Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:Ik ben op zoek naar een leuk kitten. Eentje gevonden op MP maar verkoper zat er pas een dag op.
Toch gereageerd en na wat heen en weer gechat vroeg ik of ik vandaag of morgen langs kan komen. Was prima maar ze wilden wel aanbetaling om kitten vast te houden en vroegen om rek nr waar het vandaan komt.
Ik gezegd neem geld wel mee als ik langskom. Nee ze willen toch een aanbetaling want ze waren al vaker opgelicht en wilden zeker weten dat ik kitten wil.
Mijn haren staan al overeind inmiddels....
Ik weer terug gezonden: ik heb juist een ervaring dat ik geld stuurde maar nooit spullen heb gehad. Dus als ik vandaag of morgen langskom neem ik het geld mee. Via de bank is het er ook vandaag of morgen dus dat maakt dan weinig verschil.
Ben benieuwd of ik nog langs mag komen. Ik ga echt niks overmaken zonder kitten gezien te hebben.
cissy schreef:Ik ben op zoek naar een leuk kitten. Eentje gevonden op MP maar verkoper zat er pas een dag op.
Toch gereageerd en na wat heen en weer gechat vroeg ik of ik vandaag of morgen langs kan komen. Was prima maar ze wilden wel aanbetaling om kitten vast te houden en vroegen om rek nr waar het vandaan komt.
Ik gezegd neem geld wel mee als ik langskom. Nee ze willen toch een aanbetaling want ze waren al vaker opgelicht en wilden zeker weten dat ik kitten wil.
Mijn haren staan al overeind inmiddels....
Ik weer terug gezonden: ik heb juist een ervaring dat ik geld stuurde maar nooit spullen heb gehad. Dus als ik vandaag of morgen langskom neem ik het geld mee. Via de bank is het er ook vandaag of morgen dus dat maakt dan weinig verschil.
Ben benieuwd of ik nog langs mag komen. Ik ga echt niks overmaken zonder kitten gezien te hebben.
Mama3 schreef:Nu ben ik ook een rare.. Ik zoek al even een skibroek voor mijn dochter. Wil ik er net eentje ophalen zegt ze; maar ik heb er toch al 2 en ik pas die zwarte van vorig jaar ook nog.
Ik heb toch maar afgezegd, al kostte hij maar 5 euro. En ik snap heel goed dat deze vrouw nu boos is
Ik twijfel of ik hem niet gewoon moet ophalen..
Ellen_ov schreef:mijn vriend is opgelicht voor 135€...bij een account die al wel enkele jaren bestond. hij heeft het rekeningnummer later nog gegoogled en bleek een bekend nummer te zijn waar al meer mensen mee waren opgelicht. zonde zeg...
bij dit soort bedragen haal ik het wel op of evt de helft en bij aankomst andere helft. dat heb ik, ik geloof bij mijn sprenger beugels, ook gedaan. 2e hands nog steeds best een bedrag.
Sanet schreef:Als ik het goed begrijp, zei dochter dat ze er 2 had. En dus hoeft er toch niet meer een skibroek te komen.
Mama3 schreef:Sanet schreef:Als ik het goed begrijp, zei dochter dat ze er 2 had. En dus hoeft er toch niet meer een skibroek te komen.
Klopt helemaal. Ik wilde nog een reserve broek kopen. Een mooie gezien, afgesproken en op het moment dat ik hem wilde ophalen zei mijn dochter; mam ik heb er al 2, en misschien pas ik die van vorig jaar in nl ook nog wel. We hebben meer ski broeken in huis dan ik dacht en 4 broeken op 6 dagen skiën is voor een 12 jarige wel wat overdreven veel.
cissy schreef:Nog even de chat gecheckt, mijn laatste berichtje is nog niet gelezen dus het zal wel niet meer vanavond worden ben ik bang
lotthje schreef:Pff nou, ik heb na twee maanden de hulpmiddelen van mijn oma op marktplaats gezet omdat ze is overleden en alles is echt gloedjesnieuw. Rollator staat voor 150 euro omder de aankoopprijs tekoop, ookal is dat ding dus echt nooit gebruikt. Bieden vanaf is weer 50 euro minder, krijg ik een pb met een bod wat echt meer dan de helft onder de bieden vanaf prijs ligt. Ja nee, dat ding is echt nieuw. Heb nog niet gereageerd.