Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:19

Ik kijk regelmatig het programma Catfish. Dus ik heb mijn date van te voren wel gegoogled. Ook grapjes over gemaakt tijdens de date, dat ik bang was dat hij mij in stukken zou zagen in de bosjes. :')

Resistance, ik ken die onzekerheid wel. Zelf moet ik mijzelf soms ook even tot orde roepen. Gewoon rustig afwachten is vaak het beste. Tof dat je hem mee gevraagd hebt :). En als hij niet mee gaat ook niet erg toch, volgende keer beter!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:20

janderegelaa schreef:
Resistance schreef:
Dankjulliewel voor advies! :)

Ik heb het gevraagd. Ik heb er bijgezegd dat hij daar niet als enige 26-jarige met allemaal 19-jarigen zou zitten aangezien twee van mijn vriendinnen ook een vriend van 25 en 26 hebben. Ook heb ik gezegd dat als hij niet wil hij het gewoon eerlijk moet zeggen en dat dat geen probleem is.

Zijn antwoord:

"Klinkt gezellig, ik laat het weten"
En dat hij het heus wel zou zeggen als hij niet wilde.

Positief of negatief? :)

Als man zijnde...negatief.

Nou ja, ook als vrouw zijnde vind ik dat positief.
Als iemand 'het nog wel laat weten' is hij kennelijk niet zo enthousiast.

petitparis

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:30

@resistance: zonder hem te kennen kan dat antwoord zowel positief als negatief zijn.
Mijn vriend moest in het begin weken nadenken of hij mee wilde/durfde naar al mijn "sociale verplichtingen", want aan zijn agenda kon het niet liggen... je kan je er druk in maken of het rustig afwachten

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:57

Resistance, kleine tip: let op de manier waarop je dingen brengt zodat je jouw twijfel niet naar hem overbrengt. Je legt negatieve gevoelens in de afspraak met vriendinnen door hem alvast al jouw twijfels of hij wel mee wilt en oplossingen te vertellen. Je dekt het te veel in. "Ik ga met vriendinnen en hun vriendjes afspreken, zou het leuk vinden als je meegaat" volstaat, en dan kan hij daar zelf over nadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:19

janderegelaa schreef:
Emmaa_ schreef:
Als ik niet zeker weet hoe m'n agenda eruit ziet laat ik het iig gelijk weten en niet later. Maar ik ken hem verder niet dus ga er niet over oordelen.

Heb jij nou een BH als profielfoto _O-

Ja :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:21

Relaxed schreef:
Het is toch juist heel goed dat Resistance het weer probeert? Is toch hetzelfde als van een paard vallen, beter stap je zsm er weer op om het vertrouwen te houden. Je kunt moeilijk een leven lang alleen blijven omdat er ooit iemand was die je een trauma heeft bezorgd.. Icm een psycholoog moet het toch weer goedkomen dan :j

Mwah. Gedeeltelijk mee eens maar gedeeltelijk ook niet. Een paard ondervindt geen 'last' van jouw trauma's, terwijl een ander mens dat wel doet. Ik weet dat ik op dit moment niet op de mentale plek ben voor een relatie dus ik probeer het ook gewoon niet, omdat ik een ander niet lastig wil vallen met mijn problemen. Ik heb een keer aan de ontvangende kant van die problemen gestaan en het is echt pittig als iemand zo met zichzelf zit en jij daar constant maar 'de dupe' van moet zijn. Dat is geen oordeel naar Resistance verder hoor, maar ik vind het wat makkelijk gezegd dat je het zo maar weer moet gaan proberen en dat de emoties van de tegenpartij niet uitmaken. Het is enorm vervelend als je zelf onzeker bent, maar het is ook vervelend als je iemand date die onzeker is en het lijkt alsof je niet genoeg kan doen om iemand een goed gevoel te geven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:28

Gelukkig heeft de tegenpartij ook een keuze. Ik had in mijn relatie ook de keuze om weg te gaan toen het zwaar was voor mij. Heb dit door gezet en heb daardoor heel veel geleerd en al heel snel een "diepgaande" relatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:38

Hij heeft inmiddels gezegd dat hij denkt dat hij wel kan! :) Hij wist even niet meer of hij moest oppassen aangezien hij geen agenda heeft. Kortom, onzekerheid voor niets. :')

Maar jullie hebben gelijk, hoor. Ik zit er vooral heel erg mezelf mee in de weg. Ik maak van niets iets, en zie echt dingen die er niet zijn. Daar ben ik me dan bewust van, maar vervolgens ga ik me er toch over opvreten. Tot het moment dat ik niet meer weet wat ik moet doen en alleen maar meer het gevoel krijg dat ik mensen in de weg zit enzo. Ook kan ik me dan nergens meer op concentreren...

Ik ga hiervoor sinds kort naar de psycholoog. Het werd namelijk echt te erg. :j

Overigens belast ik hem hier niet mee. Hij weet het, maar als ik zo'n "bui" heb hou ik me echt in om dat niet aan hem te laten merken en hem erin meetrek. Dit is mijn probleem, en alleen ik kan hier iets aan doen.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:44

Ik ken het wel heel erg resistance, ik heb vanwege een ander "trauma" ook een tijd bij een seksuoloog en psycholoog gelopen. Ik had in die tijd nog wel een vaste relatie dus het was wel anders . Ik denk ook dat de beste oplossing voor iedereen anders is, als ik nu nog veel last van mijn probleem zou hebben, zou ik geen relatie willen. Dit is natuurlijk voor iedereen anders,maar ik wil niet iemand onnodig met mijn problemen opzadelen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 01:34

Ik begin zo moe te worden van tinder hier, echt maar 1 op de 30 a 40 personen die ik tegen kom, woont in nederland -O- en die vind ik natuurlijk ook niet allemaal leuk dus ik kom gewoon echt zelden iemand tegen -O-

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:42

Ik kwam mijn eerste Tinderdate ( die zo leuk was.. ) tegen in de sportschool... En omdat ik een amoebe ben hebben we gisteren weer gedate :')

Mooie discussie over de whatsappverklaring, laat zien hoe wisselend iedereen denkt :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:44

hahaha. Was het wel leuk?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:45

Ja heel erg leuk :(

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:46

Waarom dat gezichtje er dan bij?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:30

Omdat het toen gestopt is omdat hij mij niet leuk genoeg vond :') . Hij heeft nu gekookt en wil de volgende keer naar de bios.

Mannen, die weten echt niet wat ze willen hoor :+

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:40

Haha oke, nou ja zo lang jij het wel weet is het niet erg toch?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:32

Nou ik vind het wel erg als ik iemand heel leuk vind en het is niet wederzijds. :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:34

Ik ben sinds paar dagen er maar mee begonnen...
Nu 3 maand vrijgezel, moest er eerst helemaal niks van hebben.. Maar toch langzaam maar gaan kijken of ik een maatje voor het leven kan vinden ;)

Nu wel contact met 1 jongen, is ook al 1x bij mij geweest... Op de 2e dag dat ik Tinder had haha! Maar heb het idee dat het voor hem voor gewoon zo ff leuk is, maar niks verder wil. Maar we zullen zien! Contact zo is in ieder geval wel leuk, dus hebben we weer wat afleiding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:35

MarlindeRooz schreef:
Gelukkig heeft de tegenpartij ook een keuze. Ik had in mijn relatie ook de keuze om weg te gaan toen het zwaar was voor mij. Heb dit door gezet en heb daardoor heel veel geleerd en al heel snel een "diepgaande" relatie.

Ja, maar dat is ook niet altijd makkelijk. De tegenpartij is er hoogst waarschijnlijk ook niet op uit om iemand te kwetsen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:47

@ Danielle: ik was 3j vrijgezel en heb welgeteld binnen de 24u op Tinder een "date" gehad en die is "gebleven". Dus wie weet :) Alvast veel succes en voroal veel plezier.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:52

Ah dat is pas een mooi verhaal ;) Zoiets zoek ik dus ook hahah!

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 12:31

petitparis schreef:
@ Danielle: ik was 3j vrijgezel en heb welgeteld binnen de 24u op Tinder een "date" gehad en die is "gebleven". Dus wie weet :) Alvast veel succes en voroal veel plezier.

Blijft een goede om de moed er in te houden _O-
Zelf inmiddels al 2.5 jaar tinder downloaden, verwijderen, downloaden, verwijderen... :')
Op dit moment even tinderloos, genoeg drama in mijn leven voor nu.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:24

xAlice schreef:
Zelf inmiddels al 2.5 jaar tinder downloaden, verwijderen, downloaden, verwijderen... :')

_O- _O- Goh...Doe ik noooit.. O:)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:27

Je kunt het dan ook gewoon niet meer gebruiken :Y)

2maal kwam er een dame tussen door.. Terwijl mijn voorkeur en instellingen daar niet op geselecteerd zijn :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:29

Bij mij ook!! En ze kwam zelfs 2 keer terug, dezelfde!?? Beetje raar :')