Steeph schreef:Dat mijn huid gek doet. Kort jeuk op rare plekken. En mijn haar werkt niet mee dus ik twijfel of ik morgen vroeg zal douchen...
Gewoon lekker gaan douchen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnexUdith schreef:Aan al die domme mensen bij hart van Nederland die ze interviewen
U heeft het zwembadje toch opgezet ondanks dat ze zeggen doe zuinig met het water
Ja hoor ze zeggen het elk jaar maae komt nog net zoveel water uit die kraan als anders... En dan wel janken straks als mevrouw geen water meer uit de kraan kan krijgen.
MarlindeRooz schreef:AnnexUdith schreef:Aan al die domme mensen bij hart van Nederland die ze interviewen
U heeft het zwembadje toch opgezet ondanks dat ze zeggen doe zuinig met het water
Ja hoor ze zeggen het elk jaar maae komt nog net zoveel water uit die kraan als anders... En dan wel janken straks als mevrouw geen water meer uit de kraan kan krijgen.
Tip: boycot net als ik alles van RTL.
AnnexUdith schreef:En dat is dan AlLeMaAl De ScHuLt FaN rUtTeN!Aan al die domme mensen bij hart van Nederland die ze interviewen
Castilja schreef:Ik was ook aan het protesteren op de Dam en heb (geloof het of niet) best redelijk afstand kunnen houden! Mensen ook aangesproken als ze te dicht op me stonden en zelf opgelet. Letterlijk ie-de-reen had mondkapjes om.
Veulen84 schreef:Ik vind dat protesteren op de dam ook echt een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers en eigenlijk iedereen, die de afgelopen maanden zo hard hebben gewerkt om iedereen gezond te houden en te krijgen. Die mensen hebben gezorgd dat we allemaal meer kunnen nu. Al die mensen die afgelopen maanden zo veel hebben moeten inleveren.
Had dan iets ludieks bedacht ipv zo iets doms te gaan doen. Je hebt als mens zelf een verantwoording, iedereen op dat plein had kunnen zien dat het te druk was en zelf weg kunnen lopen. Maar blijkbaar moet het zo en laten we hopen dat we niet straks allemaal de prijs betalen voor een paar enorm domme mensen.
AnnexUdith schreef:Castilja schreef:Ik was ook aan het protesteren op de Dam en heb (geloof het of niet) best redelijk afstand kunnen houden! Mensen ook aangesproken als ze te dicht op me stonden en zelf opgelet. Letterlijk ie-de-reen had mondkapjes om.
Nu ben ik blij dat ik in het noorden woon maar nu hoorde ik dat er voor morgen een protest gepland staat in Groningen. Ze proberen goed te denken aan de medemens maar tegelijk doen ze dat nu ook even niet.
Castilja schreef:LeStrange, als je denkt dat racisme alleen in Amerika bestaat en je 'niet begrijpt waarom we daar in Nederland tegen protesteren' vraag ik me echt af onder welke steen je geleefd hebt![]()
Anyway. Ik ben net wakker geschrokken van een enorme knal, wist meteen dat er iets niet goed zat maar kon niets zien. Blijkt via even Googelen om een plofkraak te gaan in de straat.