Duality schreef:xx_Lyzet schreef:Kreeg een 5 euro bod op een rambo deken, heb maar vriendelijk bedankt.
haha even vragen of ze een nulletje vergeten is
Nee, had terug gemaild met de vraag of hij alleen een bilkoord wilde!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik vond de marge op mijn boeken via hun best wel fors .... Heb boeken die echt heel duur zijn en kreeg er maar een flut prijsje voor :p
hagelslag schreef:Lente schreef:En wat was dat antwoord dan?
Dat ik dacht dat hij een vrouw had, met 2 kinderen. Omdat die toen ook buiten waren. Maar dat zijn dus zn buren die boven hem wonen.
En toen heb ik gezegd naja kunnen zien. Vrienden is nooit verkeerd maar verder kan ik niks beloven
Anoniem schreef:Heb twee hele mooie Cowboysbags erop gezet, bij eentje bieden 'VANAF' gezet, dan nog gaan mensen eronder bieden. Heb ook gezegd, via de site bieden, heeft ook iedereen schijt aan.
En heb een passier lederbalsam erop gezet, wacht op de eerste die 'm wil laten verzenden (dan wordt het totaal duurder dan een nieuwe kopen).
MelissaV schreef:Anoniem schreef:Heb twee hele mooie Cowboysbags erop gezet, bij eentje bieden 'VANAF' gezet, dan nog gaan mensen eronder bieden. Heb ook gezegd, via de site bieden, heeft ook iedereen schijt aan.
En heb een passier lederbalsam erop gezet, wacht op de eerste die 'm wil laten verzenden (dan wordt het totaal duurder dan een nieuwe kopen).
Kan je mij de links geven naar de cowboysbags? Mijn moeder is al heel lang op zoek maar grijpt er telkens langs omdat ze am verkocht zijn