Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Om de app maak ik me nu minder druk dan de tijd die het nog gaat duren.
Het bedrijfsleven moet vanaf nu gaan nadenken hoe om te gaan met de 1,5 meter samenleving.
Daar wordt ik redelijk depressief van
Princess_ schreef:Neonlight schreef:Omdat de NOS deze fout in de liveblog heeft staan, 73 jaar en gediend in West-Duitsland tijdens de 2de wereldoorlog.
Edit, met link: https://nos.nl/liveblog/2329768-johnson ... r-44546429
Het is al aangepast. Staat nu "na de tweede wereldoorlog"
Marie_Anne schreef:PSvanLot schreef:
Ik ben benieuwd wat werkgevers etc daar van gaan zeggen als je uit voorzorg 2 weken thuis blijft.
Begrijp het wel, maar ik zie het nog niet helemaal voor me.
Dat wordt onderdeel van onze nieuwe werkelijkheid en de 1,5 meter samenleving misschien. Quarantaine.
Neonlight schreef:PSvanLot schreef:
waarom krijg je twijfels bij de NOS.
Omdat de NOS deze fout in de liveblog heeft staan, 73 jaar en gediend in West-Duitsland tijdens de 2de wereldoorlog.
Edit, met link: https://nos.nl/liveblog/2329768-johnson ... r-44546429
Cer schreef:Citaat:dat geloof ik niet
Nou dat werd wel een paar keer gezegd, en dat wordt ook wereldwijd af en toe al gedropt... dat dit nu toch echt wel een nieuwe werkelijkheid kan worden![]()
Wat zouden daar trouwens de nadelen van zijn? Gewoon, omdat filosoferen kan
PSvanLot schreef:Op de 1.5 meter afstand? Dan is het onder andere klaar met alle horeca/festivals in heel de wereld.
Cer schreef:PSvanLot schreef:Op de 1.5 meter afstand? Dan is het onder andere klaar met alle horeca/festivals in heel de wereld.
Denk je niet dat daar een mouw aan te passen is? Inderdaad meer ruimte misschien .. Niet meer alles tot aan de nok toe vullen, maar meer vakverdeling ofzo.. geen idee, maar er zal wellicht wat te verzinnen zijn..
van die plastic schermen op werkplekken, afschaffen van de kantoortuin![]()
Ja, ik zie wel een aantal voordelen
speurneusc schreef:soort van klamboo's boven iedereen hangen, niet van gaas maar van plastic en dan je eten zelf aanpakken die door de bediening aangeven worden door de naden
elnienjo schreef:NatasjavE schreef:Om de app maak ik me nu minder druk dan de tijd die het nog gaat duren.
Het bedrijfsleven moet vanaf nu gaan nadenken hoe om te gaan met de 1,5 meter samenleving.
Daar wordt ik redelijk depressief van
Meer ruimte om je tafeltje in een restaurant.
Niet meer opeen gepropt in theaters maar met ruime afstand van elkaar.
Het klinkt wel ideaal (al begrijp ik dat het er wel duurder door zal worden, maar dan wordt een uitje weer iets speciaals en geniet je er ook meer van als het niet zo druk is)
Cer schreef:PSvanLot schreef:Op de 1.5 meter afstand? Dan is het onder andere klaar met alle horeca/festivals in heel de wereld.
Denk je niet dat daar een mouw aan te passen is? Inderdaad meer ruimte misschien .. Niet meer alles tot aan de nok toe vullen, maar meer vakverdeling ofzo.. geen idee, maar er zal wellicht wat te verzinnen zijn..
van die plastic schermen op werkplekken, afschaffen van de kantoortuin![]()
Ja, ik zie wel een aantal voordelen
Berdien schreef:Natuurlijk mag je er over praten, waar zeg ik dat dat niet mag? Maar er is wel een verschil tussen erover praten en ongefundeerde uitspraken de wereld in slingeren. Juist daardoor krijg je hele bange mensen, terwijl dat op dit moment gewoon nog nergens voor nodig is. Want er is is nog niets concreet, daarnaast kijken er allerlei partijen en instanties mee. Denk aan de Autoriteit voor de persoonsgegevens, ook is de Tweede Kamer zeer kritisch. Er komt echt geen simpel doch akelig stalk-appje hoor, daarvoor heb ik wel voldoende vertrouwen in onze overheid én de controlerende instanties.
LadyMadonna schreef:elnienjo schreef:
Meer ruimte om je tafeltje in een restaurant.
Niet meer opeen gepropt in theaters maar met ruime afstand van elkaar.
Het klinkt wel ideaal (al begrijp ik dat het er wel duurder door zal worden, maar dan wordt een uitje weer iets speciaals en geniet je er ook meer van als het niet zo druk is)
En de beautybranche? Taxibranche? Rijscholen? Ik noem maar even wat...