Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:01

Maar ben jij ook curved dan? :P

Ik heb zelf hetzelfde figuur als emma alleen dan wat minder, maar dus hele smalle taille en dikke kont + bovenbenen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:17

Het complete 'pakket' van de Curve lijn past me niet Marlinde. Zelfs de slight curve, dus voor mensen die slight curves hebben(wat je van mij denkt?), past me niet goed. Mijn heupen zijn niet in verhouding tot mijn been dikte en mijn kuitjes zijn echt kuit-jes. Maar als je alleen naar mijn benen kijkt zit daar wel vorm in. En verder heb ik indd geen grote tieten, maar wel een erg smalle taille, waardoor ook high waisted vaak 1 grote grap is. Échte jeans kan ik niet aan, 90% elastaan aub :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:19

Broeken in mijn maat daar kan altijd een vuist tussen bij de taille, dus ik heb altijd een riem om. :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:20

Daarvoor heb ik een moeder, mijn broeken worden nog steeds ingenomen als ik er om vraag <3 :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:24

Wat je van boven hebt wil ook niet per se iets zeggen over je heupen en billen, ik heb nauwelijks borsten maar wel redelijke heupen en billen, ook demi curve. :j

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:37

Ik heb sinds dat ik afgevallen ben een stuk minder kont en borsten, maar wel brede heupen. Had het liever anders _-:(

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:42

elkee schreef:
Hoe duur is die Curve ID ? Lijkt me best prijzig, aangezien die wordt aangemeten? En is die high waist of normal/low?

Je hebt beide. Ik heb een high waist, de rest is normaal.
Prijzen verschillen, van 120 euro naar 60 euro in de outlet.
Ik koop ze zelf altijd in de outlet in roermond, daar zijn ze iets vriendelijker geprijst

Beukenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:10

Mag ik hier ook meekletsen?
Ben nogal verslaafd aan kleding kopen. :+

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:32

Ik ga ook eens kijken voor die broeken :)
Heb nu meestal jeggings, broeken passen echt nooit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:34

Gaan die curve ID's lang mee, of moet je beetje opletten wat je ermee doet? Niet dat ik er survivaltochten mee ga doen of mee ga paardrijden ofzo, maar ze moeten wel tegen een stootje en regelmatig wassen kunnen. Lijkt me dan wel interessant om daar eens voor te kijken, ook al is de prijs niet de goedkoopste.

Omdat ik weg moest was het vandaag donkerblauwe ruime bloes met 3kwarts mouwtje, blazer in zelfde kleur, lichtblauwe fijne sjaal, donkere skinny en zwarte enkellaarsjes met hak. Intussen thuis en gelijk mijn minion-huispak aangetrokken, sloffen aan en haar in een knot :+ En de kat op schoot :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:52

Nee, die curve's id gaan niet lang mee (vind ik). Wassen is echt de hel voor je jeans en dat heb ik dus ook veel te veel gedaan met die van mij, ziet er niet meer uit. :n Wil binnenkort er eentje bij halen en die ga ik dan niet zo vaak wassen.

Overigens moet je ook geluk hebben met je jeans, mijn stiefmoeder en ik hebben exact dezelfde (zij alleen een maat of 4 groter :+ ) en zij draagt hem heel vaak en die is nog steeds best mooi, mijne is al helemaal doorgesleten bij de bovenbenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:58

Ow wel minder voor die prijs. Ik draag nu vaak lage taille omdat ik anders (zoals nog dames) een vuist er nog tussen kan steken, en met riem frommelt alles vaak bij elkaar. Toont niet zo netjes. Maar zo'n lage taille is ook niet altijd vrolijk als je gaat zitten en je broek zakt een stukje af :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 23:12

Heb altijd hemdjes in mijn broek, dus bij mij zie je niet zoveel als mijn broek afzakt. :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 23:16

Nou bij mij gaan ze wel lang mee hoor!
Mijn eerste had na een jaar (misschien wel langer) elke dag 11 km heen en terug naar school fietsen wel gaten bij mijn kruis ja maar dat vind ik niet meer dan normaal.
Natuurlijk had ik de broek niet elke dag aan maar wel vaak :P .

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 01:35

Brede heupen + smalle taille = Levi's Bold Curve!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:22

Nog even over Bershka: eigenlijk alles heeft een rare pasvorm voor mij, echt zonder stretch en veuuul te kort (tshirts). Echt jammer, want ik vind sommige kleding best wel leuk.

Zara is me eigenlijk altijd te duur, kom er voor de sale :+

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:28

Ik vind de zara ook een mooie winkel! Helaas ligt dat allemaal net boven mijn budget.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:30

Bij de bershka heb ik heel af en toe iets heel erg leuks, verder vind ik het niet zo

Zara kom ik idd ook niet zo vaak omdat t zo prijzig is :+

Voor de jongeren onder ons, krijgen jullie kleedgeld, en zo ja, hoeveel? Mag ook in pb :) mijn moeder wil namelijk kleedgeld gaan geven, en opzich vind ik het wel fijn dat je dan gewoon kan kopen als je een keer toevallig in de stad bent, maar ik heb geen idee wat een beetje de gemiddelde hoeveelheid is haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:33

Ik kreeg altijd 80 euro per maand, inclusief zakgeld en daar moest ik in feite alles van doen :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:36

Ik zie dat je 15 bent. Ik ben 19, dus niet 'zo' jong meer. Maar ik heb nooit kleedgeld gehad, ook geen zakgeld eigenlijk. Ik werk al vanaf mijn 12/13e en kon daardoor altijd al wel veel zelf betalen. Ik denk dat tot mijn 16e ongeveer mijn ouders wel mee betaalde aan de dingen die ik echt nodig had, zoals een nieuwe jas en schoenen. Ook kwam ze me nog wel eens tegemoet als ik wat gekocht had.

Ik had al een paard. Voor de rest moest ik zelf zorgen. Voor zo ver ik weet betaal ik eigenlijk de meeste dingen al wel een paar jaar zelf.

Maar anders 50,- per maand? Ik heb geen idee eigenlijk.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:37

Ik kreeg 130 euro per maand kleedgeld. Daar moest ik alles van kopen, behalve een winterjas ééns in de twee jaar. Kreeg daarnaast nog 25 euro zakgeld.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:42

Ik heb sinds mijn 14e eigenlijk altijd wel bij baantjes gehad, een winterjas of nieuw paar schoenen kreeg ik vaak van mijn ouders, maar voor de rest werkte ik voor mijn centen. Ik kreeg wel tot mijn 18e 5 euro zakgeld per week, daar mocht ik mee doen wat ik wou.

Ik denk dat 50 euro per maand best reëel is. :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:48

50 euro per maand vind ik echt wel weinig als je daar alles van moet betalen :=

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:49

Op mijn 15e kreeg ik volgens mij iets van 60 euro in de maand als ik het me goed herinner.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:50

Doubtless schreef:
50 euro per maand vind ik echt wel weinig als je daar alles van moet betalen :=

Wat dacht je van werken haha.