Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Bij honden en katten is de toxische dosis van knoflook 16-24 gram per dier per dag. 1 teentje per 20-25 kg lichaamsgewicht geeft in de praktijk geen bloedarmoede. Bij de onderzoeken waarbij bloedarmoede optrad werden hoge doseringen gebruikt.
prompter schreef:Dat ik tijdens de navo top allerlei toeren uit moet gaan halen om bij mijn paard te kunnen komen, want alle wegen er naar toe zijn zo te zien afgesloten
DuoPenotti schreef:Ik weet niet hoeveel ze opheeft en hoe sterk de saus is.
Maar geloof dat ik me niet direct zorgen zou maken
Toxische dosis van knoflook
In de biologie kom je deze uitspraak regelmatig tegen: alles is vergif. Uiteindelijk heeft alles een toxische dosis.Citaat:Bij honden en katten is de toxische dosis van knoflook 16-24 gram per dier per dag. 1 teentje per 20-25 kg lichaamsgewicht geeft in de praktijk geen bloedarmoede. Bij de onderzoeken waarbij bloedarmoede optrad werden hoge doseringen gebruikt.
Lieser schreef:prompter schreef:Dat ik tijdens de navo top allerlei toeren uit moet gaan halen om bij mijn paard te kunnen komen, want alle wegen er naar toe zijn zo te zien afgesloten
Irritant he. Ik hoorde dat de dierenkliniek in Wassenaar ook problemen verwacht omdat klanten niet makkelijk met hun paard langs kunnen komen.
Siggislief schreef:Hij heeft 2-3 likjes gehad denk ik, en ik moet hem vooral in de gaten houden.
En als het eigen gemaakte knoflooksaus was geweest zei ze dat het een ander verhaal was geweest
dan de Knoflooksaus van de AH.
Moet hem nu vooral in de gaten houden en vooral aan de bel trekken als er geen eetlust, niks drinken
diarree, overgeven aanwezig is.. en dan moet ik naar de Spoedkliniek in Amsterdam West.
Dan kan hij daar aan het infuus gelegd worden.
Tot nu toe gaat het goed met hem, alleen ze hebben nu wel hun tuk tijd dus ik loop zo nu en dan
naar voren de voorzolder op om hem te bekijken/knuffelen.
Nyaleti schreef:Ja ik hoor het wel als ik iets van HR of die andere persoon hoor. "We maken het contract in orde" uhhh wat dacht van je salaris bespreken?
Of hoelang de proefplaatsing etc. Want in dit geval zitten er wel wat voorwaarden aan van mijn kant.
Wat moet ChatGPT hier mee? De mailen typen bedoel je? Ik heb de onbetaalde versie en die maakt er soms een beetje straattaal van dus no thanks
Lau schreef:We gaan door met de verhuissaga…. Because why not. Gister kwam de bezorger echter zonder mijn order foutje in het distributiecentrum. Lieve man oprecht lieve man. Heb ondertussen mijn nummer bij Coolblue al 100x veranderd. EN NOG PRESTEREN ZE HET MIJN OUDE NUMMER TE NOTEREN BIJ DE ORDER DIE VANDAAG KOMT. Ik ga zo om 9 uur maar weer proberen niet mijn geduld te verliezen![]()
Voor de geïnteresseerden die mee willen doen:
[img=533x800]https://boktimg.nl/img/m/HCQhhU.png[/ img]
Daenerys schreef:Lau schreef:We gaan door met de verhuissaga…. Because why not. Gister kwam de bezorger echter zonder mijn order foutje in het distributiecentrum. Lieve man oprecht lieve man. Heb ondertussen mijn nummer bij Coolblue al 100x veranderd. EN NOG PRESTEREN ZE HET MIJN OUDE NUMMER TE NOTEREN BIJ DE ORDER DIE VANDAAG KOMT. Ik ga zo om 9 uur maar weer proberen niet mijn geduld te verliezen![]()
Voor de geïnteresseerden die mee willen doen:
[img=533x800]https://boktimg.nl/img/m/HCQhhU.png[/ img]
Wat ergerlijk zeg!! Ik bestel juist graag bij coolblue en heb echt alleen maar goede ervaringen. Zowel met bezorging/bezorgers als klantenservice en communicatie.
Hopelijk komt het gauw goed voor je!