Resistance, ik ken die onzekerheid wel. Zelf moet ik mijzelf soms ook even tot orde roepen. Gewoon rustig afwachten is vaak het beste. Tof dat je hem mee gevraagd hebt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Resistance schreef:Dankjulliewel voor advies!
Ik heb het gevraagd. Ik heb er bijgezegd dat hij daar niet als enige 26-jarige met allemaal 19-jarigen zou zitten aangezien twee van mijn vriendinnen ook een vriend van 25 en 26 hebben. Ook heb ik gezegd dat als hij niet wil hij het gewoon eerlijk moet zeggen en dat dat geen probleem is.
Zijn antwoord:
"Klinkt gezellig, ik laat het weten"
En dat hij het heus wel zou zeggen als hij niet wilde.
Positief of negatief?
Als man zijnde...negatief.
Relaxed schreef:Het is toch juist heel goed dat Resistance het weer probeert? Is toch hetzelfde als van een paard vallen, beter stap je zsm er weer op om het vertrouwen te houden. Je kunt moeilijk een leven lang alleen blijven omdat er ooit iemand was die je een trauma heeft bezorgd.. Icm een psycholoog moet het toch weer goedkomen dan
MarlindeRooz schreef:Gelukkig heeft de tegenpartij ook een keuze. Ik had in mijn relatie ook de keuze om weg te gaan toen het zwaar was voor mij. Heb dit door gezet en heb daardoor heel veel geleerd en al heel snel een "diepgaande" relatie.
petitparis schreef:@ Danielle: ik was 3j vrijgezel en heb welgeteld binnen de 24u op Tinder een "date" gehad en die is "gebleven". Dus wie weetAlvast veel succes en voroal veel plezier.