Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:09

Steeph schreef:
Dat mijn huid gek doet. Kort jeuk op rare plekken. En mijn haar werkt niet mee dus ik twijfel of ik morgen vroeg zal douchen...

Gewoon lekker gaan douchen :D

Castilja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:33

Dat ik zo getriggered raak door gedrag van een bepaald persoon dat ik er de hele tijd geïrriteerd over blijf. Ben het er niet mee eens dat ik mijn humeur zo door haar kan laten beïnvloeden maar krijg het niet gestopt :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:38

Duizenden mensen die niet begrijpen dat demonstreren ook met gepaste afstand kan. Een dikke middelvinger naar de zorg en samenleving dit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:49

Aan al die domme mensen bij hart van Nederland die ze interviewen

U heeft het zwembadje toch opgezet ondanks dat ze zeggen doe zuinig met het water

Ja hoor ze zeggen het elk jaar maae komt nog net zoveel water uit die kraan als anders... En dan wel janken straks als mevrouw geen water meer uit de kraan kan krijgen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:53

AnnexUdith schreef:

U heeft het zwembadje toch opgezet ondanks dat ze zeggen doe zuinig met het water

Ja hoor ze zeggen het elk jaar maae komt nog net zoveel water uit die kraan als anders... En dan wel janken straks als mevrouw geen water meer uit de kraan kan krijgen.

Tip: boycot net als ik alles van RTL. _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:55

MarlindeRooz schreef:
AnnexUdith schreef:

Tip: boycot net als ik alles van RTL. _O-

Hart van NL is sbs 6 :')

Maar verder ben ik het met je eens.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:56

Ik kijk gewoon helemaal geen nieuws meer. Gewoon influencers volgen en je bent altijd op de hoogte :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:57

AnnexUdith schreef:

En dat is dan AlLeMaAl De ScHuLt FaN rUtTeN! -:(- :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:58

Ik houd het liever bij neutrale nieuwssites en het lokale nieuws. :+

@Mkango nee joh van de 5g

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:59

Ik was ook aan het protesteren op de Dam en heb (geloof het of niet) best redelijk afstand kunnen houden! Mensen ook aangesproken als ze te dicht op me stonden en zelf opgelet. Letterlijk ie-de-reen had mondkapjes om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 23:01

Ik wil een wit LeMieux dekje. Maar het zal of heel lang duren voordat m'n pony en ik een wedstrijdje gaan rijden. Dus waarschijnlijk zal ik hem de eerste maanden toch niet gebruiken.

Maar ik erger me eraan dat ik hem alsnog wil. Moet me zo erg inhouden. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 23:18

Castilja schreef:
Ik was ook aan het protesteren op de Dam en heb (geloof het of niet) best redelijk afstand kunnen houden! Mensen ook aangesproken als ze te dicht op me stonden en zelf opgelet. Letterlijk ie-de-reen had mondkapjes om.

Ik snap hoor dat er geprotesteerd wordt iedereen heeft daar ook gewoon recht op. Maar waar ik dan van baal is dat ik al 12 weken de cliënten op mijn stage te beschermen en niet ziek probeer te maken en er dan zoveel mensen op de Dam stonden vind ik gewoon enorm dom.... Iedereen bedoeld het goed maar in mijn ogen is het nu gewoon even niet goed er hoeft maar 1 iemand tussen te staan die corona heeft en we zijn weer van voor af aan.

Nu is er op mijn stage gelukkig nog niemand ziek geworden en maken we het er het beste van maar het kost veel meer energie omdat iedereen de gehele dag thuis is. Zelf ben ik na een dienst echt behoorlijk moe maar voldaan omdat er gelukkig nog niemand ziek is geworden en ik ze weer een leuke dag heb kunnen aanbieden en de zorg die ze zo hard nodig zijn.

Nu ben ik blij dat ik in het noorden woon maar nu hoorde ik dat er voor morgen een protest gepland staat in Groningen. Ze proberen goed te denken aan de medemens maar tegelijk doen ze dat nu ook even niet.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 23:24

Ik vind dat protesteren op de dam ook echt een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers en eigenlijk iedereen, die de afgelopen maanden zo hard hebben gewerkt om iedereen gezond te houden en te krijgen. Die mensen hebben gezorgd dat we allemaal meer kunnen nu. Al die mensen die afgelopen maanden zo veel hebben moeten inleveren.

Had dan iets ludieks bedacht ipv zo iets doms te gaan doen. Je hebt als mens zelf een verantwoording, iedereen op dat plein had kunnen zien dat het te druk was en zelf weg kunnen lopen. Maar blijkbaar moet het zo en laten we hopen dat we niet straks allemaal de prijs betalen voor een paar enorm domme mensen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 23:38

Waarvoor werd er geprotesteerd?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 23:44

poes schreef:
Waarvoor werd er geprotesteerd?

Protest tegen rasisme waaronder het gebeuren wat nu in Amerika aan de gang is de dood van George floyd door politiegeweld waren ongeveer 5000 man aanwezig

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 23:45

Ha ok. Hier in België precies nog niet zo levendig.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 23:53

Veulen84 schreef:
Ik vind dat protesteren op de dam ook echt een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers en eigenlijk iedereen, die de afgelopen maanden zo hard hebben gewerkt om iedereen gezond te houden en te krijgen. Die mensen hebben gezorgd dat we allemaal meer kunnen nu. Al die mensen die afgelopen maanden zo veel hebben moeten inleveren.

Had dan iets ludieks bedacht ipv zo iets doms te gaan doen. Je hebt als mens zelf een verantwoording, iedereen op dat plein had kunnen zien dat het te druk was en zelf weg kunnen lopen. Maar blijkbaar moet het zo en laten we hopen dat we niet straks allemaal de prijs betalen voor een paar enorm domme mensen.

Eerst steunde ik het idee wel, maar hoe meer ik erover nadenk hoe erger ik het vind.

Maandenlang moeten we ons krampachtig aan allerlei regeltjes houden. En ik en veel van de mensen die ik persoonlijk ken deden dat ook. En doen dat nog steeds. Altijd netjes handschoenen dragen op werk, 1.5 meter afstand houden. Het opnemen tegen klanten die zich niet aan de meest simpele regels willen houden. Ik heb al sinds halverwege maart niemand van mijn vrienden gezien.

En dan wordt er nu door 5000 man geprotesteerd. Op een vol plein. Die gaan nu naar huis, steken hun ouders aan, die vervolgens weer anderen aansteken.

Maandenlang houd je je aan regels en dan gooi je het op deze manier weg? Ik snap 100% dat de mensen in Amerika protesteren, maar waarom gaan wij levens van mensen wagen om een situatie die zich voor heeft gedaan aan de andere kant van de wereld?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 23:55

Maar wat haalt zo,n protest in NL nu uit? Denken jullie/ze nu echt dat er in Amerika iets veranderd als er mensen in NL gaan protesteren?! Men, de gemiddelde Amerikaan weet niet eens waar NL ligt!

Maar wel lekker met zijn allen samenscholen in een schijnveiligheid want zoveel helpen mondkapjes niet.

Daar erger ik me aan. Ga me nu alvast bedenken hoe ik dit de mensen in het verpleeghuis ga uitleggen. Ja, ook zij kijken het nieuws en lezen kranten. En ik weet nu al wat de meest gestelden vragen gaan zijn: als er zoveel mensen bijelkaar komen, waarom mag mijn kind dan niet op bezoek komen? Dan doen ze toch een mondkapje voor en gaan we naar buiten?

Waarom mogen er zoveel mensen bijelkaar komen maar mag ik niet eens buiten een luchtje scheppen? En als ik een mondkapje opdoe, mag het dan wel?

*Hoofdschuddende smylie*

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 00:42

Dat ik gestoken ben door iets, er schijnbaar allergisch voor ben en nu een bult ter grote van een f*cking biljartbal op mijn scheen heb en daardoor geen gevoel meer in mijn voet.. :*

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 04:46

LeStrange, als je denkt dat racisme alleen in Amerika bestaat en je 'niet begrijpt waarom we daar in Nederland tegen protesteren' vraag ik me echt af onder welke steen je geleefd hebt -O-

Anyway. Ik ben net wakker geschrokken van een enorme knal, wist meteen dat er iets niet goed zat maar kon niets zien. Blijkt via even Googelen om een plofkraak te gaan in de straat. :\

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 06:34

AnnexUdith schreef:
Castilja schreef:

Nu ben ik blij dat ik in het noorden woon maar nu hoorde ik dat er voor morgen een protest gepland staat in Groningen. Ze proberen goed te denken aan de medemens maar tegelijk doen ze dat nu ook even niet.

Ze geven aan vakken te hebben etc. De anti lockdown demonstratie verliep hier ook op afstand dus ik heb er vertrouwen in.

Mijn ergernis is ver voor de wekker wakker met pijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 07:22

Dat mijn hamster mij vannacht wakker heeft gehouden. Heel lief dat je wil laten weten dat jij je koekje zo lekker vind dat je hem aaaaaltijd bij je wil hebben. Ook in je looprad wanneer je rent. :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 07:42

Castilja schreef:
LeStrange, als je denkt dat racisme alleen in Amerika bestaat en je 'niet begrijpt waarom we daar in Nederland tegen protesteren' vraag ik me echt af onder welke steen je geleefd hebt -O-

Anyway. Ik ben net wakker geschrokken van een enorme knal, wist meteen dat er iets niet goed zat maar kon niets zien. Blijkt via even Googelen om een plofkraak te gaan in de straat. :

Echt waar haal je dat nou weer vandaan. Ik vind het knap dat zoveel mensen alleen maar lezen wat ze willen zien.

Ik zeg alleen dat deze situatie (Het vorige week vermoorden van een onschuldige zwarte man) zich niet heeft voor gedaan in Nederland. Tenzij iemand bewijs heeft dat dit vorige week ook in Nederland is gebeurd?

Ga lekker protesteren tegen racisme wanneer er geen pandemie heerst en wij ons niet al maanden aan regels moeten houden die ons leven ondersteboven gooit.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 08:08

Ik vind het ook niet het moment voor zo'n grootschalige protest. Het plunderen, vecht en in brand steken heeft helemaal niets te maken met wat er gebeurd is (in amerika) Mijn verdere mening over dit en o.a mijn ontplofte facebook houd ik voor me.

Ik ging vanochtend haast over mn nek toen er een hele pluk haar uit een prullenbak hing.....

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 08:57

Aan alle mensen op de dam.
Weken houdt iedereen zich aan de regels.
Mijn ouders die nu weer een beetje zelf boodschappen durven te doen, mn moeder haar therapie die weer langzaam wordt opgestart nu(ggz) en als die demonstratie het effect heeft waar ik voor vrees, ik mijn ouders weer de komende maanden niet kan zien omdat dat te risicovol is( ouders in risicogroep & ik werkend in een cruciaal beroep) mijn moeder haar therapie weer wordt stilgelegd en alles.
Kan hier echt wakker van liggen...