Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 16:34

Ik ben op zoek naar een leuk kitten. Eentje gevonden op MP maar verkoper zat er pas een dag op.
Toch gereageerd en na wat heen en weer gechat vroeg ik of ik vandaag of morgen langs kan komen. Was prima maar ze wilden wel aanbetaling om kitten vast te houden en vroegen om rek nr waar het vandaan komt.

Ik gezegd neem geld wel mee als ik langskom. Nee ze willen toch een aanbetaling want ze waren al vaker opgelicht en wilden zeker weten dat ik kitten wil.
Mijn haren staan al overeind inmiddels....
Ik weer terug gezonden: ik heb juist een ervaring dat ik geld stuurde maar nooit spullen heb gehad. Dus als ik vandaag of morgen langskom neem ik het geld mee. Via de bank is het er ook vandaag of morgen dus dat maakt dan weinig verschil.

Ben benieuwd of ik nog langs mag komen. Ik ga echt niks overmaken zonder kitten gezien te hebben.

Merlen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 16:45

Verstandig dat je het niet gedaan hebt cissy.Dit zijn inderdaad oplichters.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 16:49

cissy schreef:
Ik ben op zoek naar een leuk kitten. Eentje gevonden op MP maar verkoper zat er pas een dag op.
Toch gereageerd en na wat heen en weer gechat vroeg ik of ik vandaag of morgen langs kan komen. Was prima maar ze wilden wel aanbetaling om kitten vast te houden en vroegen om rek nr waar het vandaan komt.

Ik gezegd neem geld wel mee als ik langskom. Nee ze willen toch een aanbetaling want ze waren al vaker opgelicht en wilden zeker weten dat ik kitten wil.
Ik weer terug gezonden: ik heb juist een ervaring dat ik geld stuurde maar nooit spullen heb gehad. Dus als ik vandaag of morgen langskom neem ik het geld mee. Via de bank is het er ook vandaag of morgen dus dat maakt dan weinig verschil.

Ben benieuwd of ik nog langs mag komen. Ik ga echt niks overmaken zonder kitten gezien te hebben.

Niet doen. Er is geen kitten hoor.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 16:57

cissy schreef:

Dat klinkt echt als oplichters!

Als ik jou was zou ik even afwachten en dan bij het asiel gaan kijken. Daar komen ze straks weer bijna om in de kittens.
Landelijke asielen hebben er meer dan stedelijke asielen trouwens, bij die laatste moet je echt heel snel zijn

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 19:17

Ik weet het, straks in het voorjaar zijn er weer zat kittens. Mijn onderbuik zegt dat het niet klopt maar ik kijk hoe ver ik kom. Het kan ook meevallen en dat er echt kittens zijn. Of een broodfokker. Gelukkig heb ik enigszins gezond verstand dus ik wacht het af.

Nog even de chat gecheckt, mijn laatste berichtje is nog niet gelezen dus het zal wel niet meer vanavond worden ben ik bang ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 20:35

Idd gewoon even wachten op de eerste leuke asiel katjes. Dit klinkt niet ok

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 12:25

Ik heb ook nog wel een bijzondere. Ik heb damessandalen (soort birkenstocks) te koop staan en er reageerde een man op of ze ook voor mannen konden. Dus ik; ja denk het wel, tegenwoordig genderneutraal het helemaal he! :))

Maar ik hoorde niks meer dus een berichtje erachteraan gestuurd of hij nog geïnteresseerd was: "Ja maar alleen als hij zonder andere mensen erbij mocht passen".....

Nu loop ik misschien heel hard van stapel maar er ging wel ff een lichtje branden van een man met een damesschoenenfetish ofzo :')

Skajeks laat ik geen man(/vrouw/wie dan ook) alleen in een ruimte in mijn huis maar ik denk dat ik de sandalen maar mee doe met de rest van de kleding naar het Leger des Heils.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 12:28

Je kan aangeven dat je zelf wel bij het passen aanwezig wilt blijven, met schoenen passen lijkt me dat ook niet zo raar toch? Desnoods past hij ze in de wc ofzo :+

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 12:36

Shanna schreef:
Je kan aangeven dat je zelf wel bij het passen aanwezig wilt blijven, met schoenen passen lijkt me dat ook niet zo raar toch? Desnoods past hij ze in de wc ofzo :+

Nee maar hij wilde persé zonder mensen erbij passen. Door het hele gevoel dat het me geeft heb ik al zoiets van NEE :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 12:38

Dat je het überhaupt overweegt.. Wat een idioot.. Verwijs m lekker naar zalando met zijn gekke fetish :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 12:52

Hier iemand die iets op wilde halen. Dus afspraak gemaakt en adres gestuurd, stuurt ze net Oh oeps, het is verder dan ik dacht: woont ze in Groningen. Ik woon bij Arnhem.... :')

Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je een keer een pakket niet hebt gekregen en of ik mijn adres door wil sturen hoor... := :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 13:04

-:(-

Vorig jaar heb ik door hacking even met een geblokkeerd account gezeten op tweedehands.be, maar dit is nadien netjes opgelost. Nieuw account moeten aanmaken, heb denk ik toen nog wat spullen online gezet maar zonder succes en al tijdje niet meer ingelogd.

Wil graag kastopruiming doen (wat ongedragen jurkjes, ongedragen schoenen en wat dekjes) dus foto's gemaakt etc... kan ik niet meer inloggen. Wéér de melding "account geblokkeerd". Ik heb nergens op gereageerd, nergens op geboden, mijn nieuwe account met een geheel ander e-mailadres aangemaakt, geen doorklik-links aangeklikt in mails. Ik kan zelfs niet eens proberen om in te loggen met het nieuwe account, ik word linea recta steeds naar dat "blocked account"-scherm doorgestuurd.

Helpdesk maar weer eens ingeschakeld, maar blij word ik hier iig niet van.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 17:25

Ik zoek een paar snowboots voor mijn dochter in maat 35/36. Ik kom een adv tegen op 4km afstand, waarin een richtprijs van 15 euro staat.

Ik bied 15 euro, waarop ik een reactie krijg dat hij er minimaal 20 euro voor wil. Inmiddels is het 3 wkn verder en staat de adv er nog steeds...

Als je er 20 euro voor wilt hebben, dan zet je toch bieden vanaf of een vraagprijs van 20 euro.

Ik snap dat dus niet zo goed...

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 17:29

Nu ben ik ook een rare.. Ik zoek al even een skibroek voor mijn dochter. Wil ik er net eentje ophalen zegt ze; maar ik heb er toch al 2 en ik pas die zwarte van vorig jaar ook nog.

Ik heb toch maar afgezegd, al kostte hij maar 5 euro. En ik snap heel goed dat deze vrouw nu boos is

Ik twijfel of ik hem niet gewoon moet ophalen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 18:16

Mama3 schreef:
Nu ben ik ook een rare.. Ik zoek al even een skibroek voor mijn dochter. Wil ik er net eentje ophalen zegt ze; maar ik heb er toch al 2 en ik pas die zwarte van vorig jaar ook nog.

Ik heb toch maar afgezegd, al kostte hij maar 5 euro. En ik snap heel goed dat deze vrouw nu boos is

Ik twijfel of ik hem niet gewoon moet ophalen..

Ik snap het niet, waarom heb je het dan afgezegd en wat doet het er toe dat zij gezegd heeft dat ze er 2 heeft?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 18:22

Als ik het goed begrijp, zei dochter dat ze er 2 had. En dus hoeft er toch niet meer een skibroek te komen.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 19:38

Pff nou, ik heb na twee maanden de hulpmiddelen van mijn oma op marktplaats gezet omdat ze is overleden en alles is echt gloedjesnieuw. Rollator staat voor 150 euro omder de aankoopprijs tekoop, ookal is dat ding dus echt nooit gebruikt. Bieden vanaf is weer 50 euro minder, krijg ik een pb met een bod wat echt meer dan de helft onder de bieden vanaf prijs ligt. Ja nee, dat ding is echt nieuw. Heb nog niet gereageerd. :roll:

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 19:44

Ellen_ov schreef:
mijn vriend is opgelicht voor 135€...bij een account die al wel enkele jaren bestond. hij heeft het rekeningnummer later nog gegoogled en bleek een bekend nummer te zijn waar al meer mensen mee waren opgelicht. zonde zeg...

bij dit soort bedragen haal ik het wel op of evt de helft en bij aankomst andere helft. dat heb ik, ik geloof bij mijn sprenger beugels, ook gedaan. 2e hands nog steeds best een bedrag.

Mijn vaders account is gehacked, hoe geen idee, maar iemand was er goed bezig om mensen er mee op te lichten. Het account is nu gedeleted. Helaas zegt jaren actief dus ook niks, je kunt maar zo met een gehacked account te maken hebben.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 19:48

Sanet schreef:
Als ik het goed begrijp, zei dochter dat ze er 2 had. En dus hoeft er toch niet meer een skibroek te komen.

Klopt helemaal. Ik wilde nog een reserve broek kopen. Een mooie gezien, afgesproken en op het moment dat ik hem wilde ophalen zei mijn dochter; mam ik heb er al 2, en misschien pas ik die van vorig jaar in nl ook nog wel. We hebben meer ski broeken in huis dan ik dacht en 4 broeken op 6 dagen skiën is voor een 12 jarige wel wat overdreven veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:09

Mama3 schreef:
Sanet schreef:

Klopt helemaal. Ik wilde nog een reserve broek kopen. Een mooie gezien, afgesproken en op het moment dat ik hem wilde ophalen zei mijn dochter; mam ik heb er al 2, en misschien pas ik die van vorig jaar in nl ook nog wel. We hebben meer ski broeken in huis dan ik dacht en 4 broeken op 6 dagen skiën is voor een 12 jarige wel wat overdreven veel.

Ah zo :)* dan zou ik er ook geen broek bij halen idd.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:32

cissy schreef:
Nog even de chat gecheckt, mijn laatste berichtje is nog niet gelezen dus het zal wel niet meer vanavond worden ben ik bang ;)

Mijn berichtjes zijn wel gelezen maar geen antwoord. Inmiddels is het nu zondag 19.30 dus vandaag zal ook geen bezoekje meer kunnen. Ga toch nog berichtje sturen dat ik het jammer vind dat ze niet meer reageren.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:39

lotthje schreef:
Pff nou, ik heb na twee maanden de hulpmiddelen van mijn oma op marktplaats gezet omdat ze is overleden en alles is echt gloedjesnieuw. Rollator staat voor 150 euro omder de aankoopprijs tekoop, ookal is dat ding dus echt nooit gebruikt. Bieden vanaf is weer 50 euro minder, krijg ik een pb met een bod wat echt meer dan de helft onder de bieden vanaf prijs ligt. Ja nee, dat ding is echt nieuw. Heb nog niet gereageerd. :roll:

Daar liep ook tegenaan toen mijn vader overleed, ik zit nu te dubben of ik hem via de weggeefhoek weg doe of dat ik hem schenk aan een verzorgingshuis hier in de buurt. Maar ik zit ook gewoon in een uithoek waar dingen slecht verkopen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 21:12

Zo'n verzorgingstehuis doet daar niets mee. Die hebben ladingen van die dingen in de kelder staan van bewoners die overleden zijn en waarvan de familie het geschonken heeft.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 21:34

Vjestagirl schreef:
Zo'n verzorgingstehuis doet daar niets mee. Die hebben ladingen van die dingen in de kelder staan van bewoners die overleden zijn en waarvan de familie het geschonken heeft.

Bij mijn vader in het huis niet, er was ook altijd een tekort aan leenrolstoelen.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 22:14

Een mooie nieuwe rollator word zeker wel op prijs gesteld maar inderdaad de kelders staan vol met afgeschreven rollatoren. Die dingen zijn nog verbazingwekkend duur indien je ze nieuw wilt kopen :j