijn rossige huid.
Met geen enkele blanke huid is t slim zonder bescherming, momenteel... de zon doet goed dr best.
Jolien87 schreef:First world problem: ik wilde lekker in het zonnetje gaan zitten maar was vergeten dat ik de zonnebrand na vorige zomer heb weggegooid. En zonder bescherming lijkt mij dat geen goed idee met mijn rossige huid.