Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Hier gister gelukkig buiten de massa enting gehad. Assistente netjes met mondkapje en aardig ver bij me vandaan. Er wel zoals gebruikelijk flink last van.zowel arm als klachten.
Ik heb nog steeds het idee dat er ergens een missende factor is kwa besmettingen. Je hoort toch steeds meer van mensen die nagenoeg nergens komen, heel voorzichtig zijn maar toch besmet raken. Of een besmet persoon die verrassend veel mensen ziek maakt ondanks veel voorzorgsmaatregelen voordat de besmetting bekend werd.
Popstra schreef:moonsparkle schreef:Vind het wel zorgelijk dat ik lees op teletekst dat positief geteste zorg medewerkers soms dan toch doorwerken. Er is natuurlijk ook een tekort aan zorg personeel en er staat dat zo iemand dat vooral alleen werkt en ook alleen als diegene dat wil, maar dat kan ik me dan in de zorg bijna niet voorstellen
Ik fronste mijn wenkbrouwen ook toen dit gister op tv verteld werd. Ik vind het een rare zaak.
Weer iets om ernstig in twijfel te trekken. Zorg word verleend aan ouderen en zwakkeren. Die zijn bevattelijker dan wie ook. Snap daar geen hout van. Ook niet als ze mensen te kort zouden komen.
Ik kreeg gister overigens de griepprik. De assistent die mij prikte had geen enkele bescherming om en aan. Ik weet niet meer wat ik er allemaal van moet vinden hoor..
Popstra schreef:moonsparkle schreef:Vind het wel zorgelijk dat ik lees op teletekst dat positief geteste zorg medewerkers soms dan toch doorwerken. Er is natuurlijk ook een tekort aan zorg personeel en er staat dat zo iemand dat vooral alleen werkt en ook alleen als diegene dat wil, maar dat kan ik me dan in de zorg bijna niet voorstellen
Ik fronste mijn wenkbrouwen ook toen dit gister op tv verteld werd. Ik vind het een rare zaak.
Weer iets om ernstig in twijfel te trekken. Zorg word verleend aan ouderen en zwakkeren. Die zijn bevattelijker dan wie ook. Snap daar geen hout van. Ook niet als ze mensen te kort zouden komen.
Ik kreeg gister overigens de griepprik. De assistent die mij prikte had geen enkele bescherming om en aan. Ik weet niet meer wat ik er allemaal van moet vinden hoor..
safina schreef:Popstra schreef:Ik fronste mijn wenkbrouwen ook toen dit gister op tv verteld werd. Ik vind het een rare zaak.
Als ik met corona op de cohort-afdeling ligt, heb ik liever dat iemand die ook corona heeft aan m'n zuurstofknop en infuuskraantje komt draaien dan dat helemaal niemand het doet omdat iedereen ziek thuis zit.
Ja, we vonden dat het allemaal een heel stuk losser kon deze zomer. Net of er geen corona was. Dit is het gevolg.
rien10 schreef:Een co2 metertje?
nynke55 schreef:Cer, jawel hoor. Of je het moet willen is een tweede, ik zie al hordes gillende mensen bij je weg rennen...