Verder is volgens mij een foto het best middel om te zien dat een bot stuk is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Als je ledemaat de verkeerde kant op draait is hij stuk
Verder is volgens mij een foto het best middel om te zien dat een bot stuk is.
Incroyable schreef:Waarom krijg ik zin in (vet/zoet) eten als ik gestrest ben?
Mizora schreef:Ik moest even een paar keer lezen - het is nu net of er staat dat er mensen zijn die mensen met stress opeten.Incroyable schreef:Waarom krijg ik zin in (vet/zoet) eten als ik gestrest ben?
Daar zijn allerlei theorieën over en waarschijnlijk is het een combinatie van factoren. Maar ik vind zelf degene die ook het stoppen met eten van juist andere mensen met stress ook verklaart het simpelste om uit te leggen.
Mensen die bij stress gaan eten, voelen de stress van de aankomende hongerwinter in de oertijd. Het is een voorbereiding op ontbering.
Mensen die bij stress gaan semi-vasten voelen de stress van de loerende sabeltandtijger in de oertijd. Het is een voorbereiding op rennen voor je leven.
Dat laatste is trouwens ook de reden dat je bij "plankenkoorts" (neem het breed) vaak meerdere malen naar het toilet moet en waarom paarden vaak poepen bij stress. Je hoeft namelijk niet de snelste te zijn, enkel sneller dan je buurman.
Mizora schreef:Incroyable schreef:Waarom krijg ik zin in (vet/zoet) eten als ik gestrest ben?
Daar zijn allerlei theorieën over en waarschijnlijk is het een combinatie van factoren. Maar ik vind zelf degene die ook het stoppen met eten van juist andere mensen met stress ook verklaart het simpelste om uit te leggen.
Mensen die bij stress gaan eten, voelen de stress van de aankomende hongerwinter in de oertijd. Het is een voorbereiding op ontbering.
Mensen die bij stress gaan semi-vasten voelen de stress van de loerende sabeltandtijger in de oertijd. Het is een voorbereiding op rennen voor je leven.
Dat laatste is trouwens ook de reden dat je bij "plankenkoorts" (neem het breed) vaak meerdere malen naar het toilet moet en waarom paarden vaak poepen bij stress. Je hoeft namelijk niet de snelste te zijn, enkel sneller dan je buurman.
Incroyable schreef:Mizora schreef:
Aha! Deze theorie heb ik niet eerder gehoord, maar klinkt aannemelijk. Interessant, bedankt!
Justme_Lisaa schreef:Bedankt voor jullie reactie. Misschien vinden jullie het een stomme vraag, maar vind het gewoon zo zonde van professionals hun tijd als ze nazaat m’n vinger moeten kijken haha. Maar dat moet ik misschien loslaten
culaccino schreef:Eens.Justme_Lisaa schreef:Bedankt voor jullie reactie. Misschien vinden jullie het een stomme vraag, maar vind het gewoon zo zonde van professionals hun tijd als ze nazaat m’n vinger moeten kijken haha. Maar dat moet ik misschien loslaten
Toch laten doen, hoor! Daar zijn ze voor, ook als je niet op sterven ligt. Straks is t wel een breukje en geneest het niet mooi. Beterschap!
gerlindie schreef:Waarom gaat één stam van mijn drakenbloedboom dood, en is er iets wat ik eraan kan doen?
Hij staat op een zonnig plekje, en ik geef hem één keer in de week water
[ [url=m/lJgxl3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MLOxkO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mkango schreef:culaccino schreef:Eens.Toch laten doen, hoor! Daar zijn ze voor, ook als je niet op sterven ligt. Straks is t wel een breukje en geneest het niet mooi. Beterschap!Onderschat ook niet hoeveel je je vingers gebruikt, dan is het echt niet prettig als het niet mooi geneest.
En om je gerust te stellen: ik heb van mijn vinger toen een foto laten maken omdat hij een dag later nog steeds gebogen stond en ik ging enkele uren later naar huis met een gaasje tussen m'n ringvinger (de gebroken vinger) en m'n middelvinger en twee stukjes tape eromheen dat er drie weken omheen moest.Dus maak je echt geen zorgen dat je om zoiets "kleins" naar het ziekenhuis gaat voor een foto, zelfs als blijkt dat hij niet gebroken is!